A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

автогальма

Дата: 01.11.2022 21:17
Кількість переглядів: 41

Щеховцов М.В.

Тема:

Регулювання крана 254 

 

  1. Вид екрану. Командне меню.
  2. Заповнення областей екрану.
  3. Загальна характеристика екрану.

У кожному гальмівному положенні кран № 254 повинен встановлювати і автоматично підтримувати певний тиск в ТЦ:

- В 3-му положенні - 1,0 - 1,3 кгс / см2;

- В 4-му положенні - 1,7 - 2,0 кгс / см2;

- В 5-му положенні - 2,7 - 3,0 кгс / см2;

- В 6-му положенні - 3,8 - 4,0 кгс / см2.

Для регулювання крана необхідно послабити регулювальний гвинт і гвинт кріплення ручки на склянці. Встановити ручку крана в 3-е положення. Обертанням склянки встановити в ТЦ тиск 1,0 - 1,3 кгс / см2. Закріпити ручку крана на склянці. Перевести ручку в 6-е положення і регулювальним гвинтом довести тиск в ТЦ до 3,8 - 4,0 кгс / см2. Потім перевести ручку крана в поїзне положення і переконатися в повному відпустці гальма.

Перевірка крана

1. На максимальний тиск в ТЦ. При 6-му положенні руки крана даленіє має бути 3,8-4,0 кг / см.

2. Час наповнення ТЦ від 0 до 3,5 кг / см не більше 4 секунд.

3. Час відпустки з 3,5 до 0 не більше 13 сек.

Несправності КВТ № 254.

У 2-му положенні ручки КВТ дуття повітря в атмосферу.

Причина:

- Пропуск впускного клапана.

У 2-му положенні ручки КВТ в ТЦ залишається тиск повітря. причини:

- Неправильне регулювання крана;

- Заїдання нижнього поршня.

Під час гальмування при роботі КВТ в режимі повторювача немає наповнення ТЦ.

причини:

- Злам або просадка пружини перемикача поршня;

- Засмічення отвору 0,8 мм.

Повільне наповнення ТЦ при гальмуванні.

причини:

- Засмічення фільтра на трубі від ПМ до КВТ;

- Недостатнє відкриття 2-х седельчатого клапана.

При роботі КВТ як повторювача після натискання на буфер немає відпустки гальма.

причини:

- Заїдання перемикача поршня в нижньому положенні або значний пропуск повітря його манжети;

- Засмічення отвору 0,8 мм;

- Заїдання нижнього поршня.

У гальмівному положенні ручки КВТ дуття повітря в атмосферу. причини:

- Пропуск впускного клапана;

- Пропуск випускного клапана;

- Пропуск манжети нижнього диска подвійного поршня.

Після відпустки гальма 1-м положенням ручки КВТ в ТЦ знову з'являється тиск повітря.

Причина:

- Пропуск манжети перемикача поршня.

Повільний випуск повітря з ТЦ при відпустці гальма.

причини:

- Недостатнє відкриття випускного клапана через заїдання нижнього поршня;

- Засмічення, смятие або замерзання атмосферної трубки.

https://www.youtube.com/watch?v=R6Io8-eiHnc 

Завдання на дистанційне навчання:

Знайти матеріал по темі в інтернеті, вивчити.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Питання та індівідуальні консультації на вайбер 0669797045.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень