A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

будова рухомого складу

Дата: 01.11.2022 21:14
Кількість переглядів: 74

Щеховцов М.В.

Тема:

Регулювання гальмівної передачи на вагонах

 

РЕГУЛЮВАННЯ ГАЛЬМІВНОЇ ВАЖІЛЬНОЇ ПЕРЕДАЧІ ВАНТАЖНИХ  І  РЕФРЕЖЕРАТОРНИХ  ВАГОНІВ

⇐ ПредыдущаяСтр 18 из 42Следующая ⇒


 

 
 

 

21.1.1 Регулювання гальмівної важільної передачі вантажних і рефрижераторних вагонів проводиться після складання механічної частини гальма вагона і з’єднання її з гальмівними важільними передачами візків, підкочених під вагон.

В цьому разі, перед установкою на вагон, регулювальний гвинт регулятора гальмівної важільної передачі повинен бути вивернутий так, щоб розмір «а» (відстань від торця муфти захисної труби до приєднувальної різьби на гвинті) був не менше ніж 500 мм – для регуляторів 574Б, РКЗТ-675 (РТРП-675), РТРП-675М і не менше ніж 250 мм – для регуляторів РТРП-300 (рисунок 21.5, 21.6).

21.1.2 Упорний важіль привода регулятора потрібно відвести від його корпусу, для чого у важільного привода необхідно попередньо вийняти валик, що з’єднує регулювальний гвинт привода з упорним важелем.

Упор стержневого привода (застосовується на рефрижераторних вагонах) необхідно установити від корпусу регулятора на відстані не меншій ніж 160 мм для чавунних колодок і не менше ніж 200 мм для композиційних колодок.

21.1.3 Режимний валик повітророзподільника на вагоні з композиційними колодками потрібно установити на середній режим, а з чавунними колодками і на вагоні-хоперу для перевезення цементу з композиційними колодками – на навантажений режим.

На дизельному вагоні 5-вагонної рефрижераторної секції режимний валик повітророзподільника повинен бути встановлений, незалежно від типу колодок, на середній режим.

Установку режимного валика в особливих випадках необхідно робити відповідно до вказівок Укрзалізниці.

 

21.1.4 Для регулювання гальмівної важільної передачі на вантажних вагонах, крім рефрижераторних, слід обертанням корпусу регулятора установити зазор між гальмівними колодками і колесами від 5 мм до 8 мм і відрегулювати нахил важелів і вихід штока гальмівного циліндра.

На вагоні з одним гальмівним циліндром і симетричним розташуванням важільної передачі та у напіввагоні з двома гальмівними циліндрами і роздільним (повізковим) гальмуванням під час повного службового гальмування ведучий горизонтальний важіль (горизонтальний важіль з боку штока гальмівного циліндра) повинен розташовуватися перпендикулярно до осі гальмівного циліндра або мати нахил від свого перпендикулярного положення до 10° у бік від візка (рисунок 21.1 та 21.2).

 

 

Рисунок 21.1 – Положення ведучого горизонтального важеля під час повного службового гальмування

 

Рисунок 21.2 – Положення ведучих горизонтальних важелів під час повного службового гальмування на вагонах з роздільним (повізковим) гальмуванням

В разі несиметричного розташування гальмівного циліндра на вагоні під час повного службового гальмування проміжний тиловий важіль повинен мати нахил не менше ніж 20° убік візка (рисунок 21.3).

Рисунок 21.3 – Положення тилового проміжного важеля під час повного службового гальмування

У вагоні-хопері с двома гальмівним циліндрами з роздільним (повізковим) гальмуванням під час повного службового гальмування проміжні важелі повинні мати нахил не менше ніж 20° у бік візка (рисунок 21.4).

Завдання на дистанційне навчання:

Знайти матеріал по темі в інтернеті, вивчити.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Питання та індівідуальні консультації на вайбер 0669797045.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень