A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Авдіївське професійно-технічне училище

аналіз підсумків навчально-виробничої роботи

Аналіз підсумків навчально-виробничої діяльності за  2019/2020 н.р. та завдання інженерно-педагогічного колективу на 2020/2021 н.р

 

 У 2019-2020 навчальному році Авдіївське професійно-технічне училище, продовжувало працювати в умовах проведення Антитерористичної операції, що викликало особливий підхід до навчально-виробничого процесу. У цьому  навчальному році я, як керівник Авдіївського професійно-технічного училища, керуючись чинним законодавством про освіту, планом училища, наказами і рекомендаціями Департаменту науки і освіти, статутом училища, договорами про спільну роботу з підприємствами-замовниками мав виконати свою головну задачу – керівництво інженерно-педагогічним колективом який мав підготувати кваліфікованих робітників за ліцензованими професіями.                                         У процесі підготовки фахівців я ретельно вивчав ринок праці та потребу випускників для праці на виробництві. У 2019-2020 н.р. партнерство між училищем та підприємствами ускладнювалося тим що, значна кількість підприємств міста залишалися зачиненими і не мали можливості працювати в наслідок бойових дій. Моя праця як керівника ускладнювалася тим, що були труднощі в проходженні виробничої практики.

У наступному навчальному році наше училище продовжувало підготовку робітничих кадрів за наступними професіями:

  • Слюсар з ремонту рухомого складу;

Помічник машиніста тепловоза;

Помічник машиніста електровоза.

 

  • Машиніст крана автомобільного;

Слюсар з ремонту автомобілів;

Водій автотранспортних засобів (категорія «С»)

  • Електрогазозварник;

Слюсар з ремонту автомобілів.

Не зважаючи на економічні негаразди моя праця була спрямована на оновлення матеріально-технічної бази майстерень, лабораторій, створювання умов професійно-практичної підготовки з урахуванням складної економічної обстановки у місті. Одним із напрямків моєї діяльності було створення умов укріплення матеріально-технічної бази, впровадження до навчального процесу елементів самоврядування, вдосконалення навчально-виробничого процесу, збереження та укріплення інженерно-педагогічного колективу і збереження контингенту учнів.

Навчальний процес в 2019-2020 н.р. здійснювався за робочими навчальними планами, які були погоджені мною з замовниками кваліфікованих робітничих кадрів, навчально-методичним центром профтехосвіти в Донецькій області і затверджено Департаментом освіти і науки. Підприємства з якими було укладено договори на підготовку робітничих кадрів є: КП «Авдіївське трамвайно-транспортне управління» Авдіївської міської ради та «Авдіївський завод металевих конструкцій», ці підприємства за потребою працевлаштовують випускників Авдіївського ПТУ.

Поурочно-тематичні плани з навчальних предметів складено викладачами відповідно до робочих навчальних планів. Розглянуто і схвалено на засіданні методичної комісії, перевірено і затверджено мною як заступником директора з навчально-виробничої  роботи.

        В наступному навчальному році з метою перевірки виконання навчальних планів, програм потягом 2019-2020 р. мною було проведено співбесіди з викладачами та майстрами виробничого навчання, а саме з викладачами спецдисциплін Ткаченко Л.Ф., Шеховцовим М.В., Леонтюк С.Т., з майстрами в/н  Гарагатий Ю.А., Соломанчук В.Я., Ткаченко І.В., Пігута А.М. Полюшко В.В. Перевірено класні журнали, проведено перевірку уроків з теоретичного і виробничого навчання. Протягом року я контролював проведення тематичних декад, а саме: декада Помічників машиніста тепловоза, електровоза; декада Автомобілістів, декада Електрогазозварників а також декади з загальноосвітніх дисциплін (фізики, електротехніки, математики, української та англійської мов, правознавство та географії). Календарні плани які були мною перевірені було складено з урахуванням програм, дотримань норм і термінів проведення тематичних контрольних, практичних та лабораторних робіт, уроків зв’язного мовлення та проведення поетапної  атестації. Протягом року мною здійснювався контроль якості знань учнів в різних формах, а саме:

  • виконання контрольних і самостійних робіт за теоретичне та виробниче навчання;
  • виконання практичних робіт;
  • семінарсько-практичні заняття;
  • захист дипломних робіт;
  • поетапні та випускні кваліфікаційні роботи.

Особлива увага приділяється мною навчально-виробничій діяльності, я був присутній на уроках виробничого навчання  у майстрів в/н Гарагатого Ю.А., Пігути А.М., Ткаченко І.В., Чернявської В.М., Соломанчук В.Я., були надані методичні рекомендації щодо вдосконалення професійної підготовки учнів. Також мною проводився прийом виготовленої готової продукції яка була зроблена в майстернях училища. Потрібно відмітити, що вдало пройшов конкурс електрогазозварників які провели майстри в/н Гарагатий Ю.А.,  Полюшко В.В. та класний керівник Ткаченко Л.Ф.

Наступний напрямок моєї діяльності, це профорієнтація та набір учнів на новий навчальний рік.

На початок навчального року контингент учнів складав 117 осіб, на кінець навчального року – 107 осіб. Перехідний контингент складає 85 осіб.

План набору в 2019-2020 навчальному році складав 60 осіб. Відраховано за 2019-2020р.- 4 учнів. За 2019-2020 навчальний рік випуск учнів склав – 37 особи. З них: дипломи кваліфікованого робітника – 37.

У плані набору нових учнів мною було проведено бесіди з директорами загальноосвітніх шкіл міста Авдіївка та міста Покровськ. До Покровська ми виїжджали з майстром в/н Пігутой А.М. та провели бесіди з випускниками 9 класів у ЗОШ м.Покровськ і розповіли про умови прийому до нашого навчального закладу та запросили учнів до нас на навчання. Вам відомо, що ми з м.Покровськ завжди набирали учнів на професію «Помічник машиніста тепловоза, електровоза».  У теперішній час подали заяви на навчання 42 випускників 9 класів, наше спільне завдання виконати регіональне замовлення на навчання кваліфікованих робітників.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень