ПТЕ та інструкції
Тема:
Що забовязаний зробити машиніст після причеплення локомотива до складу поїзда
Після причеплення локомотива до складу поїзда машиніст зобов'язаний:
- Зарядити гальмівну магістраль, переконатися в тому, що щільність гальмівної магістралі в межах встановлених норм, і випробувати автогальма;
- Отримати довідку від оглядача вагонів про забезпечення поїзда гальмами, звірити вказаний в ній номер хвостового вагона з натурним листом і переконатися у відповідності гальмового натиску в поїзді встановленим нормам;
- Ознайомитися з натурному листу зі складом пасажирського або поштово-багажного поїзда.
- З'єднання високовольтних кабелів ланцюгів електричного опалення в пасажирському складі проводиться поїзним електромеханіком. Дозвіл на з'єднання і роз'єднання електромеханіка дається машиністом локомотива після опускання струмоприймачів.
- У пункті зміни локомотивів поїзної електромеханік по команді машиніста виробляє роз'єднання високовольтних з'єднань між головним вагоном пасажирського поїзда і локомотивом встановленим порядком.
Завдання на дистанційне навчання:
Прочитати, законспектувати і вивчити матеріал.
Викладач Шеховцов Микола Васильович
Питання та індівідуальні консультації на вайбер 0669797045.