A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

гальма рухомого складу

Дата: 19.09.2023 12:54
Кількість переглядів: 115

Тема:

Дія крану 394

 

 

кран 394 призначений для управління гальмами поїзда шляхом зміни тиску в гальмівній магістралі або полярності струму в електричній лінії при електропневматичним гальмуванні.

Конструкція

Кран машиніста № 394 (малюнок 1) зібраний з 5 основних частин: верхньої 1 (золотникової), середньої 3 (проміжної), нижньої 6 (зрівняльної), редуктора 5 (живильний клапан) і стабілізатора 4 (дросселирующий випускний клапан). Пробка 2 призначена для змащування золотника без розбирання крана. На фланці верхньої частини 1 вибиті порядковий номер крана з початку року 8, а також останні дві цифри року і місяць випуску 7 крана. Штуцер крана з'єднується з зрівняльними резервуарами, а до відростках ПМ і ТМ приєднуються труби від живильної і гальмівної магістралей.

Принцип роботи

КМ має сім режимів роботи з відповідними положеннями ручки:

  1. - Зарядка і відпустку;

  2. - Поїзне;

  3. - Перекриша без харчування;

  4. - Перекриша з харчуванням;

  5. - Службове гальмування повільним темпом;

  6. - Службове гальмування;

  7. - Екстрене гальмування

При відпуску у другій позиції ручки за рахунок каліброваного отвору в коротких поїздах в порожнині над УП і в ТМ створюється підвищений тиск, який існує до тих пір, поки в УР не буде досягнуто поїзне тиск.

КМ відноситься до універсальних, з неавтоматичними перекришамі, золотниковим кранів. Вивчили конструкцію, порядок складання і розбирання крана машиніста КМ ум. № 394.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Питання і завдання присилати на вайбер 0669797045


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень