технології
«Основи підприємництва»
Тема 4. Підготовка до початку бізнесу
Урок 11
Основні кроки підготовки до підприємництва: просування товару на ринок.
Маркетинг у діяльності підприємця.
Реклама: мета, засоби, сучасні форми.
Способи просування товару на ринок (реклама в соціальних мережах; контекстна, банерна інтернет-реклама; друкована рекламна продукція, ін.)
Дослідження
Вплив реклами на поведінку споживача.
Відеокурс: урок №8
Відеокурс: словник термінів
https://www.youtube.com/watch?v=kujyNJWBvds
Урок 12
Основні кроки підготовки до підприємництва:
ринкова пропозиція товару.
Пропозиція товару/послуги, закон пропозиції,
чинники пропозиції.
Практична робота №4
Визначення зміни пропозиції під дією нецінових чинників
Відеокурс: урок №9
https://www.youtube.com/watch?v=CEGQ9tk46Us
Джерела інформації:
- Карпюк Г.І. Основи підприємництва: Навчальний посібник для здобувачів професійної (професійно-технічної) освіти, с.35−41: https://mon.gov.ua/storage/app/media/pto/2021/04/19/Osnovy%20pidpryyemnytstva.pdf
ttps://publish.com.ua/biznes/zakon-popitu-shcho-treba-znati-stvoryuyuchi-biznes.html
- Які приклади закону попиту?
https://uk.thelittlecollection.com/what-are-some-examples-law-demand-real-markets-3393#menu-1
- Чому підприємцю потрібно враховувати закон попиту і пропозиції?
Завдання присилати на вайбер, телеграм 0956272794
Викладач Какоткіна Світлана Миколаївна