A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

Управління та обслуговування електровоза

Дата: 03.05.2023 10:59
Кількість переглядів: 36

Тема:

Технічне обслуговування електричного обладнання електровоза

Ш.8. Електронні пристрої, електричні апарати, акумуляторна батарея, ізоляція електричних кіл

Ш.8.1. Дугогасильні камери при огляді зняти і очистити від кіптяви. Зношення стінок дугогасних камер допускається до 25 % їх товщини.

Ш.8.2. Найбільше відповідальною частиною електричних апаратів є контактна система. Особливу увагу звернути на апарати із збільшеним підгорянням контактів.

Ш.8.3. При працюючому дизелі перевірити: - правильність показання електровимірювальних приладів; - перевірити роботу регулятора напруги на всіх позиціях контролера (110 + 3 В); 49 - наявність зарядного струму акумуляторної батареї по амперметру зарядки (акумуляторна батарея повинна бути заряджена).

Ш.8.4. При зупиненому дизелі виконати наступні роботи: - перевірити відсутність заїдання, перекосів, задирів і підгоряння контактів контакторів, реле, контролерів, їх стан і кріплення. Контакти і блокування, що мають підгоряння

- зачистити;

- перевірити надійність закріплення напівпровідникових блоків і оглянути стан їхніх штепсельних рознімань;

- перевірити чіткість і послідовність спрацьовування електричних апаратів з двох постів керування;

- перевірити стан запобіжників електричних кіл, їх відповідність номіналу відповідно до електричної схеми;

- перевірити опір ізоляції електричних кіл тепловоза мегаометром на 500 В.

Опір ізоляції повинен бути не менше:

1) кіл керування і збудження щодо корпуса - 0,5 МОм;

2) силового кола щодо корпуса, кіл керування і збудження - 1 МОм. Перед виміром опору ізоляції відключити акумуляторну батарею і від'єднати блоки, що мають напівпровідникові елементи або зашунтувати їх;

3) між колами керування і силового кола - 1,5 МОм; - оглянути акумуляторну батарею і перевірити кріплення перемичок, що ослабнули підтягти, вимірити рівень електроліту (не менше 15 мм над запобіжним щитком), щільність електроліту (влітку 1,24 - 1,25 г/см3 , взимку 1,26-1,27 г/см3 ).

Включити освітлення тепловоза і навантажувальною вилкою перевірити напругу елементів акумуляторної батареї. Елементи, які мають напругу нижче 1,8 В замінити на справні. Допускається експлуатація тепловоза з одним відключеним елементом до наступного технічного огляду ТО-3. При виявленні оксидів на перемичках і з'єднаннях, поверхню очистити і змазати свіжим мастилом. Вимірити опір ізоляції акумуляторних батарей, що повинен бути не менше 25 кОм;

- перевірити справність світлових сигналів і сигналів систем сповіщення; - оглянути випрямні установки.

Ш.8.5. Перевірити в зимовий період стан снігозахисних пристроїв, а у весняний період вентиляційні канали, на відсутність у них сторонніх предметів.

Ш.8.6. Виконати роботи з технічного обслуговування АЛС і радіостанцій відповідно до вимог діючих інструкцій. 50

Ш.8.7. Зробити змащення агрегатів тепловоза з відміткою, завіреним підписом мастильника в журналі змащення агрегатів тепловозів. Після технічного обслуговування ТО-2 тепловоз обтерти, головні резервуари продути, перевірити роботу його агрегатів і контрольновимірювальних приладів при працюючому дизелі. Перевірити укомплектованість і справність засобів пожежогасіння і сигналізації, інвентарю та інструменту.

Ш 8.8. Остаточний перелік робіт при технічному обслуговуванні ТО-2 установлюється начальником депо в залежності від місцевих умов експлуатації і технічного стану тепловозного парку, затверджується начальником служби локомотивного господарства, при цьому особлива увага повинна бути приділена перевірці обладнання, що забезпечує безпеку руху місць небезпечних у пожежному відношенні, і деталей, у яких спостерігається підвищене зношення або ненадійна робота в експлуатації. Список таких деталей повинен бути затверджений начальником депо і вивішений на ПТОЛ.

Ш.8.9. Локомотивним бригадам забороняється приймати тепловоз після технічного обслуговування ТО-2 без перевірки роботи всіх агрегатів, відмітки в журналі технічного стану тепловоза про зроблене технічне обслуговування ТО-2 і виконанні всіх робіт з усуненням несправностей.

Ш.8.10. Локомотивні бригади зобов'язані приймати тепловози після технічного обслуговування ТО-2 порядком, встановленим Інструкцією з технічного обслуговування тепловозів в експлуатації.

Завдання на дистанційне навчання:

Прочитати, законспектувати і вивчити матеріал.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Питання та індівідуальні консультації на вайбер 0669797045.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень