інформатіка
06.05.2022
Інформатика
ГРУПА 23
Тема: Алгоритм БД.
Завдання
- Ознайомитись з теоретичним матеріалом:
Алгоритм створення запиту Access майстром запитів
1. Активізувати вкладку «Создание» в поточній БД.
2. Дати команду «Мастер запросов».
3. Вказати спосіб створення запиту – «Простой запрос» – та натиснути ОК.
4. Вибрати зі списку таблицю-джерело (запит-джерело) та вказати потрібні поля, використовуючи значки <, >, << та >>. Натиснути «Далее».
Вказати ім’я запиту та натиснути «Готово».
Створення запиту на вибірку
1. На вкладці «Создание» оберіть «Конструктор запросив».
2. У діалоговому вікні «Добавление таблицы» двічі клацніть таблиці, з яких потрібно отримати дані. Кожна таблиця відображається у вікні у верхній частині конструктора запитів. Натисніть кнопку «Закрыть», коли закінчите додавання таблиць.
3. У кожній таблиці двічі клацніть поля, які потрібно використовувати в запиті. Кожне поле з'являється в порожньому осередку в рядку Поле бланка запиту. На малюнку зображений бланк з кількома доданими полями.
4. При необхідності додайте вирази в рядок Поле.
5. Можна також додати будь-які умови відбору в рядок Умови відбору бланка запиту.
6. Щоб виконати запит і відобразити результати в режимі таблиці, натисніть кнопку Виконати.
7. При необхідності можна змінювати поля, вирази чи умови відбору та повторно виконувати запит, поки він не буде повертати дані, які потрібно помістити в нову таблицю.
Форма в БД - це спеціальне структуроване вікно, яке призначено для введення й відображення інформації. Форму можна представити так, щоб вона повторювала форму бланка. Вони створюються з набору окремих елементів керування й позволяють виконувати перевірку коректності даних при введенні, проводити обчислення, забезпечують доступ до даних у зв'язаних таблицях за допомогою підлеглих форм. Джерелом даних для форми є таблиці або запити.
В Access можна створити форми наступних видів:
- форма в стовпець або повноекранна форма;
- стрічкова форма;
- таблична форма;
- форма головна/підлегла;
- зведена таблиця;
- форма-діаграма.
Для створення форм в Access використовуються наступні засоби:
- Автоформа — автоматизований засіб для створення форм трьох стандартних типів: у стовпець, стрічкова, таблична. При цьому у форму вставляються всі поля із джерела даних.
- Майстер форм — програмний засіб, який дозволяє створювати структуру одного із трьох стандартних типів форми в режимі діалогу з розроблювачем форми. При цьому у форму вставляються обрані користувачем поля із джерела даних.
- Конструктор форм — дозволяє конструювати форму користувачем у вікні Конструктора форм.
В Access можна створити різноманітні звіти, від простих до складних. Перш за все слід поміркувати про джерело записів, на якому базуватиметься звіт. Незалежно від того, чи є звіт простим списком записів, чи згрупованим зведенням щодо продажу за регіонами, спочатку необхідно визначити, у яких полях містяться потрібні для звіту дані та в яких таблицях або запитах розташовано ці поля.
Звіти – об’єкти БД, призначені для оформлення вихідних документів з певними даними із бази даних згідно вимогам стандартів чи замовника і виведення їх на друк.
Звіт виводиться на екран або друкується.
Для правильного формування звітів, потрібно коректно вводити інформацію в таблиці.
Існують три методи створення звітів:
За допомогою автозвітів на основі таблиці або запиту;
За допомогою майстра звітів на основі одної або кількох таблиць або запитів;
За допомогою конструктора.
Після того як ви визначите джерело записів, зазвичай найпростіше створити звіт за допомогою майстра звітів. Майстер звітів – це засіб Access, який допомагає сформувати звіт на основі відповідей, отриманих на поставлені запитання.
- Д/З Скласти конспект за матеріалом.
Підручник: Інформатика (10-11), автор О.Бондаренко
Завдання виконати і надіслати скрин викладачу вайбером або телеграмом за телефоном: +380951732156