A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

управління та технічне обслуговування електровоза

Дата: 06.04.2023 10:13
Кількість переглядів: 73

Тема:

Здавання електровоза

2.4. Здавання локомотива

2.4.1. Бригада, яка здає локомотив зобов'язана: - зробити, якщо необхідно, додаткову перевірку несправних пристроїв з метою уточнення характеру їх етану і причин ушкодження; - закінчити виконання циклу робіт з технічного обслуговування і прибирання локомотива відповідно до затвердженого переліку, про що записати в журналі форми ТУ-152; - при відсутності інструменту, інвентарю, сигнального приладдя зробити запис у журналі форми ТУ-152 і додати акт форми ТУ-156 (додаток Б); - зробити докладний запис у журналі форми ТУ-152 про всі помічені відхилення від нормальної роботи вузлів, обладнання, електричних і пневматичних схем, про роботу АЛС, приладів пильності, радіостанції і запис витрати електричної енергії і палива, показань лічильника захисту (при його наявності на локомотиві); - поставити дату, час і підпис.

2.4.2. Машиніст, що здає локомотив, крім запису в журналі форми ТУ152, повинен усно докладно проінформувати бригаду, яка приймає локомотив про всі несправності і замічені ознаки ненормальної роботи локомотива, включення в роботу систем резервування, застосування аварійних схем. При використанні нетипових аварійних схем, для усунення несправностей на локомотиві, машиніст, що здає локомотив, повинен докладно пояснити бригаді, яка приймає локомотив, прийняте технічне рішення. 

2.4.3. При здаванні в основному депо локомотива, на якому застосована аварійна схема, локомотивна бригада повинна цілком розібрати ЇТ.

2.4.4. За несвоєчасний запис виявлених несправностей і випадки їх приховання локомотивна бригада притягається до відповідальності, згідно до чинного законодавства.

2.4.5. При здаванні локомотива І наявності несправностей, які можна усунути силами бригади, бригада, що здає і бригада, що приймає, зобов'язані спільно усунути виявлені на локомотиві несправності, вжити необхідних заходів, щоб не допустити зриву поїзда з графіка.

2.4.6У випадках виявлення несправностей, відображених у 1.8. 1.9 цієї інструкції, чи необхідності поповнення локомотива піском, водою, паливом машиніст зобов'язаний вчасно довести до відома локомотивного диспетчера про необхідність заміни локомотива, постановки його на ремонт чи екіпірування.

 

Завдання на дистанційне навчання:

Законспектувати матеріал і вивчити.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Питання та індивідуальні консультації на вайбер 0669797045


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень