A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

Виробниче навчання

Дата: 13.11.2022 11:34
Кількість переглядів: 23

Підготуватись до онлайн заняття о 14.00

Ирина Ткаченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Виробниче навчання

Время: 15 нояб. 2022 02:00 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/84591570057?pwd=dmh0REVNdko1VW8wMmxwRVVhbUpnUT09

Идентификатор конференции: 845 9157 0057

Код доступа: zX7sLx

15.11.22     Тема:  Розбирання і визначення несправностей складових частин електричних машин.Ремонт електричних машин. http://static.scbist.com/scb/uploaded/1_1374415599.pdf

 4.1 Розбирання електричних машин

 4.1.1 Випресування підшипникових щитів, роликових і кулькових підшипників проводити за допомогою спеціальних пристосувань з рівномірним тиском, без перекосів, ударів і ушкоджень

. 4.1.2 Забороняється піднімати і переміщати котушки полюсів машин за вивідні проводи

. 4.1.3 Технологічний процес розбирання електричних машин повинен виключати можливість ушкодження вузлів і деталей і забезпечувати їхню схоронність.

 4.2 Визначення несправностей

4.2.1 Вузли і деталі, що надійшли в ремонт, після розбирання й очищення оглянути і перевірити.

 4.2.2 Відповідальні деталі машин піддати дефектоскопії по переліку, зазначеному в додатку А, згідно діючими інструкціями. Крім того, директора заводів, начальники служб локомотивного господарства залізниць і начальники депо зобов'язані вводити тимчасово або постійно контроль деталей, у яких спостерігається поява дефектів.

 4.2.3 Обсяг робіт, виконуваний при поточному ПР-3 і капітальних ремонтах електричних машин, визначати пробігами і характеристиками ремонту, установленими цими правилами. Необхідність заміни деталей машин новими, відновлення зношених або залишення їх без ремонту встановлювати на основі норм допусків і зношень тягових електродвигунів, тягових генераторів і допоміжних електричних машин, приведених у додатках Б-Д, а також спеціальних вимог цих правил і технічних характеристик, зазначених у додатках Е-М. При виникненні питань, не відбитих у цих правилах, обсяг і спосіб ремонту зважуються керівництвом депо, заводу й інспекторомприймальником ЦТ (там, де він є) або представником замовника.

4.2.4 Запис необхідного ремонту електричної машини з указівкою фактичного стану її елементів занести в ремонтний лист або журнал электромашинного цеху установленої форми. Остови і якоря електричних машин, що не можуть бути відремонтовані згідно цих Правил, підлягають списанню у встановленому порядку.

 4.2.5 Остов і якір після розбирання й очищення від забруднень продути стисненим повітрям. Деталі, що не містять ізоляційних покрить, промити. Дефектацію вузлів і деталей проводити тільки після їхнього очищення.

4.2.6 Очищення якоря, полюсних котушок (полюсів) від експлуатаційних забруднень допускається проводити в миючих установках за допомогою синтетичних миючих засобів з забезпеченням схоронності ізоляції і наступного сушіння від можливого зволоження. Не допускати при цьому тривалого (більше 0,5 години) відстою після очищення вузлів перед сушінням.

                                     Ремонт електричних машин

 5.1 Загальні вимоги по організації ремонту

5.1.1 Технологічний процес ремонту електричних машин і їхніх деталей повинен відповідати вимогам цих правил і забезпечувати високу якість ремонту.

5.1.2 Ремонт електричних машин проводити згідно креслень заводу-виробника з урахуванням змін, спрямованих на поліпшення 8 9 конструкцій машин, розроблених і затверджених у встановленому порядку. Ремонт тягового електродвигуна і головного генератора тепловоза серії ЧМЭ-3 проводити по переробленим Полтавським ПКТБрл проектам: ТЗ.039.00.00.00 і Т3.071.00.00.00.

5.1.4 Заміну деталей машин новими або відновлення зношених деталей проводити на основі вимог норм допусків і зношень цих Правил.

 5.1.5 при ремонті машин виконати всі роботи по переробці і посиленню окремих частин і деталей згідно креслень і переліку обов'язкових робіт згідно плану модернізації і вказівками "Укрзалізниці"

. 5.1.6 Заново виготовлені деталі і вузли машин маркірувати згідно креслень з внесенням відповідного запису в технічний паспорт.

 5.1.7 Матеріали, напівфабрикати і запасні частини, застосовувані при ремонті, повинні відповідати державним стандартам і технічним умовам. Кожна партія матеріалів, напівфабрикатів, запасних частин, що надходять на завод або в депо, повинна мати сертифікат. Якість матеріалів, застосовуваних при ремонті машин, періодично ( у встановлений термін) перевіряти в лабораторії.

 5.1.8 Вимірювальні прилади, інструменти і пристрої, застосовувані для перевірки і випробування зібраних машин, деталей і матеріалів, тримати в постійній справності і піддавати періодичній перевірці або калібруванню у встановлений термін. Крім того, прилади і вимірювальні інструменти по встановленому Держстандартом України переліку повинні проходити обов'язкову державну перевірку.

 5.1.9 В процесі ремонту майстри відповідних цехів і ділянок повинні особисто приймати від бригадирів і виконавців роботи з ремонту і зборки вузлів машини. Майстер або бригадир повинен брати участь при виконанні найбільш відповідальних робіт, перевірок і випробувань.

5.1.10 Працівники ВТК і інспектори-приймальники ЦТ (там, де вони є) на заводі, приймальники локомотивів у депо, зобов'язані забезпечувати в процесі ремонту і зборки машин контроль за виконанням найважливіших операцій, якість відремонтованих вузлів і своєчасне їхнє приймання.

 5.1.11 Начальники і майстри цехів зобов'язані пред'являти відремонтовані вузли машин, а також машину в зборі, ВТК і інспектору-приймальнику ЦТ (там, де він є) - на заводі, приймальнику - у локомотивному депо.

5.1.12 При ремонті і випробуванні електричних машин суворо дотримувати правила й інструкції з техніки безпеки.

5.1.13 Ремонт електричних машин виконувати в суворій відповідності з цими Правилами, кресленнями і нормами допусків і зношень. Якщо окремі нормативи і вимоги по ремонту деталей і вузлів машин не відбиті в цих правилах, директору заводу (головному інженеру), начальнику депо або його заступнику разом із ВТК, інспектором-приймальником ЦТ (там, де він є) або представником замовника і приймальником локомотивів у депо надається право самостійно вирішувати ці питання виходячи при цьому з технічної доцільності і безумовного забезпечення безпеки руху поїздів.

 5.2 Загальні вимоги при ремонті електричних машин

5.2.1 Прохідні отвори під болти і заклепки при відносному їхньому зсуві в деталях, що з'єднуються, що не допускає постановку болта відповідного розміру, виправити розсвердлюванням, розгортанням або заварити і заново просвердлити. Роздача отворів оправкою не допускається.

 5.2.2 При кріпленні деталей машин забороняється залишати або встановлювати заново болти і гайки, що мають розроблену, зірвану або забиту різьбу, забиті грані головок або тріщини.

5.2.3 Різьба болтів, гайок і отворів для кріплення полюсних сердечників, підшипників моторно-осьових, підшипникових щитів і кришок, валів, вентиляторів, натискних шайб, колекторів, фланців щіткотримачів і кожухів зубчастих передач перевірити різьбовими калібрами ступеня точності 7 Н і 8g (ГОСТ 16093-81).

 5.2.4 Не допускати укручування завищених по довжині болтів або нормальних болтів у занижені по глибині різьби отвору.

 5.2.5 На робочих поверхнях нерухомих з'єднань можуть допускатися черновини і раковини, що займають не більше 5 % площі зіткнення.

5.2.6 Усі відремонтовані або заново виготовлені частини і деталі перед збиранням машин або здачею в комору, а також машини після зборки (зі справних вузлів і деталей) перевірити і випробувати згідно встановлених норм, для чого заводи і депо повинні мати відповідні стенди, прилади, пристосування й інструмент, передбачені технологічними процесами ремонту.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень