A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

гальма рухомого складу

Дата: 20.02.2023 21:10
Кількість переглядів: 42

Тема:

Коли слід виконувати повне випробування автоматичних гальм у поїздах

 

14.2.Повне випробування гальм

14.2.1.Повне випробування гальм у моторвагонних поїздах слід проводити перед випусканням поїзда з депо після ремонту і технічного обслуговування або після відстою без бригади на станції (в депо) протягом часу, встановленого начальником залізниці. У випадку відстою протягом часу, меншого за вста новлений, необхідно виконувати скорочене випробування гальм.

14.2.2.Після кожного повного випробування гальм у журналі ТУ-152, який зберігається у поїзді, машиніст повинен зробити наступні записи:

—номер моторвагонного поїзда;

—датуічасповноговипробуванняЕПГіавтоматичногогальма;

—межі тиску в головних резервуарах, які підтримуються ре гулятором тиску, а також тиск у ГМ за поїзного положення РКМ;

—кількість витікання повітря із ГМ (щільність);

—прізвища і підписи машиніста й помічника, а за випускан ня МВРС із депо після планового ремонту чи технічного обслу говування (крім ТО-1) — прізвища й підписи майстра (бригади ра) і машиніста.

Завдання на дистанційне навчання:

Законспектувати матеріал і вивчити.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Питання та індівідуальні консультації на вайбер 0669797045.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень