A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

управління та технічне обслуговування електровоза

Дата: 11.05.2023 10:13
Кількість переглядів: 35

Тема:

Дії локомотивної бригади у випадку не включення компресора

Витоку стисненого повітря в гальмівній магістралі призводять також до інших негативних наслідків:

- До посиленої роботи компресорів і, відповідно, прискореного зносу його деталей, підвищеної витрати масла і палива;

- До перегріву компресора і нагнітанню їм теплого повітря, який не встигає охолодитися в ГР. Тепле повітря надходить в ПМ і ТМ, де він, охолоджуючись, виділяє конденсат. У зимовий період це може привести до заморожування магістралей і гальмівних приладів.

У гальмівній магістралі приблизно 75% витоків відбувається в сполучних рукавах і кінцевих кранах, в місцях нещільного з'єднання труб повітропроводу, в відводах від ТМ до розподільниках повітря і стоп-кранів. Для перевірки щільності гальмівної магістралі пасажирського поїзда необхідно після її повної зарядки перекрити комбінований кран і через 20 з заміряти зниження тиску за манометром ТМ. Допустима величина зниження - не більше ніж на 0,2 кгс / см2 за хвилину.

Рекомендована технологія пояснюється тим, що під час перевірки щільності ТМ в повітророзподільнику № 292.001, що знаходиться в положенні відпустки і зарядки, три отвори по 1,25 мм у втулці магістрального поршня об'єднують обсяги ЗР (78 л) і магістральної труби (приблизно 20 л). При нормі граничного зниження тиску на 0,2 кгс / см2 за хвилину витрата повітря в атмосферу із загального обсягу одного вагона приблизно 100 л становить близько 20 л.

У вантажному потязі заміряти щільність гальмівної магістралі аналогічним методом не вдасться через те, що конструкція розподільника повітря через встановленого зворотного клапана не допускає перетікання повітря з ЗР в ТМ. Якщо в такому потязі перекрити комбінований кран, то в невеликому обсязі магістральної труби (14 - 19 л) навіть при витоках, що не перевищують граничне значення, почне швидко знижуватися тиск, яке викличе спрацьовування розподільника повітря на гальмування.

Тому щільність ТМ вантажного поїзда перевіряють по зниженню тиску в ГР при відкритому комбінованому крані і ручці КМ в положенні II. Після відключення компресорів регулятором тиску необхідно почекати зниження тиску на 0,4 - 0,5 кгс / см2, А потім заміряти час його подальшого зниження на 0,5 кгс / см2. Це час в залежності від серії локомотива (т. Е. Від обсягу ГР) і довжини складу зазначено в таблиці Інструкції по експлуатації гальм рухомого складу.

Завдання на дистанційне навчання:

Прочитати, законспектувати і вивчити матеріал.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Питання та індівідуальні консультації на вайбер 0669797045


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень