Всесвітня історія
27.04.2023р. Всесвітня історія Гр2 Урок № 23 Викладач: Руденко Л. Ф.
Щупак І.Я. Всесвітня історія (рівень стандарту) :підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти / І.Я.Щупак. – К.: УОВЦ «Оріон», 2019. – 256с. : іл.,карти.
Тема: СРСР: від доби Брежнєва до перебудови
Переглянути матеріал за посиланням: Тема 14.3. СРСР в період "застою" (1964-1985 рр.) - YouTube
https://www.youtube.com › watch
1. Опрацювати § 16 (стор.112 - 120)
2. Уміти відповідати на питання ( стор.120)
3.Дати письмову відповідь на питання: Яку небезпеку становив для країни та її громадян путч 1991 року?
Завдання надіслати : lidiyarudenko789@gmail.com вказати своє прізвище, номер групи, назву предмета і номер уроку (не на полях!)
27.04.2023р. Всесвітня історія Гр2 Урок № 24 Викладач: Руденко Л. Ф.
Щупак І.Я. Всесвітня історія (рівень стандарту) :підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти / І.Я.Щупак. – К.: УОВЦ «Оріон», 2019. – 256с. : іл.,карти.
Тема: « Оксамитові революції» в країнах Східної Європи. Розпад Радянського Союзу, Югославії та Чехословаччини
§ 17. «Оксамитові революції» в країнах Східної Європи. Розпад Радянського Союзу, Югославії та Чехословаччини
Уміти відповідати на питання:
-
1. Які були основні передумови революцій наприкінці 1980-х — на початку 1990-х років у країнах Центрально-Східної Європи?
-
2. Визначте характер і загальні риси революцій наприкінці 1980-х — початку 1990-х років у країнах Східної Європи.
-
3. Чому революція 1989 р. у Чехословаччині дістала назву «оксамитової»?
-
4. Визначте наслідки «оксамитової революції» в Чехословаччині.
-
5. Схарактеризуйте основні сучасні проблеми країн — колишніх республік Югославії.
Дати відповідь на питання:
1. Як Ви вважаєте, чи можна було зберегти югославську федерацію? Чим повчальний досвід новітньої історії Югославії для інших країн і народів? (письмово)
Завдання надіслати : lidiyarudenko789@gmail.com вказати своє прізвище, номер групи, назву предмета і номер уроку