A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

гальма рухомого складу

Дата: 01.11.2023 08:59
Кількість переглядів: 37

Тема: Зупинка поїзда на спуску

 

16.1.1. Для зупинки поїзда на спуску вимкнути контролер (на паровозі закрити регулятор) і привести в дію автоматичні гальма.

За 30-50 метрів до зупинки привести в дію пісочницю для поліпшення зчеплення коліс локомотива з рейками. Після зупинки поїзда здійснити повне гальмування допоміжним гальмом локомотива (при необхідності і ручним гальмом локомотива) і відпустити автоматичні гальма. Якщо поїзд прийде в рух, виконати ступінь гальмування зниженням тиску в магістралі на 0,7

0,8 кгс / см2 після чого дозволяється перемкнути не менше 1/3 повітророзподільників в головній частині складу вантажного поїзда на гірський режим і утримувати поїзд в загальмованому стані в процесі стоянки. У разі руху після першого ступеня гальмування необхідно виконати другу ступінь гальмування зниженням тиску в магістралі на 0,7-0,8 кгс / см2 і зупинити поїзд.

Після зупинки поїзда привести в дію допоміжне гальмо локомотива і ручні гальма в складі, подавши про це сигнал провідникам пасажирських вагонів, головному кондуктору, керівникові робіт в господарчому поїзді.

У поїздах, де таких працівників немає, помічник машиніста повинен підкласти під колеса вагонів наявні на локомотиві гальмівні башмаки, а при нестачі їх додатково привести в дію ручні гальма вагонів у кількості та у відповідності з порядком, встановленим ЗАТ «НК« КТЖ ».

У пасажирському потязі, крім того, повідомити про обстановку бригадиру поїзда по радіозв'язку.

16.1.2. При зниженні тиску в головних резервуарах нижче встановленої норми внаслідок відключення компресорів при знятті напруги в контактній мережі, несправності дизелів на тепловозі і з інших причин необхідно зупинити поїзд за допомогою гальм і дати сигнал про застосування ручних гальм провідникам вагонів, головному кондуктору, керівникові робіт в господарському поїзді, які повинні привести в дію ручні гальма вагонів. У поїздах, де таких працівників немає, помічник машиніста повинен підкласти під колеса вагонів наявні на локомотиві гальмівні башмаки, а при нестачі їх додатково привести в дію ручні гальма вагонів у кількості та відповідно до порядку, встановленого ЗАТ «НК« КТЖ ». Машиніст призводить також в дію ручне гальмо локомотива, загальмувавши локомотив допоміжним гальмом з максимальним тиском у гальмівних циліндрах.

Після відновлення нормальної роботи компресорів, перед приведенням поїзда в рух відпустити автоматичні гальма і зарядити гальмівну мережу встановленим тиском.

16.1.3. Перед приведенням поїзда в рух після стоянки витягти всі гальмівні башмаки з-під коліс, привести в дію автогальма, відпустити ручні гальма в поїзді, потім провести повну відпустку автоматичних гальм поїзда і ступенями допоміжне гальмо локомотива. Якщо при цьому поїзд сам не почав рухатися, плавно включити контролер (відкрити на паровозі регулятор) і, як тільки головна частина почне рух, вимкнути контролер (закрити регулятор) і виконати ступінь гальмування допоміжним гальмом локомотива.

Після того, як весь поїзд прийде в рух, відпустити допоміжне гальмо.

Завдання на дистанційне навчання:

Прочитати, законспектувати, вивчити.

 

Питання та індівідувальні консультацій на вайбер 0669797045

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень