A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

будова і ремонт електровоза

Дата: 15.03.2023 21:29
Кількість переглядів: 27

Тема:

Система подачи піску на електровозі

1.ПРИЗНАЧЕННЯ ПІСОЧНОЇ СИСТЕМИ
Пісочна система призначена для зберігання і подачі піску під колісні пари локомотива. З метою збільшення зчеплення коліс з рейками, яке може порушатися при гальмуванні (юз) або при рушанні з місця (боксування).

Пісочна система ВЛ-80Т складається з: пісочних банок, трубопроводів, пристроїв подачі піску під колісні пари, а також пристроїв керування системою. Повітря для подачі піску подається з живильним магістралі 4. Подача повітря управляється спрацьовуванням ручних 3 або електропневматичних 1 клапанів.

Управління пісочної системою може відбуватися як в ручному, так і автоматичному режимі. В ручному режимі дією системи управляє безпосередньо машиніст.

При спрацьовуванні ручного клапану пісок подається тільки під передню колісну пару в залежності з напрямком руху. При спрацьовуванні електропневматичного клапана пісок подається під передню колісну пару кожного візка в залежності від напрямку руху. При автоматичному режимі пісок подається під першу колісну пару кожного візка в разі екстреного гальмування, юзі або боксування.

2.БУДОВА ПІСОЧНИХ БАНОК ЕЛЕКТРОВОЗА

Пісок зберігається в банках, розташованих вертикально у бічних стінок кузова. Кожна секція містить шість банок загальним обсягом 1232 м3.

Бічні стінки 4 банки (рис. 2) мають гофри 5 для збільшення жорсткості. Заправка піском здійснюється з даху електровоза. У горловині 2 кожної банки встановлюють сітки з осередками 8 * 8 мм для запобігання попадання в пісок сторонніх предметів.

Зверху горловини закриваються кришками 1, які мають надійне ущільнення, що запобігає проникненню в банку снігу і вологи. У нижній частині кожної банки передбачені знімні кришки 6 для очищення пісочниць під час ремонту.

Пісок з банки під дією власної ваги через трубу 7 потрапляє до форсунки призначеної для дозованої подачі піску під колісні пари і має регулювання подачі піску на певний режим.

Середні бункера розділені навпіл перегородками. Для заправки пісочної системи на даху є люки. Відстань пескоподающей труби до рейки і до колеса в середньому становить 55мм.

2.БУДОВА ПІСОЧНИХ БАНОК ЕЛЕКТРОВОЗА

Пісок зберігається в банках, розташованих вертикально у бічних стінок кузова. Кожна секція містить шість банок загальним обсягом 1232 м3.

Бічні стінки 4 банки (рис. 2) мають гофри 5 для збільшення жорсткості. Заправка піском здійснюється з даху електровоза. У горловині 2 кожної банки встановлюють сітки з осередками 8 * 8 мм для запобігання попадання в пісок сторонніх предметів.

Зверху горловини закриваються кришками 1, які мають надійне ущільнення, що запобігає проникненню в банку снігу і вологи. У нижній частині кожної банки передбачені знімні кришки 6 для очищення пісочниць під час ремонту.

Пісок з банки під дією власної ваги через трубу 7 потрапляє до форсунки призначеної для дозованої подачі піску під колісні пари і має регулювання подачі піску на певний режим.

Середні бункера розділені навпіл перегородками. Для заправки пісочної системи на даху є люки. Відстань пескоподающей труби до рейки і до колеса в середньому становить 55мм.

Завдання на дистанційне навчання:

Законспектувати матеріал і вивчити.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Питання та індивідуальні консультації на вайбер 0669797045.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень