A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

Автогальма

Дата: 03.05.2023 10:39
Кількість переглядів: 89

Тема:

Класифікація гальм

За реакцією на обрив керуючого каналу:

- Автоматичні - спрацьовують на гальмування при розриві поїзда і зупиняють всі його частини без участі машиніста;

- Неавтоматичні - при розриві поїзда не спрацьовують на гальмування, а в загальмованому стані виробляють відпустку.

За способом створення гальмівного ефекту:

- Фрикційні - використовують силу тертя;

- Електричні - перетворять механічну енергію поїзда в електричну, яка повертається в контактну мережу або перетвориться в теплову енергію і розсіюється.

За способом заповнювати витоку в гальмівних циліндрах і запасних резервуарах:

- Непрямодействующіе (істощімих) - зниження тиску в запасних резервуарах і гальмівних циліндрах не компенсується.

За характером дії:

- М'які - працюють з будь-якого зарядного тиску, не реагують на повільне зниження тиску в гальмівній магістралі (темп м'якості), виробляють повну відпустку при невеликому підвищенні тиску в гальмівній магістралі (на 0,02-0,03 МПа);

- Напівтверді - працюють з будь-якого зарядного тиску, не реагують на зниження тиску в гальмівній магістралі темпом м'якості, виробляють ступінчастий відпустку, при якому кожній величині підвищення тиску в гальмівній магістралі відповідає певна величина зниження тиску в гальмівних циліндрах;

- Жорсткі гальма - налаштовуються на певний тиск в гальмівній магістралі і при його зміні в будь-якому темпі встановлюють відповідний тиск у гальмівних циліндрах.

 

 Гальма залізничного рухомого складу
 стоянкові
 ручні
 автоматичні етичні
 пневматичні
 неавтоматичні прямодействующие
 автоматичні
 прямодействующие
 Непрямодействующіе
 електропневматичні
 прямодействующие
 автоматичні етичні
 електромагнітні
 Фрикційні магнітно-рейкові
 На вихрових токах
 рейкові
 дискові
 електричні етичні
 реостатні ні
 рекуперативні тивні

 Рекупера тівно- реостат ні

 

 

 Рис.4. Класифікація гальм залізничного транспорту

 

 Рис.5. Прямодействующий неавтоматичний гальмо

 

 Прямодействующий неавтоматичний гальмо 1 - компресор, 2 - головний резервуар, 3 - живильне магістраль, 4 - кран машиніста, 5 - магістраль допоміжного гальма, 6 - гальмівний циліндр, 7 - поршень, 8 - шток, 9 - нерухома точка, 10 - гальмівна колодка
 Рис.6. Непрямодействующій автоматичне гальмо

 

 Непрямодействующій автоматичне гальмо 1 - компресор, 2 - головний резервуар, 3 - живильне магістраль, 4 - кран машиніста, 5 - гальмівна магістраль, 6 - розподільник повітря, 7 - запасний резервуар, 8 - гальмівний циліндр, 9 - гальмівна колодка Такі гальма називаються автоматичними, так як при розриві поїзда або в разі відкриття в вагоні крана екстреного гальмування (стоп-крана) вони автоматично приходять в дію. Це гальмо називається непрямодействующім (істощімих), тому що в процесі перекриші розподільник повітря не поповнюється витоку з гальмівного циліндра.
 Рис.7. Прямодействующий автоматичне гальмо

 

 Прямодействующий автоматичне гальмо 1 - компресор, 2 - головний резервуар, 3 - живильне магістраль, 4 - кран машиніста, 5 - гальмівна магістраль, 6 - розподільник повітря, 7 - запасний резервуар, 8 - гальмівний циліндр, 9 - гальмівна колодка Витоку поповнюються повітрям з гальмівної магістралі через зворотний клапан.

Завдання на дистанційне навчання:

Прочитати, законспектувати і вивчити матеріал.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Питання та індівідуальні консультації на вайбер 0669797045.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень