українська мова
23 березня. ГР.№11 ( урок №35)
- Вивчити матеріал підручника. Стор. 95
- Виконати вправу № 175.
- Самостійна робота: вставити, де потрібно, апостроф.
Ім…я , в…їхати , під…їхати, м…який, пам…ять, Лук…яненко, мавп…ячий, моркв…яний, між гір…я, п…ять сім…я, з любов…ю, комп…ютер, ін…єкція, п…ятниця, пір…я, роз…яснити, м…якший, полум…я, солов…їний, сузір…я, Мар…яна, з…юрмилися, з…їзд, пам…ячник, дев…ять, кур…єр, п…є, п…ятірня, пві…ящика, дит…ясла, гороб…я, пів…яблука, м…ясорубка , кар…єра, об…єм, б…є, Солов…йов, люб…язний, сер…йозний, острів…янин, р…яжанка, напів…язичницький.
4. Списати. Пояснити написання слів з апострофом та розділові знаки при прямій мові.
У природі має місце мішанина всяка.
Подружились на подвір…ї кіт і злий собака.
Кіт собаці присягався: «Більш не буду нявкать.
Щоб міцніла наша дружба , научуся гавкать».
А коти і кошенята занявчали хором:
«Рідну мову забувати? Як тобі не сором?»
Те почувши, розізлився, розлютився псище
І загнав котяче плем…я на брудне горище.
«Ах ви ж гади довгохвості! Я вас наскрізь бачу!
Пам…ятайте , мов немає кращих за собачу!»
Тож давйте поміркуєм , в кого мова краща.
Чи не в того, хто сильніший, в кого більша паща?
( П. Глазовий
23 березня. ГР.№11 ( урок №36)
1. Вивчити матеріал підручника. Стор. 96 - 98.
2. Виконати вправи №№ 182, 185.
посилання на підручник