A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

українська мова

Дата: 19.02.2023 13:41
Кількість переглядів: 30

21.02.2023 р.     Українська мова       Гр.  №21   Урок № 29  Викладач: Руденко Л.Ф

Українська мова (рівень стандарту): підручник для 11 кл. О. П. Глазова. – Харків: 
Вид-во «Ранок», 2018.           

Тема: Контрольне есе : " Хто володіє інформацією, той володіє світом"

«Хто володіє інформацією, той володіє світом», – сказав колись Уїнстон Черчілль. Дійсно, інформація у сучасному світі – це стратегічний ресурс. Спотворення інформації чи її викривлення може призвести до серйозних наслідків. Отже, забезпечення інформаційної безпеки держави є вельми актуальною проблемою.
На початку треба сформулювати тему. І це не так просто, як здається. По-перше, треба вибрати те, що вам цікаво (наприклад, улюблена книга). А по-друге, – визначити, яку проблему розкрити (актуальність книги, персонажі, конфлікт тощо).
Головна мета есе – висунення тези та логічних аргументів на її доказ. Втілити цей задум у життя допомагає структура есе. Серед головних компонентів тексту:
1.Назва. Має чітко та лаконічно описувати виклад тексту. Читачам більше запам’ятовуються назви, що містять питання, гру слів, метафори. Назва есеїв не може складатись з одного слова. І так само не може бути довшою за одне речення.
2.Вступ. У цьому пункті вам потрібно висунути гіпотезу, яку надалі ви будете підтверджувати або спростовувати. Це може бути риторичне питання, окрема ситуація чи ваше особисте переконання. Чітке визначення тези допомагає найширше розкрити та проаналізувати проблему.
3. Аргументи. Обґрунтування тези – основна частина роботи. Аргументом може виступати особистий досвід, суспільні явища, факти, цитати відомих культурних, наукових чи політичних діячів, історичні події, закони та акти. Аргумент має відповідати проблемі а не просто бути вписаним у текст «заради краси».
4. Висновок. Не думайте, що висновок – це просто перепис тези. Так, та не так! Звісно, висновок в нарисі ще як оте математичне «що й потрібно було довести». Однак він також має ґрунтуватися на аргументах і вашому особистому погляді на ситуацію. Висновком може бути риторичне питання, резюмування думки автора, заклик до дій. Це невелика частина роботи, що має складати 5-10% від усього нарису.

Обсяг тексту залежить від теми та варіюється від 3 до 10 сторінок. 

Завдання: 
1. Перегляньте посилання            https://youtu.be/EvwQfTAcnWg

 2. написати есе : " Хто володіє інформацією, той володіє світом"

Завдання надіслати :  lidiyarudenko789@gmail.com    вказати своє прізвище, номер групи, назву предмета і номер уроку (не на полях!)   

  21.02.2023 р.     Українська мова       Гр.  №21    Урок № 30   Викладач: Руденко Л.Ф

Українська мова (рівень стандарту): підручник для 11 кл. О. П. Глазова. – Харків: 
Вид-во «Ранок», 2018.                    

Тема: Стилістичне забарвлення фразеологізмів. Виражальні можливості фразеологізмі

Стилістично забарвлені слова — це такі слова, що вживаються лише в певних стилях. До них належать:
– наукова лексика – слова, що вживаються в галузі науки, освіти, техніки: кисень, радіус. 
– політична лексика – слова, що вживаються у політичному, громадському житті: Верховна Рада, депутат, мітинг. 
Завдання для самопідготовки:
  1.Переглянути матеріал за посиланням:      https://youtu.be/BBER3RFJePc
  2.Опрацювати    $ 42.
  3.Виконати вправи 344,  348

 Завдання надіслати :  lidiyarudenko789@gmail.com    вказати своє прізвище, номер групи, назву предмета і номер уроку (не на полях!)   

Готуємося до ЗНО

Виконайте фразеологічний практикум, який містить 20 завдань на встановлення відповідності. Для цього перейдіть за поданим посиланням https://www.youtube.com/watch?v=xjGBkyWirHo


 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень