A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

Автогальма

Дата: 11.05.2023 10:27
Кількість переглядів: 54

тема:

Особливості управління гальмами взимку

18.4.1. У зимовий період, що встановлюється за місцевими умовами наказом Президента ЗАТ «НК« КТЖ », гальмування при перевірці дії автогальм проводити зниженням тиску в ЗрР в вантажних навантажених поїздах на 0,8-0,9 кгс / см2, В порожніх - на 0,6-0,7 кгс / см2. У пасажирських поїздах і моторвагонних поїздах при перевірці дії автогальм на шляху прямування знижувати тиск в зрівняльний резервуаре- на 0,5-0,6 кгс / см2, А при перевірці дії ЕПГ тиск в гальмівних циліндрах локомотива і головного вагона моторвагонного поїзда має бути 1,5-2,0 кгс / см2. У пасажирських і моторвагонних поїздах з композиційними гальмівними колодками чи дисковими гальмами перевірку дії автогальм проводити зниженням тиску в ЗрР на 0,6-0,7 кгс / см2, А ЕПГ - при тиску в гальмівних циліндрах локомотива або головного вагона моторвагонного поїзда 2,0-2,5 кгс / см2.

При снігопадах, снігових заметах, перед перевіркою дії автогальм поїздів з композиційними гальмівними колодками чи дисковими гальмами виконати гальмування для видалення снігу та льоду з поверхні тертя колодок або накладок. Якщо таке гальмування до перевірки дії неможливо, то відлік відстані, яку проходить поїзд в процесі зниження швидкості на 10 км / ч, або часу цього зниження виробляти з початку зниження швидкості, але не пізніше проходження поїздом відстані 200-250 м після початку гальмування.

18.4.2. Час з моменту переведення РКМ в положення відпускання до приведення вантажного поїзда в рух після його зупинки повинно бути збільшено в 1,5 рази в порівнянні з величинами, зазначеними в п.10.3.13 цієї Інструкції.

18.4.3. При випробуванні автогальм першу ступінь гальмування виконувати зниженням тиску в ЗрР відповідно п. П.9.2.3, 9.2.4. цієї Інструкції, а при температурі повітря нижче-30оС - на 0,8-0,9 кгс / см2 у вантажних поїздах і на 0,5-0,6 кгс / см2 - В пасажирських поїздах нормальної довжини.

18.4.4. При температурі повітря нижче-40оС, а також при більш високих температурах, в умовах снігопадів, снігових заметів першу ступінь гальмування проводити зниженням тиску в порожніх вантажних поїздах на 0,6-0,7 кгс / см2, А в інших випадках-відповідно до п.18.4.1 цієї Інструкції. Посилення гальмування вантажного поїзда виробляти щаблем 0,5-1,0 кгс / см2.

18.4.5. На крутих затяжних спусках при снігопадах, снігових заметах першу ступінь гальмування на початку спуску в вантажних поїздах виконувати зниженням тиску в ГМ на 1,0-1,2 кгс / см2, А в разі необхідності, збільшувати розрядку до повного службового гальмування.

18.4.6. У зимовий період на ділянках із затяжними спусками, схильних до снігових заметів, дозволяється з урахуванням досвіду експлуатації гальм включати розподільників повітря вантажних вагонів, обладнаних композиційними колодками, на завантажений режим при завантаженні нетто понад 10 тс на вісь. Такий порядок включення вводиться наказом Президента ЗАТ «НК« КТЖ »; має бути передбачено включення режимів гальмування повітророзподільників відповідно до п.7.1.12 цієї Інструкції після проходження ділянки з крутими затяжними спусками, до передачі вагонів на іншу ділянку залізниці

18.4.7. Найчастіше перевіряти роботу автогальм на шляху прямування і на станціях, виробляючи ступінь гальмування. Такий же перевірці піддавати і електропневматичні гальма при веденні пасажирських і моторвагонних поїздів. Час, після закінчення якого повинна проводитися перевірка гальм, вказується в місцевій інструкції.

При снігопаді, щойно випав снігу, рівень якого перевищує рівень головок рейок, хуртовині, снігових заметах до гальмування перед входом на станцію або перед проходженням по спуску виконувати гальмування для перевірки роботи автогальм, якщо час проходження поїзда без гальмування до цього перевищує 20 хв.

18.4.8. При ступені гальмування більше 1,0 кгс / см2, При інеї, ожеледі, коли сила зчеплення з рейками знижується, необхідно попередньо, за 50-100 м до початку гальмування, приводити в дію пісочницю і подавати на рейки пісок до зупинки поїзда або закінчення гальмування.

18.4.9. При підході до станцій і заборонних сигналів, якщо після першого ступеня гальмування не отримано достатній гальмівний ефект в поїзді, провести екстрене гальмування.

Завдання на дистанційне навчання:

Прочитати, законспектувати і вивчити матеріал.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Питання та індівідуальні консультації на вайбер 0669797045


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень