A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

Всесвітня історія

Дата: 25.04.2023 12:14
Кількість переглядів: 79

27.04.2023р.                        Всесвітня історія                     Гр2                   Урок № 23                      Викладач: Руденко Л. Ф.

Щупак І.Я. Всесвітня історія (рівень стандарту) :підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти / І.Я.Щупак. – К.: УОВЦ «Оріон», 2019. – 256с. : іл.,карти.

Тема: СРСР: від доби Брежнєва до перебудови

Переглянути матеріал за посиланням: Тема 14.3. СРСР в період "застою" (1964-1985 рр.) - YouTube

https://www.youtube.com › watch
1. Опрацювати § 16 (стор.112 - 120)

2. Уміти відповідати на питання ( стор.120)

3.Дати письмову відповідь на питання: Яку небезпеку становив для країни та її громадян путч 1991 року?

Завдання надіслати : lidiyarudenko789@gmail.com вказати своє прізвище, номер групи, назву предмета і номер уроку (не на полях!)

27.04.2023р.        Всесвітня історія               Гр2              Урок № 24                                  Викладач: Руденко Л. Ф.

Щупак І.Я. Всесвітня історія (рівень стандарту) :підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти / І.Я.Щупак. – К.: УОВЦ «Оріон», 2019. – 256с. : іл.,карти.

Тема: « Оксамитові революції» в країнах Східної Європи. Розпад Радянського Союзу, Югославії та Чехословаччини

 § 17. «Оксамитові революції» в країнах Східної Європи. Розпад Радянського Союзу, Югославії та Чехословаччини

Уміти відповідати на питання:

  •  1. Які були основні передумови революцій наприкінці 1980-х — на початку 1990-х років у країнах Центрально-Східної Європи?

  • 2. Визначте характер і загальні риси революцій наприкінці 1980-х — початку 1990-х років у країнах Східної Європи.

  • 3. Чому революція 1989 р. у Чехословаччині дістала назву «оксамитової»?

  • 4. Визначте наслідки «оксамитової революції» в Чехословаччині.

  • 5. Схарактеризуйте основні сучасні проблеми країн — колишніх республік Югославії.

 Дати відповідь на питання:

1. Як Ви вважаєте, чи можна було зберегти югославську федерацію? Чим повчальний досвід новітньої історії Югославії для інших країн і народів? (письмово)

Завдання надіслати : lidiyarudenko789@gmail.com вказати своє прізвище, номер групи, назву предмета і номер уроку

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень