A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

Виробниче навчання

Дата: 19.10.2022 10:26
Кількість переглядів: 137

Підготовиться до онлайн навчання

20.10.2022      Тема:  Ремонт ресорного підвішування

https://vikidalka.ru/4-69025.html

 

При технічному обслуговуванні ТО-2 і ТО-3, а також при поточних ремонтах ПР-1 і ПР-2 оглядають зовні деталі ресорного підвішування. При виявленні тріщин в балансирах, підвісках і пружинах їх замінюють. Підлягають заміні також листові ресори, що мають тріщини, ослаблення і зсув хомута. Змащують всі шарніри з'єднань ресор і балансирів. При поточному ремонті ПР-3 ресорне підвішування розбирають, очищають і оглядають для визначення і усунення зношування і дефектів в його деталях.

Безщелепні візки тепловозів 2ТЭ116 і 2ТЭ10В, 2ТЭ121 обладнані індивідуальним для кожного колеса ресорним підвішуванням , що складається з двох комплектів циліндричних пружин, встановлених між кронштейнами кожної букси і опорами на рамі візка. Комплект пружин складається з трьох концентрично розташованих пружин — зовнішньої і двох внутрішніх.

 Для заміни дефектної пружини в пружинному комплекті стискають технологічними болтами з шайбами обидва пружинні комплекти на буксі колісної пари, за допомогою пристосування від'єднують від букси повідці, від кришки букси — тягу гасителя коливань і висувають його з букси вгору. Заздалегідь ослабивши пружину в передній кришці гасителя, підтискають домкратом через корпус букси пружини з одного боку букси і звільняють пошкоджений пружинний комплект з іншого боку букси. Після заміни дефектної пружини стягнутий пружинний комплект встановлюють без перекосу на місце, опускають домкрат, під'єднують гаситель коливання і повідці, вивертають технологічні болти. Заміну листових ресор і пружин в щелепних візках, а також зміну пружинних комплектів, стягнутих технологічними болтами, простіше робити на скатоопускній канаві.

Деталі фрикційного гасителя коливання  після очищення оглядають. Тягу гасителя піддають магнітній дефектоскопії, при виявленні тріщин або зривів різьблення її замінюють. За наявності на поршні тріщин, вм'ятин, забоїн, задирів по зовнішній поверхні його замінюють. Механічні пошкодження глибиною не більше 0,8 мм або зношування не більше 2 мм по діаметру усувають проточкою до діаметра 98-0,14 мм. Амортизації з дефектною гумою і висотою менше 11 мм замінюють. Технологічним болтом виймають з корпусу гасителя і перевіряють стан поверхні тертя накладки і її кріплення до тіла вкладиша. При зношуванні накладки більше 1 мм або ослабленні її замінюють. Нову накладку виготовляють з вальцювальної стрічки, приклеюють клеєм БФ-2 або БФ-88 і приклепують до вкладиша.

Пластмасовий кожух за наявності тріщин, зламів бортів ремонтують або замінюють. Оглядають обойми і сухарі, при зношуванні по сфері їх замінюють або відновлюють наплавленням. Сухарі з металокераміки перед установкою випробовують під статичним навантаженням 5•104 Н. Після ремонту збирають деталі штока з поршнем і при збиранні візка встановлюють фрикційний гаситель на місце.

 

Втулки балансирів, підвісок, стійок і опор ресор замінюють при зношуванні по діаметру більше 0,5 мм. Вали ресорного підвішування піддають магнітній дефектоскопії, при виявленні тріщин їх замінюють.

Вироблення валів усувають проточкою на верстаті і шліфовкою з одночасною заміною втулок, при цьому дозволяється зменшувати діаметр вала до 4 мм. У депо вироблення валів відновлюють наплавленням з подальшою механічною обробкою. Знов виготовлені або відремонтовані вали і втулки піддають цементації і гарту струмами високої частоти до твердості: вали HRC 45—52, втулки HRC 52 на глибину загартованого шару не менше 1 мм. Для підвищення зносостійкості вали після ремонту дозволяється хромувати товщиною хрому 0,05—0,1 мм.

Розроблені отвори під втулки, а також зношені бічні поверхні балансирів глибиною більше 1,5 мм відновлюють наплавленням з подальшою обробкою. Вироблення отворів балансирів усувають розточуванням із збільшенням діаметра проти креслярського розміру до 2 мм і установкою нової втулки збільшеного діаметра з натягом 0,09-0,15 мм. Отвори під втулки для парних балансирів однієї букси обробляють спільно з однієї установлення.

Викривлення балансира більше 1,5 мм, знайдене щупом при перевірці по плиті, усувають холодною правкою.

Поверхню опорної виїмки балансира для ліквідації зношування наплавляють електродами, що забезпечують твердість в межах HRC 30-45 і обробляють на верстаті з витримкою по кресленню глибини і радіусу опорної виїмки. Після закінчення ремонту розміри балансира перевіряють спеціальним шаблоном

На балансирах однієї букси після ремонту ставлять клеймо спареності. Зношування опорних поверхонь ресорної підвіски, гнізда пружини і ресорної опори глибиною більше 2 мм, а також ресорної підвіски по товщині до 3 мм відновлюють наплавленням. Місцевий знос ресорної підвіски глибиною до 1,5 мм при поточному ремонті дозволяється залишати без виправлення. Кінцеві підвіски спіральних пружин (складені і суцільноковані) після розбирання піддають магнітній дефектоскопії. При виявленні тріщин підвіски замінюють. Пружні шайби з розшаруванням гуми замінюють.

Ресори, визнані після зовнішнього огляду і обміру придатними, піддають випробуванням під навантаженням на залишкову деформацію (осідання) під пробним статичним навантаженням.

При ремонті ресорного підвішування забороняється:

• зварювати ресорні стійки і підвіски, балансири, ресорні листи, а також хомути в зібраній ресорі;

• очищати ресори випаленням полум'ям пальника;

• регулювати положення ресорного підвішування зміною довжини плечей балансирів;

• встановлювати термічно необроблені вали і втулки.

Збирання і регулювання ресорного підвішування

 Ресорне підвішування щелепних візків після ремонту збирають і регулюють при їх збірці. Для установлення на раму візка підбирають ресори однієї групи жорсткості, парні балансири відповідно до їх маркування і спіральні пружини в межах допустимої різниці по висоті. Ресорне підвішування тепловоза 2ТЭ10Л збирають після установлення і монтажу передачі важеля гальма.

Спочатку закріплюють валом опори пружин в проушинах хомута ресори і збирають опору ресор в ресорних підвісках. При збиранні балансири встановлюють так, щоб борти їх втулок були повернуті у бік ресорних підвісок, а вали — змащувальними ніпелями назовні.

Якість збирання ресорного підвішування перевіряють після збирання візків і підкатки їх під тепловоз на прямій горизонтальній ділянці колії і попередньою обкаткою тепловоза на деповських коліях.

Правильно відремонтоване і зібране ресорне підвішування тепловоза 2ТЭ10Л повинне задовольняти наступним умовам:

• листові ресори і балансири повинні розташовуватися горизонтально;

• різниця відстаней від верху ресорної підвіски до нижньої площини рами візка для обох кінців однієї ресори у повністю екіпірованих і неекіпірованих тепловозів не повинна бути більше 30 мм;

• зазор між верхньою частиною букси і рамою візка у повністю екіпірованого тепловоза в межах (40±5) мм.

Регулювання ресорного підвішування, якщо воно не задовольняє вказаним вимогам, проводять прокладками товщиною до 5 мм, які ставлять між корінним листом і опорою листової ресори, а також постановкою змінних опор на балансири з різною висотою головок від 20 до 30 мм.

20.10.22  Тема: Обточка колісних пар без викатки з-під локомотива.

                             Ремонт ресорного підвішування,збирання і регулювання.

 https://yandex.fr/video/preview/6796979049110122913 ссылка на видео обточка колесных пар без выкатки.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень