гальма рухомого складу
Тема:
Коли слід виконувати повне випробування автоматичних гальм у поїздах
14.2.Повне випробування гальм
14.2.1.Повне випробування гальм у моторвагонних поїздах слід проводити перед випусканням поїзда з депо після ремонту і технічного обслуговування або після відстою без бригади на станції (в депо) протягом часу, встановленого начальником залізниці. У випадку відстою протягом часу, меншого за вста новлений, необхідно виконувати скорочене випробування гальм.
14.2.2.Після кожного повного випробування гальм у журналі ТУ-152, який зберігається у поїзді, машиніст повинен зробити наступні записи:
—номер моторвагонного поїзда;
—датуічасповноговипробуванняЕПГіавтоматичногогальма;
—межі тиску в головних резервуарах, які підтримуються ре гулятором тиску, а також тиск у ГМ за поїзного положення РКМ;
—кількість витікання повітря із ГМ (щільність);
—прізвища і підписи машиніста й помічника, а за випускан ня МВРС із депо після планового ремонту чи технічного обслу говування (крім ТО-1) — прізвища й підписи майстра (бригади ра) і машиніста.
Завдання на дистанційне навчання:
Законспектувати матеріал і вивчити.
Викладач Шеховцов Микола Васильович
Питання та індівідуальні консультації на вайбер 0669797045.