гальма рухомого складу (1 година)
Тема:
Охорона праці при обслуговані гальмівного обладнання
3.2.14. При ремонті гальмівного обладнання під кузовом тепловоза слюсарю забороняється перебувати навпроти штока поршня гальмівного циліндра і торкатися до голівки штока поршня.
3.2.15. Перед роз'єднанням головки штока поршня гальмівного циліндра і горизонтального важеля гальмівної важільної передачі слід вимкнути повітророзподільник, випустити повітря з запасного резервуара, двокамерного резервуара розподільника повітря, перекрити роз'єднувальний кран на підвідному воздухопроводе до гальмівних циліндрів візки і випустити повітря з гальмівних циліндрів. Виїмка і установка поршня гальмівного циліндра повинні проводитися за допомогою спеціального пристосування.
3.2.16. Для розбирання поршня після вилучення його з гальмівного циліндра необхідно: кришкою циліндра стиснути пружину, вибити штифт головки штока, зняти шток і кришку, поступово відпускаючи пружину до повного її разжатия. Збірка і розбирання поршня гальмівного циліндра повинна проводитися за допомогою спеціального пристосування.
3.2.17. При складанні і регулюванню гальмової важільної передачі і ресорного підвішування візка для суміщення отворів в тязі, балансирах, важелях і інших деталях слюсар повинен використовувати борідки і молоток. Контролювати збіг отворів пальцями не допускається.
3.2.18. Перед випробуванням гальм роботи по ремонту екіпажної частини тепловоза повинні бути припинені.
3.2.19. Перед випробуванням гальмівного обладнання на стенді необхідно перевірити справність роботи приладів, затискачів, запірної арматури, якість з'єднання з магістраллю стисненого повітря. Випробний обладнання повинно бути зафіксовано.
3.2.20. Обмивку освітлювальним гасом або бензином, обдувку повітрям і протирання деталей гальмівного обладнання серветками слід проводити при включеній витяжній вентиляції. При цьому для захисту обличчя та рук необхідно використовувати захисний лицьовий щиток і гумові рукавички.
Питання та індивідуальні консультацій по вайберу 0669797045