Автогальма
Тема: Вихід штока гальмівного циліндра на локомотивах
Вихід штока гальмівного циліндра на локомотивах і моторвагонному рухомому складі при повному службовому гальмуванні
Вид рухомого складу |
Вихід штока гальмівного циліндра, мм |
|
Норма |
Максимально допустимий в експлуатації |
|
Електровози ( крім ДС3), тепловози (крім ТЕП60, ТЕП70, 2ТЭ70, ТЭП70БС, ТЭП70У, ТЭП70), пасажирські паровози
Электровоз 2ЭС5К, 2ЕЛ5
|
75-100
75-85 |
125
150
|
Электровоз 2ЭС6, 2ЭС10 |
95-105** |
110 |
Электровоз ЭП10
|
50-70** |
- |
Електровоз ДС3 |
65-85** |
- |
Тепловози серії ТЕП60, вантажні паровози |
50-75 |
100 |
Тепловозы 2ТЭ70, ТЭП70БС, ТЭП70У, ТЭП70
|
57-63** |
- |
ТЕП150 |
40-43** |
- |
ТЕМ103 |
40-43** |
- |
Тендери паровозів усіх серій 125-140 170
|
125-140 |
170 |
Вагони електропоїздів ЕР2, ЕР9 (усіх індексів): |
|
|
моторні |
50-75 |
100 |
головні та причіпні |
75-100 |
125 |
Головні, причіпні, моторні вагони електропоїздів ЕР2т, ЕР2р, ЕР29, ЕД2Т, ЕД9Т, ЕД4, ЕД4М |
50-75 |
100 |
Вагони електропоїздів решти серій: моторні |
75-100 |
130 |
головні й причіпні |
100-125 |
150 |
Моторні та причіпні вагони дизель-поїздів: з дисковими гальмами |
5-8 |
25 |
з колодковими гальмами |
125-140 |
150 |
Причіпні вагони електропоїздів з композиційними колодками (без довжини втулки) |
60-70 |
100 |
Головні та причепні вагони електропоїздів ЕПЛ2Т,ЕПЛ9Т |
30-33** |
- |
Моторні вагони електропоїздів ЕПЛ2Т,ЕПЛ9Т |
50-75 |
100 |
Моторні та причепні вагони дизель-поїзда ДЕЛ-02 |
30-33 ** |
- |
Рельсові автобуси РА-1
|
25-30 |
35 |
Примітка. 1. Вихід штока гальмівних циліндрів електропоїздів при ступені гальмування приймати менше вказаного на 30 % при розміщенні гальмівних циліндрів на кузові вагона і на 20 % при розміщенні гальмівних циліндрів на візку.
2. При наявності норм виходів штоків, встановлених заводськими інструкціями і узгоджених з УЗ, слід керуватися цими нормами. Максимально допустимий в експлуатації вихід штока встановлюється на 25% більше, ніж верхня межа за випускання з депо.
3.При випуску локомотивів після ремонту та технічного обслуговування (крім ТО-1) важельна пердача повинна бути відрегульована з забезпеченням мінімальної допустимої норми вихода штока
* В зимовий період 12 мм.
** Вихід штоків у процесі експлуатації регулюються автоматично.
3.2.6. Зарядний тиск у гальмівній магістралі ведучого локомотива та моторвагонного поїзда при поїзному положенні ручки крана машиніста (РКМ) повинен відповідати значенням, вказаним у табл. З.2.
Завдання на дистанційне навчання:
Прочитати, законспектувати, вивчити.
Питання та індивідуальні консультацій по вайберу 0669797045