A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

Автогальма

Дата: 07.03.2023 10:32
Кількість переглядів: 25

Тема:

Як виконують повне випробування автоматичних гальм вантажних поїздів

 

IV.1.1 Повне випробування гальм у вантажних поїздах

 

 Перевірку вільності проходження стисненого повітря до хвостового вагона складу поїзда і цілісності гальмівної магістралі поїзда. Перевірку здійснюють після повної зарядки гальмівної мережі поїзда шляхом відкриття останнього кінцевого крана хвостового вагона на 8-10 секунд;

- Установку вимірювального пристрою для вимірювання тиску в ГМ хвостового вагона;

- Завмер часу відпускання гальм у двох останніх вагонів в хвості складу після ступені гальмування 0,5-0,6 кгс / см2 (0,05-0,06 МПа) і отримання інформації про переведення машиністом керуючого органу крана машиніста в відпускний положення до початку відходу колодок від коліс;

- Перевірку щільності гальмівної магістралі поїзда.

На вантажних локомотивах, обладнаних пристроєм контролю щільності гальмівної магістралі, перевірку щільності виробляти за показаннями цього пристрою.

При поїзного положення керуючого органу крана машиніста перевірку проводять після відключення компресорів після досягнення в головних резервуарах локомотива граничного тиску і подальшого зниження цього тиску на 0,04-0,05 МПа (0,4-0,5 кгс / см2) З виміром часу подальшого зниження тиску на 0,05 МПа (0,5 кгс / см2).

Для поїздів з локомотивами в голові найменший допустимий час зниження тиску під час перевірки щільності гальмівної магістралі в залежності від довжини складу і обсягу головних резервуарів локомотивів зазначено в таблиці IV.1 цих Правил.

Таблиця IV.1 - Час зниження тиску на 0,05 МПа (0,5 кгс / см2) В головних резервуарах при перевірці щільності гальмівної магістралі вантажного поїзда (В ЦТ / 277 були серії локомотивів)

 Загальний обсяг головних резервуарів локомотива, л  Час, з, при довжині складу в осях
 до 100  101-150  151-200  201-250  251-300  301-350  351-400  401-450  451-480  481-530
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     

Примітки.

1. При перевірці щільності гальмівної магістралі вантажного поїзда при зарядному тиску 0,52-0,55 МПа (5,3-5,6 кгс / см2) Норму часу зазначену в таблиці зменшити на 10%.

2. При роботі по системі багатьох одиниць, коли головні резервуари локомотивів з'єднані в загальний обсяг, зазначений час збільшувати пропорційно зміні обсягів головних резервуарів.

3. При загальному обсязі головних резервуарів локомотива, відмінному від представленого в таблиці, обсяг приймати по найближчому найменшим обсягом, наведеним в таблиці.

4. На кожному локомотиві на видному місці повинна бути виписка із зазначенням загального обсягу головних резервуарів.

Після зниження тиску в гальмівній магістралі поїзда на 0,06-0,07 МПа (0,6-0,7 кгс / см2) В положенні, що забезпечує підтримку заданого тиску в гальмівній магістралі після гальмування необхідно заміряти щільність гальмівної магістралі поїзда яка не повинна відрізнятися від щільності за поїзного положення керуючого органу крана машиніста більш ніж на 10% в сторону зменшення;

- Завмер зарядного тиску в ГМ хвостового вагона. Замір тиску в ГМ хвостового вагона поїзда виконувати після повної зарядки гальмівної магістралі всього поїзда і перевірки цілісності гальмівної магістралі. Показання тиску в ГМ хвостового вагона за поїзного положення керуючого органу крана машиніста не повинні відрізнятися більш ніж:

а) на 0,03 МПа (0,3 кгс / см2) Від зарядного тиску в кабіні машиніста (в голові) при довжині поїзда до 300 осей;

б) на 0,05 МПа (0,5 кгс / см2) При довжині поїзда понад 300 до 400 осей включно;

в) на 0,07 МПа (0,7 кгс / см2) При довжині поїзда понад 400 осей;

- Перевірку дії автогальм вагонів поїзда на гальмування і відпускання. Перевірку проводять після зниження тиску в гальмівній магістралі поїзда на 0,06-0,07 МПа (0,6-0,7 кгс / см2) З зарядного тиску з подальшим переведенням керуючого органу крана машиніста в положення, що забезпечує підтримку заданого тиску в гальмівній магістралі після гальмування, після закінчення 120 секунд (2 хвилин) для вантажних поїздів, у яких все розподільників повітря включені на рівнинний режим, і 600 секунд (10 хвилин) - при розподільниках повітря, включених на гірський режим.

Оглядачі вагонів зобов'язані перевірити стан і дію гальм у всьому поїзді у кожному вагоні і переконатися в їх нормальній роботі на гальмування по виходу штока гальмівних циліндрів і притиснення колодок до поверхні кочення коліс.

Після закінчення перевірки дії гальм на гальмування і подальший відпустку (ЯКИМ ПОЛОЖЕННЯМ?), Оглядачі вагонів зобов'язані перевірити відпускання гальм у всьому поїзді у кожному вагоні і переконатися в їх нормальній роботі на відпустку по догляду штока гальмівних циліндрів і відходу колодок від поверхні кочення коліс.

У вантажних поїздах підвищеної довжини (довжиною понад 350 осей) відпускання автогальм проводити постановкою керуючого органу крана машиніста в відпускний положення до отримання тиску в ЗрР на 0,05-0,06 МПа (0,5-0,6 кгс / см2) Вище зарядного тиску.

При виявленні, що не спрацювали на відпустку, розподільників повітря забороняється виконувати їх відпустку вручну до з'ясування причин невідпускання. Всі виявлені несправності гальмівного обладнання на вагонах повинні бути усунені і дію гальм у цих вагонів знову перевірено.

- Демонтаж вимірювального пристрою для вимірювання тиску в ГМ хвостового вагона.

Після закінчення повного випробування гальм видається «Довідка про забезпечення поїзда гальмами та справну їх дію».

 

Завдання на дистанційне навчання:

Законспектувати матеріал і вивчити.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Питання та індивідуальні консультації на вайбер 0669797045.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень