A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

Будова і ремонт електровоза

Дата: 29.01.2024 00:28
Кількість переглядів: 13

Тема: Методи ремонту електровоза

Застосовують два основні методи виконання ТО і ПР: індивідуальний і агрегатний і дві основні форми організації ремонтних робіт – стаціонарну і потокову. Індивідуальний метод ремонту передбачає повернення деталей, агрегатів і вузлів після ремонту на той самий локомотив, з якого вони були зняті.

Методи ремонту можуть бути індивідуальними і агрегатними.

Індивідуальний метод - це коли обладнання, зняте з електровоза, після ремонту встановлюється на той же електровоз. При збільшенні програми ремонту збільшуються норми простою, тому більш вигідним стає агрегатний метод. p align="justify"> При агрегатному методі з локомотива знімають вузла та агрегати і направляють їх для ремонту у відповідні відділення або цеху депо, а натомість отримують заздалегідь відремонтовані вузли та агрегати. Агрегатний метод дозволяє скоротити простої локомотивів в ремонті, випускати локомотиви з ремонту за графіком, збільшити на існуючих площах програму ремонту. p align="justify"> Основними умовами агрегатного методу є: взаємозамінність агрегатів, вузлів, деталей локомотивів і наявність їх оборотного фонду. Включення в оборотний фонд при ТР-3 великих вузлів: візків, КМБ, тягових трансформаторів та інших великих агрегатів призвело до значного простою локомотивів знизилися в ремонті, дозволило підвищити пропускну здатність ремонтних стійл. Спеціалізація і концентрація ремонту локомотивів при виконанні ТР-3 і ТРС дозволяє більш ефективно застосовувати крупно-агрегатний і потоковий метод ремонту з використанням потокових ліній по ремонту і збірці вузлів і агрегатів. При крупно-агрегатному потоковому методі організується ремонт кузова, візків ел.машін та інших вузлів по потоку з переміщенням їх по окремих ремонтним позиціях. При крупно-агрегатному методі окремі вузли та агрегати заздалегідь ремонтуються і монтуються в комплект, наприклад, повністю збирається рама візки, яка підкочується під кузов замість вирячених для ремонту. p align="justify"> Однією з найбільш ефективних форм організації ремонту ТПС є потокове виробництво, сутність якого полягає в тому, що ремонтуються вузли та деталі переміщаються по встановленому маршруту в відповідності з технологічною послідовністю операцій у заздалегідь розрахованих темпах. Як правило, потокове виробництво відрізняється високим ступенем механізації, автоматизації технічного обладнання, оснащення його транспортними пристроями, а також спеціалізації робочих місць. p align="justify"> електровоз залізничний локомотивний електромагнітний контактор

Завдання на дистанційне навчання:

Прочитати матеріал, законспектувати і вивчити.

Питання і індивідуальні консультації по вайберу 0669797045


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень