A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

будова і ремонт електровоза

Дата: 06.11.2023 09:22
Кількість переглядів: 46

Тема: Система вентиляції на еленктровозі

Система вентиляції електровоза необхідна для повного використання потужностей і забезпечення нормальних умов роботи тягових електродвигунів, електродвигунів компресорів, пускових резисторів, резисторів ослаблення збудження та індуктивних шунтів. Схеми вентиляції (рис. 7.6) в обох секціях електровоза ідентичні. Подача повітря для системи вентиляції централізована від одного загального відцентрового вентилятора Ц13-50 № 8 із двома вихідними патрубками, установленого в машинному приміщенні.

Охолоджувальне повітря забирається із зони форкамери через лабіринтові жалюзі (7), установлені на даху. Повітря в кожусі вентилятора (4) розділяється на два потоки. Один використовується для охолодження тягових електродвигунів, електродвигуна компресора та вентиляції кузова, інший — направляється по двом повітропроводам для охолодження резисторів ослаблення збудження, пускових резисторів та індуктивних шунтів. Повітря в атмосферу виходить через лабіринтові щілини в даху під ВВК. На лабіринтові щілини встановлюють поворотні заслінки (6). У

зимовий час заслінки повинні бути повернені в положення «Закрыто», у літнє — «Открыто». Повітря до тягових електродвигунів подається по повітропроводам (12-15). Із них відбирається повітря в кузов через вікна, регульовані заслінкою, для створення надлишкового тиску в кузові. Подача повітря в тяговий електродвигун ТЛ-2К1 повинна бути не менш 95 м3/хв. Розподіл повітря по тягових електродвигунах здійснюється заслінками, встановленими на вихідному патрубку вентилятора. При цьому збільшення витрати повітря для тягового електродвигуна М1 може бути досягнуте завдяки зменшенню витрати повітря тяговим електродвигуном М4 або М2.

У першому випадку заслінку № 1 варто переміщати від себе, а в другому —заслінку № 3 на себе. Аналогічно регулюють розподіл повітря на інших тягових електродвигунах. При експлуатації необхідно перевіряти повітропроводи системи охолодження та виключати влучення в них сторонніх предметів, тому що це веде до неприпустимого зменшення кількості охолодженого повітря, а також до механічного ушкодження охолоджуваного обладнання. Під час роботи електровоза двері форкамер повинні бути закриті, тому що в противному випадку в кузові створюється розрідження, що сприяє підсмоктуванню повітря через нещільності кузова й запиленню в кузові електровоза.

Рис. 7.6 Схема вентиляції електровоза ВЛ11м:
1 — блок індуктивних шунтів; 2 — дефлектор; 3 — блок пускових резисторів; 4 — відцентровий вентилятор Ц13-50 № 8; 5 -електродвигун компресора; 6 — поворотні заслінки вихідних лабіринтів у камерах БПР; 7 — жалюзі вертикальні лабіринтові; 8 -форкамера; 9 — регулювальний пристрій; 10 — заслінки; 11 — вікно виходу повітря в кузов; 12, 13, 14, 15 — повітропроводи.

Завдання вивчити матеріал.

Питання та індівидуальні консультації по вайберу: 0669797045


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень