A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

ПТЕ та інструкції

Дата: 01.11.2022 21:33
Кількість переглядів: 34

Тема:

Рух поїздів при електрожезлової системі

 

VI. Рух поїздів при електрожезловій системі

 

6.1. При електрожезловій системі дозволом на зайняття поїздом перегону служить жезл даного перегону, що вручається машиністу.

6.2. Усі переговори по телефону з питань руху поїздів, а також вилучення і вкладення жезлів, видача й одержання їх можуть проводитись тільки черговим по станції. При установці жезлових апаратів у приміщеннях стрілочних постів вилучення і вкладення жезлів, видача й одержання їх можуть проводитися старшим черговим стрілочного поста з дозволу чергового по станції.

6.3. Черговий по станції має право передати без пропуску через жезловий апарат жезл, одержаний на колії з поїзда, що прибув, на поїзд, який відправляється на той же перегін. У цьому випадку необхідно попередньо одержати згоду чергового по сусідній станції, на яку відправляється поїзд.

На станціях, де жезлові апарати мають ключі-жезли, передавати жезли без пропуску через жезловий апарат забороняється.

6.4. Забороняється:

запитувати дозвіл на витяг жезла раніше готовності поїзда до відправлення, за винятком випадків безупинного пропускання поїздів або стоянки їх за розкладом не більше 5 хв.;

зберігати діючі жезли не вкладеними в апарат;

провозити жезл на сусідній перегін.

6.5. Пристрої електрожезлової системи не повинні допускати вилучення з жезлових апаратів одночасно більше одного жезла. Жезлові апарати, що встановлюються в приміщеннях стрілочних постів, не повинні допускати можливості вилучення жезла із апарата без дозволу чергового по цій станції.

6.6. Кожен жезл повинен мати порядковий номер, серію і найменування станцій, що обмежують перегін. Кожному перегону повинна відповідати своя серія жезлів. Встановлення жезлових апаратів однієї серії допускається не частіше ніж через три перегони, а на станціях, до яких примикають більше трьох перегонів, обладнаних електрожезловою системою, - через два перегони. У жезлових апаратах обох станцій, що обмежують перегін, при відсутності на перегоні поїздів повинно бути в сумі парне число жезлів.

6.7. Жезлові апарати станцій, з яких проводиться відправлення поїздів з підштовхувальним локомотивом, що повертається з перегону назад на станцію, повинні доповнюватися ключем-жезлом.

Конструкція жезлового апарата, доповненого ключем-жезлом, не повинна допускати вилучення з апарата ключа-жезла до вилучення основного жезла, а також вилучення основного жезла при вилученому ключі-жезлі.

6.8. Жезлові апарати станцій, з яких проводиться відправлення поїздів з підштовхувальним локомотивом, який прямує до сусідньої станції, повинні мати жезли, що розгвинчуються. Кожен жезл, що розгвинчується, повинен складатися з двох частин: "жезла" і "білета".

6.9. Обмін жезлів проводиться за допомогою механічних жезлообмінювачів або вручну, як правило, біля приміщення чергового по станції. При обміні жезлів вручну жезли повинні бути вкладені в жезлоподавачі.

При безупинному пропусканні поїздів забороняється робити обмін жезлів на вихідних горловинах.

https://studfile.net/preview/5411174/page:9/

Завдання на дистанційне навчання:

Законспектувати матеріал по темі, вивчити.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Питання та індівідуальні консультації на вайбер 0669797045.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень