A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

будова рухомого складу

Дата: 16.11.2022 17:19
Кількість переглядів: 25

Тема:

Обовязки локомотивної бригади при постанови тепловоза в ремонт

Огляд і поточний ремонт вантажних вагонів здійснюють після огорожі складу вантажних вагонів відповідно до вимог глави II цих Правил за схемами і в порядку, встановленому технологічним процесом роботи ПТО.

3.2.1.2. Технічний стан гальмівного обладнання вагонів повинне перевірятися при їх технічному обслуговуванні працівниками ПТО відповідно до Інструкції по експлуатації гальм рухомого складу залізниць.

Ремонт гальмівного обладнання вантажного вагона проводиться на спеціально виділених залізничних коліях ПТО відповідно до Інструкції по ремонту гальмівного обладнання вагонів.

3.2.1.3. Технічне обслуговування та ремонт гальмівного обладнання вантажного вагона в складі поїзда допускається проводити тільки після перекриття роз'єднувального крана і випуску стисненого повітря з запасного робочого резервуара і гальмівного циліндра.

3.2.1.4. Перед заміною роз'єднувального крана і підвідної трубки від гальмівної магістралі вантажного вагона слід виконати вимогу підпункту 4.6.2 цих Правил.

3.2.1.5. Заміна кінцевих кранів, роз'єднання сполучних рукавів між вагонами повинні проводитися відповідно до вимог підпунктів 4.6.5 та 4.6.8 цих Правил.

Стягувати гальмівну систему важеля передачу при регулюванні слід за допомогою борідка. Контролювати збіг отворів пальцями не допускається.

3.2.1.6. При ремонті автозчіпного пристрою відстань між вагонами має бути не менше 10 м.

Під розчеплення вантажні вагони з боку проміжку між вагонами і з обох сторін (голови і хвоста поїзда) повинні обов'язково встановлюватися гальмові башмаки відповідно до норм і правил закріплення залізничного рухомого складу гальмовими башмаками, наведеними в Інструкції з руху поїздів і маневрової роботи на залізницях України Федерації і ТРА станції.

3.2.1.7. При ремонті автозчіпного пристрою головного вагона поїзда (заміні автозчеплення, деталей механізму зчеплення, маятникових підвісок, що центрує балочки) локомотив повинен знаходитися на відстані не менше 10 м від головного вагона. При виконанні цієї роботи повинен бути присутнім працівник ремонтної бригади для забезпечення зв'язку з машиністом локомотива.

Постановка автозчеплення на місце за допомогою зіткнення вагонів забороняється.

3.2.1.8. Трудомісткі операції при безвідчіпний ремонті вантажних вагонів виконують механізованим способом за допомогою спеціальних пересувних ремонтних установок і машин (універсальні машини типу РУ, УСМ-2 та інші самохідні машини і установки).

Після усунення несправностей двері вантажних вагонів повинні бути закриті.

3.2.1.9. Оглядач вагонів, що приймає поїзд з ходу, до зупинки поїзда повинен знаходитися на спеціально обладнаному робочому місці ("острівці безпеки") за обмежувальної стійкою.

Під час огляду вантажних вагонів в рухомому залізничному рухомому складі оглядач не повинен виходити за межі робочого місця.

3.2.1.10. Огляд вантажних вагонів в проходять поїздах виконують відповідно до вимог технологічного процесу, розробленого з урахуванням місцевих умов.

3.2.1.11. Ремонтна група (слюсарі з ремонту рухомого складу) може перебувати на "острівці безпеки" разом з оглядачем вагонів.

3.2.1.12. Ремонтна група може приступити до усунення несправностей вантажних вагонів тільки після огородження складу вантажних вагонів сигналами системи централізованого огородження або переносними сигналами огородження, а також закріплення складу вантажних вагонів в установленому порядку.

Завдання на дистанційне навчання:

Знайти матеріал по темі в інтернеті, законспектувати і вивчити.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Питання та індівідуальні консультації на вайбер 0669797045.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень