A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

ПТЕ та інструкції

Дата: 20.02.2023 21:25
Кількість переглядів: 48

Тема:

Колійне  автоматичне та напівавтоматичне блокування

 

Колійне автоматичне та напівавтоматичне блокування

6.18. Пристрої автоматичного та напівавтоматичного блокування мають не допускати відкриття вихідного або прохідного світлофора до звільнення рухомим складом блок-ділянки (міжстанційного або міжпостового перегону), що огороджується ними, а також самовільного закриття світлофора в разі переходу з основного на резервне електроживлення чи навпаки.

6.19. На одноколійних перегонах, обладнаних автоматичним або напівавтоматичним блокуванням, після відкриття на станції вихідного сигналу має бути унеможливлене відкриття сусідньою станцією вихідних та прохідних сигналів для відправлення поїздів на цей же перегін у протилежному напрямку.

Така ж сама взаємозалежність сигналів має бути на двоколійних перегонах, обладнаних автоматичним та напівавтоматичним блокуванням для двостороннього руху по кожній колії.

6.20. При автоматичному блокуванні всі світлофори повинні автоматично приймати заборонні показання при входженні поїзда на блок-ділянки, що огороджуються ними, а також у випадку порушення цілості рейкових ланцюгів цих ділянок.

6.21. При колійному блокуванні на перегонах, де допускається підштовхування поїздів з поверненням їх назад, або для підштовхувальних локомотивів, які вертаються з перегону на станцію відправлення, належить застосовувати ключі-жезли.

На одноколійних перегонах без прохідних сигналів, при наявності на обмежувальних станціях контролю вільності перегону, відправлення господарчих поїздів та підштовхувальних локомотивів на цей перегін допускається без ключа-жезла.

Порядок приймання господарчих поїздів та підштовхувальних локомотивів на станцію відправлення встановлюється технічно-розпорядчим актом.

6.22. На станціях, розташованих на лініях, обладнаних автоматичним і напівавтоматичним блокуванням, повинні бути пристрої:

які не допускають відкриття вхідного світлофора при маршруті, що встановлений на зайняту колію;

які забезпечують на апараті управління контроль зайнятості колій і стрілок.

Відсутність указаних пристроїв для окремих станцій допускається тільки з дозволу директора підприємства і ревізора з безпеки руху поїздів залізниці.

На одноколійних ділянках, обладнаних автоматичним блокуванням, а також на двоколійних перегонах з двостороннім автоблокуванням кожної колії на станціях, де виконується маневрова робота з виходом состава, що маневрує за межі станції, пристрої автоматичного блокування при потребі доповнюються зв'язаними з ними маневровими світлофорами.

Станції, розташовані на лініях, обладнаних автоматичним або напівавтоматичним блокуванням, при відсутності електричної централізації, повинні бути огороджені світлофорами, які автоматично закриваються при прийманні і відправленні поїздів. На цих станціях стрілки, що входять у маршрути приймання і відправлення поїздів, повинні бути приведені у взаємозв'язок з вхідними і вихідними світлофорами.

6.23. Автоматичне блокування може доповнюватися автоматичною локомотивною сигналізацією.

Завдання на дистанційне навчання:

Законспектувати матеріал і вивчити.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Питання та індивідуальні консультації на вайбер 0669797045.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень