A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

історія України

Дата: 11.12.2022 19:57
Кількість переглядів: 94

15.12.22. Істія України         Група 31    Урок № 19  Викладач: Руденко Л.Ф.
https://pidruchnyk.com.ua/1259-istoriya-ukrainy-11-klas-hlibovska.html
Вступ. Уроки української історії 1914-1945 рр. Періодизація історії України др. пол. ХХ – п. ХХІ ст.
Періодизація історії України другої половини ХХ — початку ХХI ст.

·1945-1953 рр. — повоєнні роки.
·1953-1964 рр. — період десталінізації, або «хрущовська відлига».
·1964-1985 рр. — загострення кризи радянської системи, або «застій».
·1985-1991 рр. — період краху радянського режиму, або «перебудова».
·1991-2004 рр. — період відновлення державності.
·2005-2010 рр. — період творення нової України.
·2010-2013 рр. — період реакції.
·2014-2019 рр. — період формування новітньої української нації.

ОСОБЛИВОСТІ КУРСУ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ (1945-2019)
Головна особливість курсу — демонстрація гідного місця українського народу й нації в історії європейської та світової цивілізації. Матеріал курсу дає можливість переконатися, що:
— маючи власну організацію, українці здатні були захистити себе навіть у пекельних умовах радянського ГУТАБу (ГУЛАГу);
— тоталітаризм, побудований на штучних засадах і лицемірстві, не відповідав духовним і матеріальним потребам українців, а тому був історично приреченим;
— український народ не відучився працювати й забезпечував себе продовольством, працюючи на присадибних ділянках, а за першої ж можливості повернувся до природного способу господарювання;
— по-насильницьки вилучені внаслідок полтавської поразки з родини європейських народів, українці залишилися європейцями за духом і повертаються нині до своєї європейської цивілізації;
— не вичерпався творчий геній українців, який допомагає їм осягати своє становище як інтелектуально, так і образно;
— український народ може народжувати титанів духу, незламних звитяжців, здатних на героїзм і жертовність заради української громади, ставати на захист людських і природних прав нації.
Особливістю курсу історії є його зосередженість на питаннях поступу української нації. Виклад історичних подій, процесів та явищ здійснено з огляду на потреби й інтереси українців, утілення стосовно України загальнолюдських гуманітарних цінностей та норм міжнародного права.
Вагомою особливістю курсу є прагнення сформувати національно-культурну ідентичність, тобто усвідомлення своєї сутності, власного «Я». Без цього людина живе, точніше, існує, як організм. Вона не усвідомлює й мету свого існування, гідних себе засобів і поведінки. Така людина не може відрізнити друзів від ворогів, вибрати запропонований внутрішньо- чи зовнішньополітичний курс. Вона лише лялька-маріонетка в руках маніпуляторів. Сподіваємося, що ви зможете визначитися з власним «Я» і місцем у житті та боротьбі сучасної української нації, давньої та завжди молодої.

Здобувши незалежність, Україна постала перед вибором: продовжувати своє існування як формально незалежна держава, а насправді — підпорядкована вчорашньому імперському центру — Москві, чи розпочати зближення з Європою, провідні країни якої перейшли до нової стадії цивілізаційного поступу — постіндустріального (інформаційного) суспільства.
Зближення з країнами Європейського Союзу (ЄС) зумовило таку особливість сучасного життя України, як модернізаційний розвиток — розвиток шляхом реформ навздогін суспільствам і державам, які випередили Україну в цивілізаційному поступі, поки вона перебувала в статусі колонії спочатку Російської, а потім Російської радянської імперії та, як наслідок, нині перебуває в стані глибокої кризи пострадянського індустріального суспільства.
Це визначає таку особливість курсу, як звернення пильної уваги на здійснення в сучасній Україні модернізаційних змін.
Запитання та завдання
Запишіть спогади ваших родичів чи знайомих про життя в другій половині XX ст., про їхні настрої й ставлення до влади, одяг та їжу, про працю й дозвілля, про книжки та мрії, про навчання в школі й улюблених учителів. їхні розповіді, зафіксовані вами, стануть і надбанням вашої родини, і ще одним правдивим свідченням у скарбниці історичні пам’яті нашої Батьківщини.
Постіндустріальне (інформаційне) суспільство — історична стадія еволюційного розвитку цивілізації, на якій інформація та знання стають основними рушіями функціонування суспільства.
Завдання: Опрацювати матеріал підручника ( посилання вище) . Стор.7. 
Основне законспектувати.
Завдання надіслати :  lidiyarudenko789@gmail.com    вказати своє прізвище, номер групи, назву предмета і номер уроку (не на полях!)   

15.12.22. Істія України         Група 31    Урок №  20  Викладач: Руденко Л.Ф.
https://pidruchnyk.com.ua/1259-istoriya-ukrainy-11-klas-hlibovska.html
Тема: Україна в перші повоєнні роки
1.Опрацювати матеріал  § 2 . 
2.Уміти   відповідати  на питання (стор. 19) 
3. Заповнити таблицю
Завдання надіслати :  lidiyarudenko789@gmail.com    вказати своє прізвище, номер групи, назву предмета і номер уроку (не на полях!)   


 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень