A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

Автогальма

Дата: 11.05.2023 10:19
Кількість переглядів: 24

тема:

Відігрівання головних резервуарів

18.3.1. Відігрівати головні резервуари, нагнітальні, поживні, перепускні труби та магістральний повітропровід відкритим вогнем (факелом) на паровозах, що працюють на твердому паливі, електровозах та електропоїздах дозволяється за умови дотримання правил пожежної безпеки, що виключають можливість займання конструктивних елементів локомотивів та електропоїздів.

18.3.2. На тепловозах, дизель-поїздах, автомотрисах і паровозах, які працюють на рідкому паливі, застосування факела допускається тільки для відігрівання в гальмівній системі тих замерзлих місць, які віддалені не менше, ніж на 2 м від баків палива, паливо-і маслоподающей арматури, масло і паливо проводів.

18.3.3. Забороняється користуватися відкритим вогнем для відігрівання гальмівного обладнання на локомотивах і моторвагонному рухомому складі в місцях їх стоянки за наявності розлитих на коліях легкозаймистих і горючих рідин, в пунктах екіпірування локомотивів - рідким паливом, поблизу зливно-наливних пристроїв, парків з резервуарами для нафтопродуктів, складів легкозаймистих матеріалів та інших пожежонебезпечних місць, а також при наявності на сусідніх коліях вагонів з розрядними, вогненебезпечними та наливними вантажами.

18.3.4. У разі замерзання магістрального повітропроводу перш за все обстучать його легкими ударами молотка - глухий звук вказує на наявність льодової пробки. Таке місце повітропроводу треба відігріти, після чого продути магістраль через кінцеві крани до повного видалення льодової пробки.

18.3.5. Відігрівати вогнем головні резервуари, нагнітальні, живильну і перепускний труби можна тільки після випуску з них стисненого повітря і при закритих випускних кранах. Відкривати крани дозволяється тільки після видалення вогню.

18.3.6. На паровозах при замерзанні трубки регулятора ходу паровоздушного насоса підвищується тиск більше встановленого. В цьому випадку необхідно вимкнути насос, знизити тиск до нормального, після чого відігріти замерзле місце.

18.3.7. Замерзлі з'єднувальні рукави воздухопровода зняти, відігріти і знову поставити чи замінити запасними.

18.3.8. При замерзанні розподільника повітря вимкнути його і випустити повітря з робочих обсягів випускним клапаном до повного відходу штока гальмівного циліндра, після прибуття в депо повітророзподільник замінити.

18.3.9. Забороняється відігрівати відкритим вогнем замерзлі гальмівні прилади і їх вузли.

18.3.10. При замерзанні одного з гальмівних циліндрів на локомотиві необхідно розподільник повітря залишити включеним і продовжувати працювати з рештою гальмівними циліндрами. Після прибуття в депо несправність гальмівного циліндра усунути.

На вагонах моторвагонних поїздів в таких випадках вимкнути повітророзподільник, а після прибуття в депо розкрити гальмівний циліндр, вийняти поршень, очистити циліндр і поршень від льоду, змастити їх робочі поверхні. Після складання гальмівного циліндра перевірити його щільність.

18.3.11. У всіх випадках виявлення несправності гальма на локомотиві або вагоні моторвагонного поїзда і при неможливості її усунення машиніст особисто повинен вимкнути гальмо, повністю випустити повітря випускними клапанами і перевірити відхід гальмівних колодок від коліс.

Несправність гальмівного обладнання повинна бути усунена на найближчих станціях, де є депо або ПТО.

Завдання на дистанційне навчання:

Прочитати, законспектувати і вивчити матеріал.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Питання та індівідуальні консультації на вайбер 0669797045


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень