гальма рухомого складу
Тема:
Дія крану 394
кран 394 призначений для управління гальмами поїзда шляхом зміни тиску в гальмівній магістралі або полярності струму в електричній лінії при електропневматичним гальмуванні.
Конструкція
Кран машиніста № 394 (малюнок 1) зібраний з 5 основних частин: верхньої 1 (золотникової), середньої 3 (проміжної), нижньої 6 (зрівняльної), редуктора 5 (живильний клапан) і стабілізатора 4 (дросселирующий випускний клапан). Пробка 2 призначена для змащування золотника без розбирання крана. На фланці верхньої частини 1 вибиті порядковий номер крана з початку року 8, а також останні дві цифри року і місяць випуску 7 крана. Штуцер крана з'єднується з зрівняльними резервуарами, а до відростках ПМ і ТМ приєднуються труби від живильної і гальмівної магістралей.
Принцип роботи
КМ має сім режимів роботи з відповідними положеннями ручки:
-
- Зарядка і відпустку;
-
- Поїзне;
-
- Перекриша без харчування;
-
- Перекриша з харчуванням;
-
- Службове гальмування повільним темпом;
-
- Службове гальмування;
-
- Екстрене гальмування
При відпуску у другій позиції ручки за рахунок каліброваного отвору в коротких поїздах в порожнині над УП і в ТМ створюється підвищений тиск, який існує до тих пір, поки в УР не буде досягнуто поїзне тиск.
КМ відноситься до універсальних, з неавтоматичними перекришамі, золотниковим кранів. Вивчили конструкцію, порядок складання і розбирання крана машиніста КМ ум. № 394.
Викладач Шеховцов Микола Васильович
Питання і завдання присилати на вайбер 0669797045