гальма рухомого складу
Тема:
Повітряросподільники
Гальмо Матросова — гальмо залізничного рухомого складу, в якому основним приладом є повітророзподільник конструкції І. К. Матросова. Новий тип повітророзподільника був запропонований в 1926 році, відрізнявся оригінальною будовою в порівнянні з повітророзподільником Казанцева, та цінними експлуатаційними властивостями.
З 1931 року гальмо Матросова встановлювалося в гальмівних системах вантажних вагонів і локомотивів. З 1952 року розпочато виготовлення повітророзподільника, призначеного для експлуатації на довгих і великовагових поїздах, який дозволив здійснювати безступінчатий легкий відпустк гальм в поєднанні із ступінчастим відпустком. Це дозволяє поліпшити керованість поїздів. З 1959 року вантажні вагони і локомотиви обладнуються вдосконаленим повітророзподільником системи Матросова. Таке гальмо при порівняно невеликій масі відрізняється високою чутливістю і простотою управління.
Повітророзподільники вантажних вагонів, які застосовуються на мережі доріг на рівнинному режимі є нежорсткими, а на гірському - напівжорсткими.
По призначенню гальма діляться на пасажирські і вантажні.
По можливості поповнювати відпливи стиснутого повітря з ГЦ розрізняють гальма поповнюючі, що поповнюють відпливи, і непоповнюючі, або відповідно прямодіючі і непепрямодіючі.
Автогальмова техніка є одним із найважливіших елементів залізничного транспорту, від рівня розвитку і стану якої в значній мірі залежить пропускна спроможність залізниць і безпека прямування поїздів.
Завдання на дистанційне навчання:
Знайти матеріал по темі в інтернеті, вивчити.
Викладач Шеховцов Микола Васильович
Питання та індівідуальні консультації на вайбер 0669797045