A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

Автогальма

Дата: 22.05.2023 11:00
Кількість переглядів: 52

тема:

Призначення блокувального пристрою 367

 

Пристрій блокування гальм застосовується на двухкабінних локомотивах для примусового загальмування локомотива при зміні кабін управління з відключенням крана машиніста і крана допоміжного гальма в одній кабіні і включення їх в інший.

Блокування усл.№ 367м (Ріс.4.19, 4.20.) складається з кронштейна 1, корпусу 3 перемикача, комбінованого крана 17 і коробки 16 з електричним контактом.

До кронштейну 1 підключені трубопроводи від ГР, ТМ и ТЦ, А також від крана машиніста і крана допоміжного локомотивного гальма. До кронштейну кріпиться корпус 12 сигналізатора витрати повітря. У корпусі 3 перемикача розташований ексцентриковий вал 4, На який насаджена знімна ручка 2, Що має два положення; вертикально вгору - блокування вимкнена, вниз - увімкнено систему. ручка 2 може бути знята з вала тільки при вимкненому положенні блокування. У корпусі 3 знаходяться також клапани 5, 7 и 8, Хвостовики яких ущільнені гумовими манжетами, і штовхач 9. клапани 5, 7 и 8 з боку дисків навантажені пружинами. У припливі корпуса 3 перемикача розташований блокувальний поршень 6, Навантажений пружиною з боку його хвостовика. Хвостовик блокувального поршня постійно знаходиться навпроти дугоподібної виїмки ексцентрикового вала 4.

комбінований кран 17 має конусну бронзову пробку 11, Навантажену пружиною. ручка 18 крана, закріплена на квадраті пробки, має три положення: проти годинникової стрілки - положення подвійної тяги (комбінований кран перекриває прохід повітря від крана машиніста в ТМ), Вертикальне - поездное положення, за годинниковою стрілкою - екстрене гальмування. У положенні екстреного гальмування гальмівна магістраль повідомляється з атмосферою через пробку комбінованого крана.

Сигналізатор витрати повітря в даний час не використовується. (Нові пристрої блокування гальм випускаються без сигналізатора).

У діючій кабіні ручка 2 блокувального пристрою повинна бути повернута до упору вниз, а ручка 18комбінованого крана встановлюється в поїзне положення (Рис. 4.20). При цьому кулачки ексцентрикового вала 4 віджимають клапани 5, 7 и 8 від сідел (відкривають клапани), а штовхач 9 перестає впливати на електричний контакт 10, Який замикається під дією своєї пружини.

повітря з ГР проходить через корпус 12 сигналізатора витрати повітря і далі по каналу 13 і через відкритий клапан 5 до крана машиніста. Від крана машиніста стиснене повітря проходить в ТМ через відкритий клапан 7, По каналу 14 і через пробку комбінованого крана. каналом 14 повітря також підходить до блокувального поршня, який під його впливом утапливает свій хвостовик у виїмці ексцентрикового вала 4 (Замикає вал в його робочому положенні). Від крана допоміжного гальма повітря надходить в ТЦ по каналу 15 через клапан 8.

При переході в іншу кабіну необхідно краном машиніста провести повну розрядку ТМ, А ручку КВТ перевести в VI становище. При цьому пружина виведе хвостовик блокувального поршня 6 із зачеплення з ексцентриковим валом 4 - Вал буде розблоковано. Після цього необхідно штовхнути ручку 2 на 180 ° до упору вгору і зняти її з квадрата вала 4. клапани 5, 7и8 звільняються від впливу кулачків ексцентрикового вала 4 і під зусиллями своїх пружин сідають на сідла, перекриваючи канали 13, 14, 15, повідомляють ГР с КМ, Кран машиніста з ТМ и КВТ з гальмівними циліндрами. Одночасно кулачок валу 4 буде впливати на штовхач 9, Який розмикає електричний контакт 10, Включений в електричний ланцюг зрушення локомотива. Таким чином, виключається можливість приведення локомотива в рух.

Якщо в робочій кабіні ручка 2 повернута вниз, але не займає вертикального положення, то хвостовик блокувального поршня 6 НЕ буде втоплений в виїмці ексцентрикового вала 4 і поршень 6не перекриє обхідний канал «А». В цьому випадку стиснене повітря з ТМ буде з шумом виходити в атмосферу, сигналізуючи машиністу про необхідність правильного встановлення ручки 2.

При прямуванні подвійною тягою в робочій кабіні другого локомотива пристрій блокування гальм повинно бути включено, а ручка 18 комбінованого крана переведена в положення подвійної тяги.

Завдання на дистанційне навчання:

Прочитати, законспектувати і вивчити матеріал.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Питання та індівідуальні консультації на вайбер 0669797045


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень