A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

гальма рухомого складу

Дата: 09.02.2023 23:12
Кількість переглядів: 55

Тема:

Правила включення гальмівних приладів на рухомому складі

75 Технічний стан гальмівного обладнання локомотивів перевіряється перед виїздом з депо, після відстою їх без бригади, при зміні локомотивних бригад і при виконанні технічного обслуговування (ТО-1).

Виконання робіт по перевірці та регулюванню гальмівного обладнання локомотива і моторвагонного рухомого складу при технічному обслуговуванні (крім ТО-1) і планових видах ремонту виконує відповідальний працівник, призначений наказом керівника підприємства, що має право на здійснення даного виду діяльності. Результати перевірки відображаються у відповідних облікових формах технічної документації для кожного виду робіт з підписом відповідального працівника.

 

76 При зміні локомотивних бригад здає локомотивна бригада зобов'язана надати достовірну інформацію приймаючої локомотивної бригаді про технічний стан локомотива (МВРС) з записом в журналі технічного стану локомотива (МВРС) встановленої форми.

77 Після прибуття локомотива (МВРС) з рейсу в депо необхідно випустити конденсат із головних резервуарів і влагосборнік, продути поживну і гальмівну магістралі шляхом послідовного відкриття з двох сторін кінцевих кранів.

При подальшому планованому тривалому відстої локомотива (МВРС) додатково відкрити випускні крани головних резервуарів і влагосборнік, відключити компресори.

78 Для забезпечення справності гальмівного обладнання локомотива (МВРС) в зимових умовах необхідно:

- На локомотивах (МВРС), що знаходяться у відстої, при температурі повітря нижче мінус 30 ° С не допускати пуску компресорів без попереднього розігріву масла в картерах;

- При тривалих стоянках поїзда компресори не відключати;

 

- В процесі експлуатації локомотива (МВРС) необхідно не допускати обмерзання деталей гальма;

- Утворився на деталях гальма і важеля передачі локомотива (МВРС) лід повинен бути вилучений при першій нагоді (при стоянці на станції, в оборотному пункті і т. Д.).

79 Після прибуття локомотива (МВРС) з рейсу в депо необхідно випустити конденсат із головних резервуарів і влагосборнік, продути поживну і гальмівну магістралі шляхом послідовного відкриття з двох сторін кінцевих кранів.

80. Вимоги до виконання технічного обслуговування гальмівного обладнання локомотива наведені в Додатку 1.

 

81 Технічний стан гальмівного обладнання вагонів повинне перевірятися при їх технічному обслуговуванні працівниками пунктів технічного обслуговування і контрольних пунктів технічного обслуговування.

Виконання робіт контролює відповідальний працівник (старший по зміні, старший оглядач вагонів, керівник зміни), який повинен забезпечити:

- З'єднання рукавів;

- Відкриття кінцевих і роз'єднувальних кранів;

- Справну роботу гальмівного обладнання;

- Включення всіх гальм в складі поїзда (за винятком випадків передбачених цими Правилами);

- Перемикання режимів гальмування;

- Встановлену норму гальмівного натиснення в поїзді;

- Надійну роботу гальм при випробуванні їх на станції і на шляху прямування.

На станціях, де немає пунктів технічного обслуговування вагонів, порядок перевірки технічного стану і ремонту гальмівного обладнання вагонів при їх постановці в поїзди і подачі під навантаження встановлюється організаційно-розпорядчими документами підрозділів власника інфраструктури.

82 Не допускається постановка в поїзди, а також відправлення зі станцій формування та обігу вагонів, у яких гальмівне обладнання яких має хоча б одну з таких несправностей:

 

- Несправне гальмівне обладнання: розподільник повітря, електроповітророзподільника, електричний ланцюг ЕПГ, автоматичний режим, кінцевий або роз'єднувальний кран, випускний клапан, зворотний клапан між гальмівною магістраллю і додатковим живильним резервуаром на вагонах з дисковими гальмами, гальмівний циліндр, резервуари, робоча камера, кліщовий механізм дискового гальма та інші;

- Пошкодження повітропроводів: тріщини, прориви, протертості і розшарування з'єднувальних рукавів; тріщини, злами і вм'ятини на повітропроводах, нещільність їх з'єднань, ослаблення трубопроводу в місцях кріплення;

- Несправність механічної частини: триангелей, тяг підвісок, авторегулятора важеля передачі, черевиків, кліщових механізмів; тріщини або злами в деталях, відколи вушок колодки, неправильне кріплення колодки в черевику (накладки); несправні або відсутні запобіжні пристрої і балки авторежимів; нетипове кріплення механічних частин, нетипові деталі та шплінти у вузлах;

- Несправний гальмо (ручний) гальмо;

- Ослаблення кріплення деталей;

- Невідрегульована важільна передача;

- Товщина колодок (накладок) менше мінімально-допустимої в експлуатації.

83 В пунктах формування вантажних поїздів і в пунктах формування та обороту пасажирських поїздів оглядачі вагонів зобов'язані перевірити справність і дію стоянкових (ручних) гальм, звертаючи увагу на легкість приведення в дію і притискання колодок до коліс (накладок до дисків).

Таку ж перевірку стоянкових (ручних) гальм оглядачі вагонів повинні провести на станціях з пунктами технічного обслуговування, що передують крутим затяжним спусках.

84 Забороняється подавати під навантаження, посадку пасажирів і ставити в поїзд вагони з несправним гальмівним обладнанням, а також без пред'явлення їх до технічного обслуговування і записи в журналі про визнання вагонів придатними до безпечного руху в поїздах.

85 Забороняється приступати до технічного обслуговування і ремонту гальмівного обладнання вагонів в пасажирських поїздах, обладнаних електроопаленням, до виключення джерела живлення високовольтної ланцюга опалення.

86 Оборотний запас повітророзподільників, призначений для заміни несправних на вагонах, зберігати на закритих стелажах при температурі зовнішнього повітря.

87 В зимовий час при підготовці гальм вагонів в складі необхідно особливу увагу звертати на щільність фланцевих з'єднань гальмівних приладів і манжет гальмівних циліндрів.

88 Перед з'єднанням рукавів гальмівної магістралі необхідно очистити головки з'єднувальних рукавів від бруду, льоду і снігу, перевірити стан ущільнювальних кілець, при необхідності зачистити поверхні електричних контактів головок рукавів наждаковим полотном, продути її стисненим повітрям. Непридатні кільця ущільнювачів замінити. Забороняється наносити мастило на кільця.

89 Під час продування гальмівної магістралі перед з'єднанням рукавів необхідно переконатися у вільному проході повітря.

90 Замерзлий гальмівний циліндр необхідно розкрити, вийняти поршень, очистити робочу поверхню циліндра, протерти її сухою технічною серветкою і змастити. Непридатну манжету замінити.

Після складання циліндра зарядити ГМ до величини зарядного тиску, потім провести повне службове гальмування і протягом 120 секунд відпустку гальма не повинен статися.

91 При випробуванні автогальм і виявленні розподільників повітря, нечутливих до гальмування і / або відпустки, а також з наявністю уповільненої відпустки провести його заміну, а пиловловлюючого сітку і фільтр оглянути і при необхідності замінити.

Після чого виконати перевірку гальма даного вагона.

Завдання на дистанційне навчання:

Законспектувати і вивчити.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Питання та індівідуальні консультації на вайбер 0669797045.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень