A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

українська література

Дата: 18.12.2022 15:38
Кількість переглядів: 65

 19.12.2022р. Українська література. Гр.№31 Урок№ 17

Борзенко О.І. Українська література (рівень стандарту): підруч. для 10-го класу закл. заг.  середн . освіти / О.І.Борзенко, О.В.Лобусова.  -  Харків: Вид – во  «Ранок» , 2018р.

Тема: Контрольна робота за творчістю Лесі Українки
Тести

0,5 бала за правильну відповідь

1.Де відбуваються події, описані у драмі-феєрії Л. Українки "Лісова пісня"?
 А) Урочище Нечимне;        Б)Околиця поліського села;         
 В)Село Колодяжне;             Г)Старезний, густий, предковічний ліс на Волині
2.Темою драми-феєрії "Лісова пісня" є:
 А) історія кохання Мавки і Лукаша;                  Б) фантастичні пригоди у лісі ;
 В) зіставлення світу людини та світу природи в їхніх гармонійних і дисгармонійних взаєминах;
 Г) розповідь про світ міфічних істот, який ворогує зі світом людей
3.Хто з героїв-людей "Лісової пісні" знав ціну краси й гармонійного співіснування людини з природою?
А) Мати Лукаша;       Б) Килина;         В) Дядько Лев;                Г)Лукаш .
4.У яке дерево перетворилася заклята Килиною Мавка? 
А) тополю;        Б) вербу;           В) яблуню;        Г)осику
5. Як перекладається назва вірша Л. Українки "Contra spem spero"?
А)"Мої нестерпні сльози"         Б)"Я ніколи не здаюся"   В)"Я вічно буду жити"     Г)"Без надії сподіваюсь"
6.Образ Сізіфової праці наявний у рядках
    А)Я на вбогім сумнім перелозі Буду сіять барвисті квітки...
    Б) Я на гору круту крем'яную Буду камінь важкий підіймать...  
    В) Ні, я хочу крізь сльози сміятись, Серед лиха співати пісні...
    Г)В довгу, темную нічку невидну Не стулю ні на хвильку очей...
7. Лесю Українку називають
А) гірською орлицею      Б) дівчиною з легенди    В) польовою царівною    Г)дочкою Прометея
8. У вірші "Слово, чому ти не твердая криця..." звучать:
А) роздуми поетеси про значення слова художньої творчості        Б) роздуми петеси про красу слова
В) роздуми поетеси про боротьбу народу за щасливе життя
9. Головна ідея твору "Мріє, не зрадь!..":
  А) настав час, коли за свободу мусиш усе віддати
  Б) віра людини у власні сили, впевненість, що все у житті буде добре
 В)  заклик до боротьби з навколишнім та своїм внутрішнім світом заради досягнення цілей, заради здійснення мрій
10. У драмі-феєрії "Лісова пісня" порушено всі названі проблеми, ОКРІМ
 А) краси людських взаємин        Б) людини й мистецтва       В) сутності щастя       Г) історичної правди
11.  До якого літературного стилю належить твір "Лісова пісня"
 А) Неокласицизм      Б) Неоромантизм         В) Імпресіонізм            Г) Експресіонізм
12. Слова "Я маю в серці те, що не вмирає!" належать
А) Мавці           Б) Лукашу        В) Перелеснику           Г) Русалці Польовій
1 бал за правильну відповідь
13. Визначте епізод, який є кульмінаційним в "Лісовій пісні":
 А) Мавка страждає від зради Лукаша і віддається Тому, що в скалі сидить;
 Б)  Килина хоче зрубати Мавку-вербу, але Перелесник запалює вербу, а з нею згоряє і все господарство;
 В) знімається закляття з Лукаша і Мавки.
 Г) Лукаш замерзає в лісі.
14.В останньому монолозі Мавки йдеться про те, що :
А) Мавка дорікає Лукашу за його зраду
Б) Мавка шкодує, що втратила тіло через Лукаша
В) Мавка говорить, що її душа буде жити вічно, вона не шкодує про свою жертву, адже кохає Лукаша
Г) Мавка підносить силу мистецтва і вважає, що Лукаш є Дуже обдарованим музикою
15.Назва поезії Лесі Українки, в якій є рядки :
Я на вбогім сумнім перелозі
Буду сіять барвисті квітки,
Буду сіять квітки на морозі
Буду лить на них сльози гіркі

3 бали за правильну відповідь

16. Дати розгорнуту відпоідь на одне із завдань:
1.Невмирущість духовної краси людини (за драмою-феєрією Лесі Українки «Лісова пісня».)
2. Ідея сильної особистості у творчості Лесі Українки.

Завдання надіслати :  lidiyarudenko789@gmail.com    вказати своє прізвище, номер групи, назву предмета і номер уроку (не на полях!)   

19.12 .2022р.  Українська література. Гр.№31  (Урок № 18) Викладач: Руденко Л.Ф.

Українська література (рівень стандарту) : підруч. Для 10 класу закл. заг. серед. освіти /
 О.І. Борзенко, О.В. Лобусова. – Харків : Вид-во «Ранок», 2018.

Тема: Микола Вороний. Коротко про життя і творчість, багатогранну діяльність митця.
Єдність краси природи і мистецтва, образотворчі засоби в поезії («Блакитна Панна»).

Переглянути матеріал за посиланням:  https://www.youtube.com/watch?v=MyacqnczsiY&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%91%D0%BE%D0%B9%D0%BA%D0%BE

Опрацювати матеріал підручника ( стор.218 - 221)

Вірш  «Блакитна Панна» вивчити напам'ять
 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень