A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

Українська література

Дата: 03.05.2022 07:53
Кількість переглядів: 40

03.05.22р. Українська література    Група №23    Урок № 31

 Українська література (рівень стандарту):підручн. Для 11 кл. закл. Загальн. середн. Освіти/ Олександр Аврвменко, - К.: Грамота, 2019. – 256с.:іл..

Тема: Контрольна робота. «Розстріляне відродження». Літературний авангард. Поетичне самовираження . «Київські неокласики»

Тести

 

0,5 бала

 

1.Самопожертва молодих патріотів заради Батьківщини – це провідний мотив поезії

A.   «Вчись у природи творчого спокою…» Є. Плужника

Б.   «Пам’яті тридцяти» П. Тичини

В.   «У теплі дні збирання винограду…» М. Рильського

Г.   «О панно Інно…» П. Тичини

2.Перша поетична збірка П.Тичини називалась

A.   «Плуг»                                        Б.   «Замість сонетів і октав»

В.   «Сонячні кларнети»                  Г.   «Вітер з України»

3.Основоположником і теоретиком українського футуризму є

A.   М.Рильський                              Б.   М.Зеров

В.   Є.Плужник                                 Г.   М. Семенко

4.М. Рильський входив у літературну групу

A.   «Київські неокласики»             Б.   «Плуг»

В.   «Молодняк»                               Г.   «Ґарт»

5.Явище кларнетизму  притаманне творчості поета

A.   М. Рильського                         Б.   М. Семенка

В.   П.Тичини                                  Г.   Є. Плужника

6.Образ Каїна використав у одній із своїх поезій 

A.   П. Тичина                                  Б.   М. Рильський

В.   М. Семенко                                Г.   Є. Плужник

7.Сонет – один з улюблених жанрів поетів літературної групи 

A.   «Аспанфут»                              Б.   «Київські неокласики

В.   «Молодняк»                              Г.   «Плуг»

8.У літературному напрямку експресіонізм писав свої поезії

A.   М.Рильський                            Б.   П. Тичина

В.   М. Семенко                              Г.   Є. Плужник

9.    «Вір і наслідуй. Учневі негоже

Не шанувати визнаних взірців,

Бо хто ж твоїй науці допоможе

На певний шлях ступити з манівців?» - це рядки з поезії 

A.   М.Рильського                              Б.   М. Семенка

В.   П.Тичини                                     Г.   Є. Плужника

10.Неприйняття антилюдяного світу, загострене суб’єктивне світобачення, бурхлива реакція на зло і знедуховлення людини – це основні принципи літературно-мистецької течії модернізму

A.   експресіонізм                               Б.   футуризм

В.   імпресіонізм                                 Г.   неореалізм

11.Трьома «М»: місто, машина, маса – можна виразити спрямування модерністської літературної течії 

A.   символізм                                       Б.   імпресіонізм

В.   футуризм                                        Г.   експресіонізм

12.Поезії «Місто», «Бажання» належать перу

A.   М.Рильського                                 Б.   М. Семенка

В.   Є. Плужника                                   Г.   П.Тичини

1,5 бала

13.Установіть відповідність між автором та назвою його твору.

1. П. Тичина
2. М.Семенко
3. М. Рильський
4. Є.Плужник

А) «Річний пісок…слідок ноги твоєї»
Б) «Молюсь і вірю»
В) «Ви знаєте, як липа шелестить»
Г) «Запрошення»
Д) «Київ – традиція»

14. Установіть відповідність між зразком поезії та видом лірики:

1. «Одчиняйте двері…»
2. «О панно Інно»
3. «Місто»
4. «Ніч…а човен – як срібний птах»

А) інтимна лірика
Б) громадянська лірика
В) авангардна лірика
Г) філософська лірика
Д) пейзажна лірика

15.Установіть відповідність між назвою віршового розміру та його графічним зображенням:

1. дактиль
2. ямб
3. анапест
4. амфібрахій

А) І __
Б) __ __ І
В) __ І
Г) І __ __
Д) __ І __

16. Установіть відповідність між назвою художнього засобу та уривком поезії, де цей засіб наявний:

1. Метафора
2. Порівняння
3. Епітет
4. Персоніфікація

А) Ми проходимо до останнього пункту.
Ми перемогли всі стихії й дощі.
Я відчинив двері замкнуті —
Хто хоче зі мною гулять вночі?

Б) Для вас, історики майбутні,
Наш біль - рядки холодних слів!
О, золоті далекі будні
Серед родючих вільних нив!

В) Ніч... а човен - як срібний птах!..
(Що слова, коли серце повне!)
...Не спіши, не лети по сяйних світах,
Мій малий ненадійний човне!

Г) Річний пісок слідок ноги твоєї
І досі ще – для мене! – не заніс...
Тремтить ріка, і хилиться до неї
На тому березі ріденький ліс...

Д) Ви знаєте, як сплять старі гаї?
Вони все бачать крізь тумани:
Ось місяць, зорі, солов’ї…
«Я – твій!» - десь чують дідугани.
Та ви вже знаєте, як сплять гаї.

Загальний бал – 12.

Надіслати за електронною адресою:  lidiyarudenko789@gmail.com ,   вказати своє прізвище, номер групи, назву предмета і номер урока перед темою, а не на полях.       

 

 

03.05.22р. Українська література    Група №23    Урок № 32

 Українська література (рівень стандарту):підручн. Для 11 кл. закл. Загальн. середн. Освіти/ Олександр Аврвменко, - К.: Грамота, 2019. – 256с.:іл..

 

Тема: Прозове розмаїття. Жанрово-стильове розмаїття. Нові теми, проблеми. Часткова ідеологічна заангажованість, її експериментаторські модерністичні пошуки, опертя на національну і європейську традиції. Звязок  їз поезією.

Микола Хвильовий (М.Фітільов)  «Я (Романтика)»

Завдання :

1. Опрацювати матеріал підручника (стор.43 – 46).

2. Прочитати новелу «Я(Романтика)».

3. Дати відповіді на питання (стор.48-50)


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень