A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

Будова і ремонт електровоза

Дата: 03.05.2023 10:51
Кількість переглядів: 66

Тема:

Регулювання напруги на тягових двигунах в режимі тяги

Пуск і робота електровоза в складі двох секцій починається на послідовному з'єднанні тягових електродвигунів М1-М4 обох секцій, що забезпечується за допомогою контакторів, що включаються відповідно до діаграмою малюнка 23.

Збільшення напруги на тягових електродвигунах з метою збільшення сили тяги і швидкості електровоза здійснюється шляхом включення реостатних контакторів і закорочуванням, тим самим, відповідних секцій пускотормозних резисторів R10, R11, R20, R21, а також регулюванням струму збудження при незалежному збудженні.

Тривала їзда на реостатних позиціях не рекомендується, так як включені в ланцюг тягових двигунів пускові опору викликають додатковий витрата електроенергії на рух поїзда і можуть бути перевантажені по току.

16 - а позиція є ходової (безреостатной) позицією, так як пускові опору повністю виведені і вся споживана з контактної мережі електроенергія йде на харчування тягових електродвигунів.

На 16-ій позиції для подальшого збільшення швидкості електровоза можливе застосування ослаблення поля тягових двигунів.

Перший ступінь ослаблення поля тягових двигунів досягається включенням контакторів ослаблення поля К41, К51. При цьому паралельно обмотці збудження тягових двигунів включаються опору R14, R24 і включені послідовно з ними індуктивні шунти L11, L21. Індуктивні шунти необхідні для поліпшення роботи тягових двигунів при перехідних процесах в режимі ослаблення поля. Для отримання більш глибокого ослаблення поля включаються контактори К42-К44, К52-К54.

Перехід з послідовного з'єднання на послідовності паралельне здійснюється автоматично і починається при видачі команди МПСУ про перехід на 17-ю позицію.

На 17-ій позиції починається робота тягових електродвигунів на серієсний - паралельному з'єднанні СП (4 двигуна кожної секції з'єднані послідовно, підключені на повне напруга контактної мережі через резистори).

 

Подальший розгін поїзда здійснюється як і на послідовному з'єднанні ступінчастим зменшенням величини пускотормозних резисторів R10, R11, R20, R21 шляхом закорочування секцій опорів реостатними контакторами.

31 позиція СП-з'єднання тягових електродвигунів є ходової (безреостатной) позицією. На цій позиції, так само як і на 16 позиції послідовного з'єднання, можна застосувати чотири ступені ослаблення поля тягових двигунів.

Перехід з послідовно-паралельного з'єднання на паралельне починається при видачі команди МПСУ про перехід на 32-ю позицію.

На 32-ій позиції починається робота тягових електродвигунів на паралельному з'єднанні П (На кожній секції послідовно з'єднані тягові двигуни М1, М2 підключені до контактної мережі через резистори R10, R11, а послідовно з'єднані тягові двигуни М3, М4; підключені до контактної мережі через резистори R20 , R21). Подальший розгін поїзда виклююваніется як на двох попередніх з'єднаннях ступінчастим зменшенням величини пускотормозних резисторів R10, R11, R20, R21 шляхом закорочування секцій опорів реостатними контакторами.

44 позиція П - з'єднання тягових електродвигунів є ходової (без реостатній) позицією. На цій позиції, так само як і на 17 і 31 позиціях послідовного і послідовно-паралельного з'єднаннях, відповідно, можна застосувати чотири ступені ослаблення поля тягових двигунів.

Охолодження пускотормозних резисторів R10, R11, R20, R21 на реостатних позиціях здійснюється мотор вентиляторами М11, М12, М21, М22 включеними на отпайки резисторів R10, R11, R20, R21 відповідно. Така схема включення електродвигунів вентиляторів забезпечує автоматичне збільшення продуктивності вентиляторів при збільшенні струму тягових електродвигунів (за рахунок збільшення напруги живить електродвигун вентиляторів напруги) і вимикання електродвигунів вентиляторів при закорачіваніі пускотормозних опорів R10, R11, R20, R21 на ходових (без реостатних) позиціях.

Зменшення сили тяги (і швидкості руху електровоза) здійснюється за рахунок введення пускових опорів в ланцюг тягових електродвигунів шляхом скидання позицій, а також регулюванням струму збудження при незалежному збудженні.

Оперативне включення і відключення тягових двигунів здійснюється лінійними контакторами.

Пуск і робота електровоза в режимі ПОТЯГ в складі трьох секцій також забезпечується за допомогою контакторів, що включаються відповідно до діаграмою малюнка 24, а в складі однієї секції - відповідно до діаграмою малюнка 28.

Завдання на дистанційне навчання:

Прочитати, законспектувати і вивчити матеріал.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Питання та індівідуальні консультації на вайбер 0669797045.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень