A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

ПТЕ та інструкції

Дата: 13.03.2024 08:28
Кількість переглядів: 9

Тема: Рух поїздів при автоматичному блокуванні

III. Рух поїздів при автоматичному блокуванні

 

3.1. Рух поїздів на одноколійних перегонах, обладнаних автоблокуванням для двостороннього руху, здійснюється в обох напрямках.

На двоколійних перегонах як з однобічним, так і з двобічним автоблокуванням по кожній колії рух парних поїздів здійснюється по одній, непарних - по іншій головній колії, кожна з яких є правильною для поїздів даного напрямку.

На двоколійних перегонах із двобічним автоблокуванням може здійснюватися двосторонній рух по кожній колії за правилами одноколійного руху, якщо кожна з колій не спеціалізована для пропуску поїздів переважно одного напрямку.

Порядок руху на таких і багатоколійних перегонах по кожній головній колії в межах підприємства встановлюється начальником залізничного цеху.

3.2. При автоматичному блокуванні дозволом на зайняття поїздом блок-ділянки є дозвільне показання вихідного або прохідного світлофора.

Як виняток, на прохідних світлофорах (крім тих, що знаходяться перед вхідними світлофорами), розміщених на затяжних підйомах, допускається в кожному окремому випадку з дозволу начальника залізничного цеху установка умовно - дозвільного сигналу, - щита з відбивним знаком у вигляді літери "Т". Наявність цього сигналу служить дозволом вантажному поїзду на проходження червоного вогню світлофора без зупинки. В цьому разі машиніст повинен вести поїзд так, щоб проїжджати світлофор з червоним вогнем із швидкістю не більше 15 км/год з особливою пильністю і готовністю негайно зупинити його, якщо зустрінеться перешкода для подальшого руху.

Після зупинки поїзда перед прохідним світлофором з червоним вогнем, а також з незрозумілим показанням чи погаслим, якщо машиніст бачить або знає, що блок-ділянка, яка лежить попереду, зайнята поїздом, йому забороняється продовжувати рух до тих пір, поки блок-ділянка не звільниться.

Якщо машиніст не знає про знаходження на наступній блок-ділянці поїзда, він повинен після зупинки відпустити автогальма і, якщо за цей час на світлофорі не з'явиться дозвільний сигнал, вести поїзд до наступного світлофора зі швидкістю не більше 15 км/год з особливою пильністю і готовністю негайно зупинитися, якщо зустрінеться перешкода для подальшого руху.

Якщо наступний прохідний світлофор буде в такому ж стані, рух поїзда після зупинки триває в тому ж порядку.

Під час прямування поїзда по ділянці машиніст і його помічник зобов'язані стежити за показаннями світлофорів і суворо виконувати їх вимоги.

3.3. При з'єднанні поїздів на перегоні машиністу поїзда, що прямує на з'єднання, дозволяється прямувати без зупинки на блок-ділянку, зайняту поїздом, з яким має відбутися з'єднання, зі швидкістю, що забезпечує своєчасну зупинку поїзда, але не більше 15 км/год.

Завдання на дистнанційне навчання:

Прочитати, законспектувати і вивчити матеріал.

Питання та індивідуальні консультації по вайберу 0669797045

 

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень