A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

Виробниче навчання

Дата: 30.10.2022 12:48
Кількість переглядів: 46

03.11.22р.  https://studfile.net/preview/7184249/page:2/

 

Підготуватись дон онлайн заняття о 14.00

?Alex приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Виробниче навчання гр.11

Время: 3 нояб. 2022 02:00 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/76734529985?pwd=KI1LacY04VR0hQi3vA44hs3k2krZrw.1

Идентификатор конференции: 767 3452 9985

Код доступа: gr11

Тема: Технічне обслуговування та догляд за електричним обладнанням.

Управління тепловозом в процесі роботи здійснюється, перемиканнями в електричних ланцюгах: у силових ланцюгах генераторів і тягових двигунів, ланцюгах їх збудження, в ланцюгах допоміжних механізмів і системах управління, регулювання і захисту. Ці перемикання виконуються спеціальними пристроями — електричними апаратами.

За призначенням і виконуючими функціям електричні апарати тепловозів можна розділити на: комутаційні апарати, основне призначення яких полягає в замиканні і розмиканні електричних ланцюгів або їх перемиканні в певній послідовності (контактори, рубильники, групові перемикачі і т. д.); регулювальники, призначені для автоматичної підтримки заданого режиму роботи (наприклад, регулятор напруги допоміжного генератора, реле тиску повітря і т. д.); апарати контролю і захисту, що реагують на граничні значення яких-небудь параметрів або режимів роботи (реле заземлення або максимального струму, запобіжники і ін.); резистори, призначені для регулювання або обмеження напруги і струму і поглинання електричної енергії при реостатному гальмуванні; допоміжні апарати (затиски, з'єднання, арматура і т. д.). Апарати на тепловозах працюють в тяжких умовах і тому до них, окрім загальних вимог надійності, простоти, взаємозамінюваності і т. д., пред'являються і особливі вимоги: витримувати трясіння (вібрації) в широкому діапазоні частот, амплітуд і прискорень. Окрім додаткових механічних навантажень, трясіння може викликати мимовільне спрацьовування апарату, розрегулювати його і ослабити кріплення. Конструкція апарату повинна унеможливлювати появи подібних дефектів; працювати при температурі від -50 до +70 °С і відносній вологості не більше 95 % при температурі 25 °С. Тому деталі апаратів повинні мати надійні антикорозійні покриття, а вживані мастила — забезпечувати працездатність апаратів; надійно працювати при значних коливаннях напруг в силовому ланцюзі і ланцюзі управління, а також при коливаннях тиску в магістралі стислого повітря. Так, на тепловозах напруга силового ланцюга може мінятися від 0 до 900 В. Зниження напруги в ланцюзі управління допускається до 80 % від номінального, а коливання тиску стислого повітря — від 75 до 135 % від номінального; надійно працювати при забрудненнях навколишнього повітря пилом, вологою, парами масла і палива. Ці домішки осідають на апаратах і порушують їх ізоляцію, викликають підвищений ізнос рухомих деталей що труться, забруднюють контактні поверхні. На конструкцію апаратів впливають обмежені габаритні розміри тепловоза. Основна частина електричних апаратів встановлена в спеціальних шафах — високовольтних (апаратних) камерах і на пульті управління тепловозом. Основна вимога, що пред'являється до розміщення апаратів в камерах - забезпечити зручність обслуговування і ремонту при мінімальних габаритних розмірах.

Високовольтні камери розташовані в кузові тепловоза, причому місце установки визначається загальною компоновкою устаткування на тепловозі. Найкращим є варіант, коли апаратура встановлюється в одній камері (тепловози ТЕМ2, ТЕЗ, М62), але часто таке розташування виявляється неможливим, і апаратуру розміщують в двох (тепловози 2ТЕ10Л і 2ТЕ10В) або навіть в трьох камерах (тепловоз 2ТЕ116). Апарати в камерах укріплені на металевих каркасах і сполучені між собою дротами. Дроти між апаратами зібрані в джгути і прикріплені до спеціальних кронштейнів. На сучасних тепловозах у високовольтні камери подають повітря, очищене від пилу, пари палива, масла і води. Така вентиляція камери покращує умови роботи електричних апаратів. Високовольтні камери мають двері з електричними блокуваннями, що забезпечують безпеку обслуговуючого персоналу: при відкритті дверей розмикається блок-контакт, що вимикає контактори в ланцюзі збудження тягового генератора. Тим самим вимикається напруга силового ланцюга тепловоза.

На пульті управління машиніста встановлені апарати, необхідні для управління тепловозом і контролю умов руху і стану устаткування тепловоза. Пульт управління розміщений в кабіні тепловоза так, щоб забезпечити машиністу можливість спостереження за сигналами, станом дороги і контрольними приладами, встановленими на пульті. Прибори управління розташовують так, щоб машиніст міг керувати тепловозом, не встаючи з крісла. На пульті управління встановлені: контролер машиніста, тумблери для управління електричною передачею і допоміжними механізмами, тумблери світлосигнальних пристроїв, контрольно-вимірювальні прилади дизеля і електричної передачі, сигнальні лампи. Крім того, на пульті або в безпосередній близькості від нього розташовані крани гальмівної системи, швидкостемір, світлофор локомотивної сигналізації, рукоятка пильності, автостоп, пульт управління радіостанцією, клапани тифонів і педаль управління пісочницями. Деякі апарати призначені для управління дизелем або допоміжними механізмами, розміщують у відповідних місцях. Так, наприклад, електропневматичні вентилі для управління жалюзями холодильника встановлюють на стінці холодильної камери, індуктивний датчик — на регулювальнику частоти обертання колінчастого валу дизеля. Освітлюючу апаратуру розміщують так, щоб забезпечити рівномірне освітлення всіх механізмів усередині кузова тепловоза. Всі дроти, що проходять усередині кузова, укладені в спеціальні закриті короби, що унеможливлюють механічні пошкодження і попадання на них палива і масла. Там, де це неможливо, дроти захищають гнучкими металевими рукавами. Дроти і кабелі, що проходять в рамі тепловоза, наприклад до тягових електродвигунів, пропускають по спеціальним трубам.

Вивчити матеріал і готуватися до онлайн заняття


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень