A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

ПТЕ та інструкції

Дата: 20.11.2022 22:06
Кількість переглядів: 59

Тема:

Порядок дій при несправностях автоблокування

 

Якщо при правильно встановленому маршруті і вільній (за показаннями індикації на апаратах управління) першій блок-ділянці вихідний світлофор не відкривається, поїзд може бути відправлений на двоколійний перегін по правильному залізничній колії:

1) за запрошенням сигналу на вихідному світлофорі;

2) за реєстрованим наказом ДСП станції, що передається машиністу поїзда по радіозв'язку

3) за дозволом на бланку форми ДУ-54 із заповненням пункту I.

Несправності, при яких необхідно припиняти дію автоблокування?

 

1) згаслі сигнальні вогні на двох чи більше розташованих підряд світлофорах на перегоні і наявність білого вогню на локомотивному світлофорі;

2) наявність дозволяючого вогню на вихідному чи прохідному світлофорі при зайнятій блок-ділянці;

3) неможливість зміни напрямку, в тому числі за допомогою допоміжного режиму на одноколійному перегоні або при відправленні поїзда по неправильній залізничній колії на двоколійному перегоні з двостороннім автоблокуванням, а також на багатоколійних перегонах по залізничній колії з двостороннім автоблокуванням з однопутними правилами руху. Користування автоблокуванням у встановленому напрямку при цьому допускається;

4) неможливість відкриття вихідного світлофора при вільному перегоні, що не має прохідних світлофорів і не обладнаному ключем-жезлом.

У випадках появи забороняє свідчення на двох і більше розташованих підряд прохідних світлофорах на перегоні при фактично вільних блок-ділянках ДНЦ вправі припинити дію автоблокування і встановити рух на перегоні за телефонними засобами зв'язку.

 

Машиніст поїзда при виявленні несправності автоблокування, зазначеної в підпунктах 1 і 2 цього пункту, зобов'язаний повідомити про це ДСП найближчій станції (ДНЦ) і машиністам ззаду йдуть поїздів, а при несправності, зазначеної в підпункті 2 цього пункту, крім того, негайно зупинити поїзд.

За наявності дозволяючого вогню на локомотивному світлофорі прохідний світлофор з погаслим вогнем дозволяється проїжджати без зупинки, керуючись показаннями локомотивного світлофора.

Після зупинки поїзда перед вихідним або прохідним світлофором з дозволяючим показанням (або після їх проїзду) при зайнятій блок-ділянці машиніст поїзда відновлює рух після звільнення блок-ділянки поїздом: на станції - за вказівкою ДСП станції (ДНЦ), на перегоні - слід на залізничних шляхах загального користування зі швидкістю не більше 20 км / год, а на залізничних шляхах незагального користування - не більше 15 км / год з особливою пильністю і готовністю зупинитися, далі керуючись показаннями світлофорів.

ДСП станції, отримавши повідомлення про несправність автоблокування на перегоні або виявивши її несправність по індикації на апаратах управління, зобов'язаний:

1) припинити відправлення поїздів на цей перегін (по даним залізничною колією), привести вихідні світлофори в яке забороняє положення;

2) викликати по радіозв'язку машиністів поїздів, що знаходяться на перегоні, і попередити їх про несправності;

3) повідомити про несправність автоблокування ДНЦ;

4) зробити відповідний запис у журналі огляду та повідомити електромеханіка СЦБ (диспетчеру дистанції СЦБ) на залізничних шляхах загального користування або уповноваженому працівнику власника залізничної колії незагального користування.

На ділянках з диспетчерською централізацією вказані дії виконує ДНЦ.

Дія автоблокування припиняється наказом ДНЦ, і рух поїздів встановлюється за телефонними засобами зв'язку.

Після припинення користування автоблокуванням і переходу на телефонні засоби зв'язку машиністам поїздів видаються Колійні записки або реєстрований наказ відповідно до пункту 27 цього додатка.

Колійна записка або реєстрований наказ є одночасно і дозволом на проходження вихідного світлофора із заборонним показанням.

Рух поїздів при автоматичної локомотивної сигналізації, що застосовується як самостійний засіб сигналізації та зв'язку

На окремих ділянках залізничної колії АЛС може застосовуватися як самостійний засіб сигналізації та зв'язку.

На ділянках залізничних колій, обладнаних пристроями АЛС як самостійним засобом сигналізації і зв'язку при русі поїздів, забезпечується двосторонній рух поїздів (в тому числі по кожному залізничній колії двоколійного перегону) за сигналами локомотивних світлофорів.

Межами блок-ділянок на перегонах служать сигнальні знаки «Кордон блок-ділянки» зі світловідбивачами і цифровими літерними табличками з номерами блок-ділянок.

Принцип організації руху на таких ділянках аналогічний руху при автоблокування.

Дозволом на зайняття поїздом першої блок-ділянки служить дозволяюче показання вихідного світлофора при наявності відповідного показання на локомотивному світлофорі, а наступних блок-ділянок - дозволяюче показання локомотивного світлофора.

До несправностей, при яких необхідно припиняти дію АЛС, відносяться:

1) помилкова зайнятість трьох і більше блок-ділянок підряд;

2) неможливість зміни напрямку, в тому числі за допомогою допоміжного режиму, на одноколійній і двоколійному перегоні, якщо напрямок руху встановлено по неправильній залізничній колії;

3) наявність контролю вільності блок-ділянки (дозволяючого показання локомотивного світлофора) при фактичній зайнятості її поїздом.

У зазначених випадках, а також в разі виявлення будь-якої несправності локомотивного світлофора перед відправленням поїзда з залізничної станції або перед відправленням поїзда з залізничної колії, обладнаного колійними пристроями АЛС, дія АЛС закривається, і рух поїздів встановлюється за телефонними засобами зв'язку.

Дія машиніста при невідповідності показання колійного і локомотивного світлофорів?

Якщо показання колійного і локомотивного світлофорів не відповідають один одному, машиніст поїзда повинен керуватися тільки показаннями колійних світлофорів.

Дія машиніста в разі несправності пристроїв АЛС?

1) при управлінні локомотивом пасажирського поїзда при справній радіозв'язку довести цей поїзд до пункту зміни локомотивних бригад, де пристрої АЛС повинні бути відремонтовані без відчеплення локомотива або повинна бути проведена заміна локомотива;

2) При обслуговуванні локомотива пасажирського поїзда одним машиністом в разі несправності систем безпеки або АЛС машиніст зобов'язаний довести поїзд до найближчої залізничної станції і викликати допоміжний локомотив. Проходження поїздів з несправними АЛС або іншими системами безпеки до зазначених пунктів має здійснюватися за наказом ДНЦ, переданому ДСП станцій ділянки.

Дія машиніста при веденні поїзда по неправильній залізничною колією за сигналами локомотивного світлофора?

1) при зеленому вогні на локомотивному світлофорі прямувати зі швидкістю, встановленою власником інфраструктури або власником залізничної колії незагального користування для цих випадків;

2) при жовтому вогні слідувати зі швидкістю не більше 50 км / год;

3) при появі на локомотивному світлофорі жовтого вогню з червоним знизити швидкість до 20 км / год і зупинити поїзд перед першим колійним світлофором зустрічного напрямку;

https://www.youtube.com/watch?v=dlcNPWX027A

https://www.youtube.com/watch?v=MWdIgwFk5fk

Завдання на дистанційне навчання:

Прочитати матеріал по темі, законспектувати і вивчити.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Питання та індівідуальні консультації на вайбер 0669797045.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень