гальма рухомого складу
Тема:
Дії машиніста під час доставки поїзда на станцію після його розривання
- 17. Дії машиніста під час доставки поїзда на станцію після його розривання
-
17.1. При розриві вантажного поїзда на перегоні та доставки його на станцію слід керуватися п. 16.48 ПТЕ, Інструкцією з руху поїздів і маневрової роботи на залізницях України та іншими нормативними документами, які діють на УЗ та залізниці. Під час доставки розірваного поїзда з перегону пошкоджені з'єднувальні гальмівні рукави необхідно замінити запасними чи знятими з хвостового вагона і локомотива.
17.2. Під час виведення розірваного поїзда з перегону відсутність стисненого повітря в ГМ останніх вагонів може бути допущена тільки в разі неможливості відновлення цілісності гальмівної магістралі та необхідності за цією причиною перекриття кінцевих кранів. При цьому машиніст поїзда, що знаходиться на підйомі, повинен заявити про необхідність постановки допоміжного локомотива в хвіст поїзда (чи вивезення поїзда частинами) для прямування до найближчої станції, де несправність має бути усунута чи несправний вагон відчеплений. Порядок виведення таких поїздів з перегону, швидкість їх прямування з урахуванням забезпечення гальмівним натисненням і профілю колії встановлюють за наказом начальника залізниці та вказують у місцевих інструкціях. Перед відправленням поїзда з перегону необхідно виконати скорочене випробування автогальм справної частини состава.
-
Завдання на дистанційне навчання:
Прочитати матеріал, законспектувати і вивчити.
Скрин конспекта та індивидуальні консультацій по вайберу 0669797045