Автогальма
Тема:
Призначення компресора на електровозі
Компресори призначені для забезпечення стислим повітрям гальмівної мережі поїзда і пневматичної мережі допоміжних апаратів: електропневматических, контакторов, пісочниць, сигналів, стеклоочистителей і інших.
Вживані на жвавому складі компресори класифікуються по числу циліндрів (одне-, двухцилиндровие і т. д.); по розташуванню циліндрів (горизонтальні, вертикальні, V-і W-образні); по числу рівнів стиснення (одне- і двоступеневе); по типу приводу (з приводом від електродвигуна або від двигуна внутрішнього згоряння).
Допоміжні компресори служать для наповнення стислим повітрям пневматичних магістралей, наприклад, головного повітряного вимикача, блокування щитів високовольтної камери і токоприемника при відсутності стислого повітря в головних резервуарах і резервуарі токоприемника після тривалої стоянки електроподвижного складу в неробочому стані.
Нормальна робота тепловоза під час експлуатації залежить, головним чином, від правильного технічного обслуговування всіх його механізмів.
У комплекс заходів щодо технічного обслуговування тепловоза в депо входять:
1) ретельний догляд за тепловозом під час експлуатації і його періодичний технічний огляд тепловозними бригадами щодня і при кожному виїзді тепловоза з основного депо;
1.1 Призначення вузла
Компресори повинні повністю забезпечувати потребу в стислому повітрі при максимальних витратах і витоках його в поїзді. Щоб уникнути недопустимого нагріву режим роботи компресора встановлюється повторно-короткочасним. При цьому тривалість включення (ПВ) компресора під навантаженням допускається не більше за 50 %, а тривалість циклу до 10 мін.
Компресори гальмівні повітряні типу КТ 6 призначені для отримання стислого повітря, необхідного для живлення гальмівною і други пневматичних систем і приладів локомотива і поїзда.
Основними показниками роботи компресора є продуктивність (подача), об'ємний, ізотермічний і механічний КПД.
Продуктивністю компресора називається об'єм повітря, що нагнітається компресором в резервуар в одиницю часу, заміряний на виході з компресора, але перерахований на умови всмоктування. Продуктивність компресора локомотива визначають за часом підвищення тиску в головних резервуарах з 7, 0 до 8, 0 кгс/см2.
Температура повітря в нагнетательной трубі на відстані від 0, 8до 1, 0 м від патрубка циліндра при ПВ=50% не повинна перевищувати 200°З, а температура масла в картере - 85°.
Компресор КТ6 складається з:
- корпуси (картера),
- двох циліндрів низького тиску,
- одного циліндра високого тиску,
- холодильника 8 радиаторного типу із запобіжним клапаном,
- вузла шатунов,
- поршнів,
- масляного насоса,
- клапанних коробок.
Корпус литий з чавуна має три привалочних фланца для циліндрів і люки на бічних поверхнях, закриті кришками. Збоку до нього приєднаний масляний насос, а знизу - сітчастий масляний фільтр, укріплений різьбовим штуцером. У нього присутні чотири лапки для кріплення компресора.
Викладач Шеховцов Микола Васильович
Завдання і питання присилати на вайбер 0669797045