A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

Автогальма

Дата: 14.11.2022 18:00
Кількість переглядів: 25

Тема:

Вихід штока гальмівного циліндра на локомотивах

 

Вихід штока гальмівного циліндра на локомотивах і моторвагонному рухомому складі при повному службовому гальмуванні

Вид рухомого складу

Вихід штока гальмівного циліндра, мм

Норма

Максимально допустимий в експлуатації

Електровози ( крім ДС3), тепловози (крім ТЕП60, ТЕП70, 2ТЭ70, ТЭП70БС, ТЭП70У, ТЭП70), пасажирські паровози

 

Электровоз 2ЭС5К, 2ЕЛ5

 

 

 

75-100

 

 

75-85

 

 

 

125

 

 

150

 

Электровоз 2ЭС6, 2ЭС10

95-105**

110

Электровоз ЭП10

 

50-70**

-

Електровоз ДС3

65-85**

-

Тепловози серії ТЕП60, вантажні паровози

50-75

100

Тепловозы 2ТЭ70, ТЭП70БС, ТЭП70У, ТЭП70

 

57-63**

-

ТЕП150

40-43**

-

ТЕМ103

40-43**

-

Тендери паровозів усіх серій 125-140 170

 

 

125-140

170

Вагони електропоїздів ЕР2, ЕР9 (усіх індексів):

 

 

   моторні

50-75

100

   головні та причіпні

75-100

125

Головні, причіпні, моторні вагони електропоїздів ЕР2т, ЕР2р, ЕР29, ЕД2Т, ЕД9Т, ЕД4, ЕД4М

50-75

100

Вагони електропоїздів решти серій:    моторні

75-100

130

   головні й причіпні

100-125

150

Моторні та причіпні вагони дизель-поїздів:    з дисковими гальмами

5-8

25

   з колодковими гальмами

125-140

150

Причіпні вагони електропоїздів з композиційними колодками (без довжини втулки)

60-70

100

Головні та причепні вагони електропоїздів ЕПЛ2Т,ЕПЛ9Т

30-33**

-

Моторні вагони електропоїздів ЕПЛ2Т,ЕПЛ9Т

50-75

100

Моторні та причепні вагони дизель-поїзда ДЕЛ-02

30-33 **

-

Рельсові автобуси РА-1

 

25-30

35

Примітка. 1. Вихід штока гальмівних циліндрів електропоїздів при ступені гальмування приймати менше вказаного на 30 % при розміщенні гальмівних циліндрів на кузові вагона і на 20 % при розміщенні гальмівних циліндрів на візку.

2. При наявності норм виходів штоків, встановлених заводськими інструкціями і узгоджених з УЗ, слід керуватися цими нормами. Максимально допустимий в експлуатації вихід штока встановлюється на 25% більше, ніж верхня межа за випускання з депо.

3.При випуску локомотивів після ремонту та технічного обслуговування (крім ТО-1) важельна пердача повинна бути відрегульована з забезпеченням мінімальної допустимої норми вихода штока

    * В зимовий період 12 мм.

** Вихід штоків у процесі експлуатації регулюються автоматично.

 

3.2.6. Зарядний тиск у гальмівній магістралі ведучого локомотива та моторвагонного поїзда при поїзному положенні ручки крана машиніста (РКМ) повинен відповідати значенням, вказаним у табл. З.2.

Завдання на дистанційне навчання:

Знайти матеріал по темі в інтернеті, законспектувати і вивчити.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Питання та індівідуальні консультації на вайбер 0669797045.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень