A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

інформатіка

Дата: 02.05.2022 08:53
Кількість переглядів: 54

02.05.2022

Інформатика ГРУПА 23

Тема: Види і типи сайтів. Цільова аудиторія.

Завдання

  1. Прочитати та зробити короткий конспект з теми.

Кількість користувачів мережі Інтернет постійно збільшується. Упродовж останніх років незмінними залишаються дві тенденції: необхідність швидкого завантаження сайтів та орієнтація на мобільні сайти.

  1. Landing Page (односторінковий сайт) = спонукання вчинити дію.

Розробляється Лендінг Пейдж (посадкова сторінка)  для спонукання відвідувачів купити певний товар/послугу, оформити підписку і т.д.

Бувають 3 видів: цільові, рекламні, вірусні. Лендінгами можуть бути як окремі сайти, так і прикріплені до основного сайту.

  1. Сайт-візитка = довідник компанії

Сайт-візитка виступає в ролі довідника компанії і повинен містити тільки важливу і конкретну інформацію – контакти, сфера діяльності та інтереси, перелік товарів або послуг. Не потрібно наповнювати візитку неактуальною для клієнтів або партнерів інформацією.

  1. Корпоративний сайт = представництво в мережі

Обов'язковий атрибут ведення будь-якого виду бізнесу. Такі сайти сформують авторитет компанії, залучать нових клієнтів, розширять ринок збуту, допоможуть оперативно отримати дані про ціни товарів або послуг в зручному вигляді.

Добре підійде для організації рекламної кампанії певного товару/послуги/заходу. Структура промо-сайту схожа на рекламний буклет і повинна привертати увагу потенційних покупців. Тут можна дати відомості, яких немає в рекламному оголошенні на сторінці газети чи журналу, відеоролику, радіореклами. Промо-сайт має не більше 10 сторінок. На них розміщують дані про: фірму, сферу діяльності, товари/послуги, контакти, акції, новини та ін

  1. Інтернет-магазин = прямі продажі

Повинен володіти зручністю і функціональністю. Важливо забезпечити: легкий пошук продуктів, просту відправку товарів в кошик, швидке здійснення покупки, вибір варіантів оплати і способів доставки. Інтернет-магазин значно зменшить витрати на оренду приміщення для продажів і на зарплати співробітникам. Ще плюси: величезне охоплення цільових користувачів, безмежний вибір товарів, аналіз потреб клієнтів.

  1. Іміджевий сайт = позитивне враження про власника

Такі сайти замовляють великі, середні і невеликі компанії, приватні особи. Мають презентабельний "дорогий" зовнішній вигляд. Уже з головної сторінки відвідувач повинен зрозуміти, що власник сайту успішна людина і потрібно співпрацювати з ним. Для цього використовуються: цікаві рішення, презентабельний фірмовий стиль, 3D графіка, колажі, flash анімація та ін. Головне дотримуватися правильного співвідношення креативу і зручності у використанні.

  1. Сайт-портал = максимальна кількість корисної інформації

На порталах можна розміщувати багато корисної та цікавої інформації: блоги, новини, сервіси, голосування, мультимедійна інформація та ін.

Бувають 2 видів: корпоративні портали та інформаційні портали. Перші орієнтуються на співробітників і партнерів певної компанії, інші – на всіх користувачів Інтернету.

  1. On-line сервіс = полегшення роботи і економія часу

Такі сайти використовуються для багатьох цілей: грошових операцій, спілкування, зберігання, редагування, публікації інформації та ін. Онлайн сервіси діляться на наступні групи: інформаційно-пошукові, соціальні, сервіси покупок, банківські, дорожні. При створенні онлайн-сервісу велику увагу слід приділяти інтерфейсу, зручності і можливості завантаження з різних пристроїв.

Бізнес-портал зазвичай має такі розділи: опис компанії, новини, огляди, довідка, консультації, підписка на розсилку, реклама та ін.

  1. Сайт-каталог = електронний каталог продукції

Сайт-вітрина (каталог) містить детальну інформацію про компанію та електронний каталог її товарів/послуг. Відвідувачі можуть подивитися прайс-листи, опис товарів/послуг, фотографії і зробити покупку.

Кожен сайт орієнтований на певну цільову аудиторію. Цільова аудиторія сайта, цільові відвідувачі — група інтернет-користувачів, на яку сфокусовано зміст сайта; коло відвідувачів, зацікавлених в інформації, товарах або послугах, що презентують на сайті.

Цільові відвідувачі точно знають, в отриманні якої інформації вони зацікавлені і який саме товар або послугу бажають придбати.

Виділення цільової аудиторії з усіх відвідувачів сайта дозволяє точніше направити інформаційний або рекламний вплив і в результаті веде до розвитку бізнесу (збільшення продажів товарів або послуг).

Як визначається цільова аудиторія сайту?

Портрет цільового відвідувача. Для визначення цільової аудиторії конкретного сайту, спочатку слід скласти приблизний портрет цільового відвідувача. В якості основних характеристик відвідувачів виступають:

•  Веб-браузери;

•  Вік;

•  Місце проживання;

•  Стать;

•  Соціальний статус;

•  Статистика поведінки на сайті;

•  Сфера зайнятості;

•  Тип мережевого підключення;

•  Рівень освіти;

•  Фінансове положення;

•  Характеристики відповідно до специфіки конкретного сайту;

•  Частота використання інтернету.

Орієнтування на портрет цільових відвідувачів сайту слід проводити в момент розробки дизайну сайту з наповненням його контентом.

Будь-який сайт, крім власне цільової аудиторії, має також побічну і випадкову аудиторію.

Побічною аудиторією є користувачі, які приходять з пошуку по запитах, суміжних із семантичним ядром сайта. Те саме можна сказати і про людей, які начебто «автоматично» клацають на рекламу, ще не знаючи, потрібна їм послуга чи ні. Вони можуть стати клієнтами, проте це відбувається нечасто. Отже, побічна аудиторія теж є цільовою.

  1.  Практична робота «Визначення типів сайтів»

Послідовність виконання роботи

  • Пропонуємо перелік сайтів:

http://www.okeanelzy.com/

http://www.nbuv.gov.ua/

https://www.facebook.com/

https://korrespondent.net/

http://bdpu.org/

https://rozetka.com.ua/

  • Визначити, до якого типу відноситься кожен сайт
  • Визначити цільову аудиторію сайта
  • Заповніть таблицю

Назва сайта

Тип сайта

Цільова аудиторія сайта

 

 

 

 

Підручник: Інформатика (10-11), автор О.Бондаренко

Завдання виконати і надіслати скрин викладачу вайбером або телеграмом за телефоном: +380951732156


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень