A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

управління та технічне обслуговування електровоза

Дата: 01.02.2023 15:26
Кількість переглядів: 49

Тема:

Регламент переговорів по радіостанції

 

При веденні переговорів по каналах поїзного радіозв'язку особи, зазначені в пункті 1.1. цього Регламенту, зобов'язані дотримуватися таких форми звернення і послідовність їх передачі:

5.1. Виклик необхідного абонента: «Черговий по станції (назва станції)». Якщо абонент не відповів, слід повторити виклик.

У тих випадках, коли необхідно звернути увагу всіх абонентів, що знаходяться в зоні дії викликає радіостанції, передають: «Увага, всі!».

5.2. Відповідь абонента: «Я, черговий по станції (назва станції, прізвище), слухаю»; «Я, поїзної (локомотивний, енерго) диспетчер, (Прізвище) слухаю »; «Я, машиніст поїзда (номер) (прізвище), слухаю ».

5.3. Абонент називає себе: «Я, машиніст поїзда (номер)», далі йде текст повідомлення, питання або наказу.

5.4. Під час прямування поїзда на заборонений сигнал вхідного, маршрутного або вихідного світлофора ДСП (ДНЦ) дозволяє здійснювати дзвінки машиніста по радіозв'язку тільки в разі потреби передачі йому повідомлення про зміну порядку прийому або пропуску поїзда по станції.

При зупинці поїзда у забороняє вхідного світлофора (або у предвходного світлофора, коли біля вхідного сигналу за умовами профілю неможливо зрушення поїзда з місця) ДСП повинен завчасно викликати машиніста і повідомити йому за формою: «Машиніст поїзда № .... Вхідний (предвходной) сигнал вам закритий. ДСП ... »Машиніст, зупинивши потяг у забороняє вхідного (предвходного светфора, викликає по радіозв'язку чергового по станції і машиністів слідом йдуть попутних поїздів:« Я, машиніст поїзда № ... зупинився біля вхідного (предвходного) сигналу (літер світлофора .. .) станції ... Будьте пильні ».

5.5. У разі виникнення аварійної або нестандартної ситуації машиніст (помічник машиніста) повинен стати передачу повідомлень словами: «Увага, всі!» (Повідомлення при необхідності повторюється кілька разів). При отриманні зазначеного повідомлення машиністи всіх поїздів (локомотивів), що знаходяться в зоні дії радіозв'язку, ДНЦ і ДСП зобов'язані припинити переговори по радіозв'язку, уважно вислухати повідомлення і, при необхідності, вжити заходів до забезпечення безпеки руху поїздів.

5.6. При виявленні несправності гальм в поїзді машиніст або помічник машиніста зобов'язані повідомити про це ДНЦ, ДСП станцій, що обмежують перегін, і машиністам інших поїздів, що знаходяться на перегоні за такою формою: «Увага, всі! Я, машиніст поїзда (номер) (прізвище), дотримуюся по перегону ... кілометру ..., вийшли з ладу гальма. Прийміть заходи »(виклик по каналу радіозв'язку діє 12-15 секунд, після чого його потрібно повторювати до отримання відповіді від ДНЦ або ДСП).

5.7. При проходженні сигнальних знаків «Газ» і «Нафта», що вказують місце перетину залізничних колій нафто- і газопродуктопроводамі машиніст і помічник машиніста зобов'язані відкрити вікно кабіни локомотива і слідувати до місця перетину з підвищеною пильністю, по можливості без застосування гальм. У разі виявлення специфічного запаху або розливу нафто-газопродукти машиніст зобов'язаний негайно повідомити про це ДНЦ або ДСП.

5.8. При зупинці поїзда в зв'язку з падінням тиску в гальмівній магістралі машиніст зобов'язаний негайно передати повідомлення по радіозв'язку за такою формою:

«Увага, всі! Я, машиніст поїзда (Номер) (прізвище)зупинився по падінню тиску в гальмівній магістралі на ... кілометрі парного (непарного) шляху перегону ..., відомостей про порушення габариту не маю. Будьте пильні !"

5.9. При зупинці поїзда в зв'язку зі сходом залізничного рухомого складу з рейок машиніст зобов'язаний негайно передати повідомлення по радіозв'язку за такою формою:

«Увага, всі! Я, машиніст поїзда (Номер) (прізвище). На ... кілометрі парного (непарного) шляху перегону ... порушений габарит внаслідок сходу рухомого складу. Будьте пильні!".

5.10. Повідомлення у випадках, зазначених у пунктах 5.8. і 5.9. цього Регламенту, повинні передаватися машиністам поїздів, що знаходяться на перегоні, начальнику (механіку-бригадиру) пасажирського поїзда, ДНЦ і ДСП станцій, що обмежують перегін, до отримання підтвердження сприйняття повідомлення від ДНЦ або ДСП, машиніста йде слідом поїзда і машиніста поїзда, що рухається по сусідньому шляху.

5.11. Машиніст і помічник машиніста зобов'язані повідомляти по радіозв'язку ДНЦ або ДСП про випадки виявлення сторонніх предметів на верхній будові колії, пошкодження споруд або пристроїв залізничного транспорту, знаходження сторонніх осіб на шляхах або поблизу залізничного полотна.

5.12. Після причеплення локомотива до складу пасажирського поїзда на станції відправлення поїзда та в пунктах зміни локомотивних бригад повинна перевірятися радіозв'язок між начальником (механіком-бригадиром) пасажирського поїзда та машиністом локомотива. При цьому слід дотримуватися наступних форм регламенту переговорів:

Начальник (механік-бригадир) пасажирського поїзда викликає машиніста: «Машиніст поїзда (номер)». Після отримання відповіді машиніста начальник (механік-бригадир) пасажирського поїзда зобов'язаний продовжити: «Я, начальник (механік-бригадир) пасажирського поїзда (номер), прізвище» і далі текст питання або повідомлення.

Машиніст викликає начальника (механіка-бригадира) пасажирського поїзда: «Начальник (механік-бригадир) пасажирського поїзда (номер)». Після отримання відповіді начальника (механіка-бригадира) пасажирського поїзда машиніст зобов'язаний продовжити: «Викликає машиніст вашого поїзда (прізвище)» і далі текст питання або повідомлення.

Завдання на дистанційне навчання:

Законспектувати і вивчити.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Питання та індівідуальні консультації на вайбер 0669797045.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень