A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Авдіївське професійно-технічне училище

Моральне виховання

Презентація. Моральне виховання .З досвіду роботи класних керівників 5-6  класів.

У формуванні всебічно розвиненої особистості чільне місце належить моральному вихованню. 

Моральне виховання — виховна діяльність, що має на меті сформувати стійкі моральні якості, потреби, почуття, навички і звички поведінки на основі ідеалів, норм і принципів моралі, участі у практичній діяльності.

Моральне виховання формує моральні поняття, погляди і переконання. Воно покликане також сприяти розвитку моральних почуттів, що виражають запити, оцінки, спрямованість духовного розвитку особистості. Не менше значення має і вироблення навичок і звичок моральної поведінки.

        Виховна робота із здобувачами освіти спрямовується на формування моральних якостей, які мають бути притаманні фахівцю певного профілю. Так, до етики вчителя належать правила, що регулюють взаємини вчителя з людьми, які є об'єктами його педагогічного впливу (учнями, їхніми батьками, колегами і адміністрацією закладу освіти та ін.). Вони можуть бути сформульовані так:

— поважайте людину у своїх учнях, оберігайте і розвивайте їх гідність;

— не підкреслюйте без особливих потреб вашої зверхності над учнями;

— змінюйте свою тактику у взаєминах з учнями згідно з їхнім віком, духовним ростом;

— уникайте рішень, у доцільності яких ви не впевнені, не приймайте рішень, будучи роздратованими, відстоюйте їх, що дасть вам змогу розумно розпорядитися своїм правом.

Умови ефективності морального виховання.

Ефективність морального виховання молоді визначають такі чинники:

— створення у закладі освіти психологічного клімату поваги до моральних норм, правил людського співіснування;

— відповідність змісту морального виховання його меті й рівню морального розвитку вихованців;

— розумне співвідношення між словесними і практичними методами виховного впливу, що забезпечує єдність моральної свідомості і поведінки;

— своєчасне вживання виховних заходів, акцентування уваги на попередженні аморальних явищ в учнівському (студентському) колективі;

— подолання авторитарного стилю у ставленні педагогів до вихованців, побудова його на принципах гуманізму.

• Кожна конкретна педагогічна ситуація 
передбачає відповідний вибір методів 
впливу на моральну свідомість і моральну 
пр...

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень