Українська література
03.05.22р. Українська література Група №23 Урок № 31
Українська література (рівень стандарту):підручн. Для 11 кл. закл. Загальн. середн. Освіти/ Олександр Аврвменко, - К.: Грамота, 2019. – 256с.:іл..
Тема: Контрольна робота. «Розстріляне відродження». Літературний авангард. Поетичне самовираження . «Київські неокласики»
Тести
0,5 бала
1.Самопожертва молодих патріотів заради Батьківщини – це провідний мотив поезії
A. «Вчись у природи творчого спокою…» Є. Плужника
Б. «Пам’яті тридцяти» П. Тичини
В. «У теплі дні збирання винограду…» М. Рильського
Г. «О панно Інно…» П. Тичини
2.Перша поетична збірка П.Тичини називалась
A. «Плуг» Б. «Замість сонетів і октав»
В. «Сонячні кларнети» Г. «Вітер з України»
3.Основоположником і теоретиком українського футуризму є
A. М.Рильський Б. М.Зеров
В. Є.Плужник Г. М. Семенко
4.М. Рильський входив у літературну групу
A. «Київські неокласики» Б. «Плуг»
В. «Молодняк» Г. «Ґарт»
5.Явище кларнетизму притаманне творчості поета
A. М. Рильського Б. М. Семенка
В. П.Тичини Г. Є. Плужника
6.Образ Каїна використав у одній із своїх поезій
A. П. Тичина Б. М. Рильський
В. М. Семенко Г. Є. Плужник
7.Сонет – один з улюблених жанрів поетів літературної групи
A. «Аспанфут» Б. «Київські неокласики
В. «Молодняк» Г. «Плуг»
8.У літературному напрямку експресіонізм писав свої поезії
A. М.Рильський Б. П. Тичина
В. М. Семенко Г. Є. Плужник
9. «Вір і наслідуй. Учневі негоже
Не шанувати визнаних взірців,
Бо хто ж твоїй науці допоможе
На певний шлях ступити з манівців?» - це рядки з поезії
A. М.Рильського Б. М. Семенка
В. П.Тичини Г. Є. Плужника
10.Неприйняття антилюдяного світу, загострене суб’єктивне світобачення, бурхлива реакція на зло і знедуховлення людини – це основні принципи літературно-мистецької течії модернізму
A. експресіонізм Б. футуризм
В. імпресіонізм Г. неореалізм
11.Трьома «М»: місто, машина, маса – можна виразити спрямування модерністської літературної течії
A. символізм Б. імпресіонізм
В. футуризм Г. експресіонізм
12.Поезії «Місто», «Бажання» належать перу
A. М.Рильського Б. М. Семенка
В. Є. Плужника Г. П.Тичини
1,5 бала
13.Установіть відповідність між автором та назвою його твору.
1. П. Тичина |
А) «Річний пісок…слідок ноги твоєї» |
14. Установіть відповідність між зразком поезії та видом лірики:
1. «Одчиняйте двері…» |
А) інтимна лірика |
15.Установіть відповідність між назвою віршового розміру та його графічним зображенням:
1. дактиль |
А) І __ |
16. Установіть відповідність між назвою художнього засобу та уривком поезії, де цей засіб наявний:
1. Метафора |
А) Ми проходимо до останнього пункту. Б) Для вас, історики майбутні, В) Ніч... а човен - як срібний птах!.. Г) Річний пісок слідок ноги твоєї Д) Ви знаєте, як сплять старі гаї? |
Загальний бал – 12.
Надіслати за електронною адресою: lidiyarudenko789@gmail.com , вказати своє прізвище, номер групи, назву предмета і номер урока перед темою, а не на полях.
03.05.22р. Українська література Група №23 Урок № 32
Українська література (рівень стандарту):підручн. Для 11 кл. закл. Загальн. середн. Освіти/ Олександр Аврвменко, - К.: Грамота, 2019. – 256с.:іл..
Тема: Прозове розмаїття. Жанрово-стильове розмаїття. Нові теми, проблеми. Часткова ідеологічна заангажованість, її експериментаторські модерністичні пошуки, опертя на національну і європейську традиції. Зв’язок їз поезією.
Микола Хвильовий (М.Фітільов) «Я (Романтика)»
Завдання :
1. Опрацювати матеріал підручника (стор.43 – 46).
2. Прочитати новелу «Я(Романтика)».
3. Дати відповіді на питання (стор.48-50)