A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

Автогальма

Дата: 06.11.2023 09:22
Кількість переглядів: 37

Тема: Зарядний тиск у гальмівній магістралі

Зарядний тиск у гальмівній магістралі

Характеристика поїзда

Зарядний тиск у гальмівній магістралі ведучого локомотива, моторвагонного поїзда, кгс/см2

1

2

1. Електропоїзда ЕР (крім ЕР2т, ЕПЛ2Т, ЕПЛ9Т); поїзд у складі недіючих вагонів електропоїздів ЕР (крім ЕР2т); вантажний поїзд, у складі якого є вагони електропоїзда ЕР (крім ЕР2т) чи порожні тендери з увімкненими автогальмами

4,5-4,8

2.Електропоїзда ЕПЛ2Т, ЕПЛ9Т

5,0- 5,2

3. Електропоїзд ЕР2т (та поїзди, в яких він знаходиться)

4,5-4,6

4. Пасажирський поїзд, до складу якого входять вагони з увімкненими автогальмами типу КЕ, Ерлікон, ДАКО

5,0

5. Пасажирський, вантажно- пасажирський, окремий пасажирський локомотив, сплотка локомотивів, одиночні локомотиви; вантажний при наявності в составі вагонів МВРС (крім вагонів електропоїздів ЕР) і пасажирських локомотивів та вагонів з увімкненими автогальмами, моторвагонний (крім електропоїздів та дизель-поїздів ДР1, ДР1П, ДР1А), рейсовий автобус РА2

 

 

 

 

 

5,0-5,2

6. Дизель-поїзд Д1

5,0-5,3

7. Рельсовый автобус РА1

4,9–5,1

8. Дизель-поїзди серії ДРІА, ДРІП

5,5-5,6

9. Вантажний поїзд із составом порожніх вагонів, маневровий состав

4,8-5,0

 

10. Вантажний, у складі якого знаходяться завантажені вагони і який прямує на дільниці колії, що не має крутих затяжних спусків 0,018 і крутіших

 

 

5,0-5,2

11. Вантажний, у складі якого є завантажені вагони

на затяжних спусках крутизною 0,018 і більше

 

5,3-5,6

12. Вантажний, у складі якого є вагони МВРС; вантажний, у складі якого є порожні тендери з включеними гальмами

4,8

Примітка. При наявності зарядного тиску в ГМ МВРС, що встановлений заводськими інструкціями , погодженими с УЗ, керуватись цими нормами.

За місцевими умовами, виходячи з результатів експериментальних поїздок, наказом начальника залізниці на затяжних спусках крутизною менше 0,018 може встановлюватися зарядний тиск 5,3—5,5 кгс/сму вантажних завантажених поїздах з вагонами, повітророзподільники яких ввімкнені на завантажений режим.

3.2.7. Режими ввімкнення повітророзподільників (ПР):

При веденні вантажних поїздів зі швидкістю не більше 90 км/г повітророзподільники вантажного типу на локомотивах вмикаються на порожній режим. У разі прямування вантажного поїзда зі швидкістю більше 90 км/г повітророзподільник на локомотиві вмикається на завантажений режим.

На затяжних спусках крутизною до 0,018 ПР вантажного типу вмикати на рівнинний режим, крутизною 0,018 і більше — на гірський. Повітророзподільники № 292,242 незалежно від крутизни затяжного спуску і швидкості, слід вмикати на довгосоставний режим. На гірський режим вмикають незалежно від крутизни спуску ПР локомотивів, у яких відпускання автоматичного гальма забезпечується випусканням повітря з робочої камери повітророзподільника;

  • при веденні пасажирських і вантажно-пасажирських поїздів повітророзподільники локомотивів вмикати: № 270 і 483 — на порожній рівнинний режим, № 292,242 в пасажирських поїздах у складі до 25 вагонів включно — на режим "К" (короткосоставного поїзда і поїзда нормальної довжини), а у пасажирських поїздах у складі понад 25 вагонів і вантажно-пасажирських поїздах — на режим "Д" (поїзд підвищеної довжини);

  • при одиничному прямуванні вантажного локомотива ПР вмикати на завантажений режим, а пасажирського чи вантажно-пасажирського ПР № 292,242 — на режим "К". Якщо за з'єднання локомотивів за системою багатьох одиниць дія крана допоміжного гальма першого локомотива не поширюється на наступні локомотиви, то ПР на цих локомотивах слід вмикати на середній режим;

  • при з'єднанні з одиничним вантажним локомотивом не більше п'яти вагонів, чи п'яти недіючих локомотивів його ПР перемикати також на завантажений режим.

При виконанні маневрових пересувань повітророзподільники вантажного типу на поїзних і маневрових локомотивах, які обслуговує один машиніст, слід вмикати на завантажений режим. У двохсекційних локомотивів, обидві секції яких обладнані ПР, які діють через кран №254, вмикаються обидва ПР, а імпульсна магістраль між секціями глушиться.

3.2.8. При випусканні локомотива з депо після його обслуговування (крім ТО-1) і ремонту відповідальним працівникам депо (слюсарями) слід перевірити проходження повітря через блокувальний пристрій № 367 і кран машиніста. Перед перевіркою потрібно випустити конденсат з головних та допоміжних резервуарів. Перевірку проводити за початкового тиску в головних резервуарах (ГР) неменше 8,0 кгс/см2 і вимкнених компресорах у діапазоні зменшення тиску в ГР об'ємом 1000 л 6,0—5,0 кгс/см2. Прохідність пристрою № 367 або пристрою блокування гальм (ПБГ) вважається нормальною, якщо при знаходженні ручки крана машиніста в положенні І та відкритому кінцевому крані ГМ з боку цього пристрою зниження тиску проходить не більше як за 9-12 с Прохідність крана машиніста вважається нормальною, якщо при знаходженні ручки крана в положенні II та відкритому кінцевому крані зниження тиску у вказаних межах відбувається не більше як за 16-20 с. При більшому об'ємі ГР локомотива час має бути пропорційно більшим.

  • Щільність зрівнювального резервуару, час ліквідації понадзарядного тиску, роботу крана машиніста у положенні ІІІ при випусканні локомотива з депо після ремонту та технічного обслуговування (крім ТО-1) повинні бути перевірені при витіканні стислого повітря з ГМ локомотива через отвір діаметром 5мм. З цим же викіканням перевірити також роботу крана машиніста при знаходженні РКМ у положенні ІІІ. При цьому тиск в ГМ та ЗрР повинний безперервно зменшуватись.

  • Перевірити роботу крана машиніста при поїзному положенні РКМ. Виконати витікання повітря із ГМ локомотива через отвір діаметром 5мм. Допускається зниження тиску по манометру ГМ в сторону зменшення на 0,15 кгс/см2 .

3.2.9. Дію апаратури ЕПГ на локомотивах з обох кабін керування локомотивним бригадам та відповідальним працівникам депо (слюсарям) слід перевіряти в такому порядку:

  • для перевірки напруги джерела живлення ЕПГ ручку крана машиніста робочої кабіни встановити в поїзне положення, зняти з'єднувальний кінцевий рукав з ізольованої підвіски з боку неробочої кабіни і вимкнути тумблер дубльованого живлення. Ввімкнути джерело живлення ЕПГ і за вольтметром перевірити напругу постійного струму при положенні IV ручки крана машиніста (РКМ) на виході перетворювача, яка повинна бути не нижчою 50 В при живленні ланцюгів управління від акумуляторної батареї . При випуску локомотива з депо після ремонту або технічного обслуговування (крім ТО-1) перевірити величину постійної напруги між проводом №1 зєднувального рукава та рейкою зі сторони неробочої кабіни, яка повинна бути при знаходженні РКМ в положенні VE чи VА при загрузці струмом 5 А – не нижче 40В.

  • для перевірки дії ЕПГ слід провести ступінчасте гальмування з наповненням гальмівних циліндров від 0,8-1,0 кгс/см² до повного тиску, а потім виконати ступінчасте відпускання. При знаходженні РКМ у положеннях І і II повинна горіти лампочка з буквеною позначкою "О", у положеннях III і IV — лампочки "П" і "О", а в положеннях V, VE, VI — лампочки "Т" і "О". При знаходженні РКМ у положенні VE розрядження зрівнювального резервуара і гальмівної магістралі через цей кран не повинно відбуватися, а повинно діяти електропневматичне гальмо;

  • для перевірки дубльованого живлення проводів № 1 і №2 кінцеві рукави треба підвісити на ізольовані підвіски з боку обох кабін керування, увімкнути тумблер дубльованого живлення — при положенні II РКМ повинна горіти лампочка з буквеною позначкою "О", а при вимкненні тумблера лампа повинна погаснути. Якщо кран машиніста має положення VA (повільний темп розрядження ЗрР), що збігається з положенням VE, то допускається зниження тиску в ЗрР не більше 0,5 кгс/см2 від зарядного тиску при повному тиску в гальмівних циліндрах.

На локомотивах, які обладнані кнопковим управлінням ЕПГ, його дію перевірити при поїзному положенні РКМ.

Частину вищевказаних перевірок виконують одночасно. У всіх випадках перевірки крана машиніста з разрядженням ГМ проводити протягування швидкостемірної стрічки на 5-10мм.

 

3.2.10 При обслуговуванні локомотивів одним машиністом конкретний порядок технічного обслуговування та експлуатації гальм встановлює начальник залізниці в залежності від типу локомотивів та роду поїздів, а також - від місцевих умов на основі положень цієї Інструкції.

Завдання на дистанційне навчання: вивчити матеріал.

Питання та індівидуальні консультації по вайберу: 0669797045


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень