українська мова
03.05.2023р.Руденко Л.Ф. запрошує групу 31на урок української мови.Початок уроку о 10.40. Посилання: meet.google.com/med-oxxb-rvs
03.05.23р. Українська мова ІІ-й курс Гр№31 Урок № 45
Українська мова (рівень стандарту): підручник для 11 кл. О. П. Глазова. – Харків: Вид-во «Ранок», 2018.
Тема: Складні випадки і варіанти синтаксичного керування
https://youtu.be/BQBk7EMgDGo - керування
Опрацювати матеріал підручника : §14 ( стор. 62 — 65 )
№ 2. Утворіть і запишіть словосполучення, вибравши потрібний прийменник і знявши дужки.
Перетворитися в/на (пар), чекати біля/близько (одинадцята), запізнитися із-за/через (негода), відгук на/про (вистава), сміятися над/з (друг), враження від/про (книжка), знущатися над/з (однокласник), працювати згідно /згідно з (графік).
Домашнє завдання: §14 ( стор. 62 — 65 ) Вправа 104.
Завдання надіслати за адресою: lidiyarudenko789@gmail.com вказати своє прізвище, номер групи, назву предмета і номер уроку
03.05.23р. Українська мова ІІ-й курс Гр№31 Урок № 46
Українська мова (рівень стандарту): підручник для 11 кл. О. П. Глазова. – Харків: Вид-во «Ранок», 2018.
Тема: Уживання прийменників В і НА з географічними назвами і просторовими іменниками ( відбувається в Україні, поглянути на Вкраїну, жити на Донеччині)
https://youtu.be/ObRcMV8pm6w - прослухати урок за посиланням
З більшістю просторових іменників і географічних назв уживають прийменник в (у) і до: повернення в Україну, навчання в Словаччині;
зайти в хату (і до хати), поїхати в Лондон (і до Лондона).
З назвами гірських хребтів, що мають форму множини, використовуємо прийменник у (в):
був у Карпатах, каталися в Альпах.
Опрацювати матеріал підручника : §16 ( стор. 72 — 75 )
Домашнє завдання: §16 ( стор. 72 — 75 ) Вправа 125.
Завдання надіслати за адресою: lidiyarudenko789@gmail.com вказати своє прізвище, номер групи, назву предмета і номер уроку