A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

професійна етика (урок 9-10)

Дата: 05.11.2020 13:18
Кількість переглядів: 92

Урок № 9                                 Гр. 2     (записати)                                                06.11.20

Тема:  Культура  обслуговування  пасажирів.

Одна из основных обязанностей водителя – культурно обслуживать пассажиров.

Элементы культуры:

1. Чистота салона – перед выездом из депо водитель должен проверить качество уборки салона, при необходимости – протереть сидения, поручни, подоконники.

2. Состояние кузова – убедится, что люки пола, обшивка кузова, сидения, поручни хорошо закреплены и не могут привести к травме пассажира и повреждению одежды или обуви.

3. Экипировка троллейбуса – на кузове должны находиться три маршрутных указателя, кроме того, они должны быть очищены от снега или грязи. В салоне троллейбуса должен находиться только огнетушитель, правила пользования горе ээлектротранспорта и схема троллейбусных маршрутов.

4. Чистота кабины – уборку кабины производит сам водитель и в течение смены поддерживает ее. В кабине у водителя не должно быть лишних вещей, предметов, которые висят или загораживают лобовое стекло и отвлекают внимание водителя. Кроме того, на высоковольтную панель нельзя ставить сумки, пакеты и другие предметы, верхнюю одежду.

5. Опрятность водителя – водитель должен следить за своим внешним видом, быть аккуратно одетым подтянутым.

6. Регулярность движения – водитель должен вести точно по расписанию по всей длине маршрута, для этого в расписании указано время прохождения промежуточных станций. Соблюдая расписание, водитель будет иметь своих пассажиров, которые будут ждать его троллейбус в одно и то же время.

 Кроме того, при следовании точно по расписанию будет выдерживаться одинаковый интервал между троллейбусами, что важно для сбора дохода.

7. Комфортность поездки – водитель должен:

• вести троллейбус плавно, не допуская резкого торможения,

• не проезжать без посадки остановок. В том числе и на нулевом рейсе,

• останавливаться вплотную к бордюру или на расстоянии не более 40 см от него для удобства пассажиров,

• если на остановке лужа, то остановить троллейбус так, чтобы вода не препятствовала входу и выходу пассажиров.

• объявлять остановки,

• открывать все три двери салона.

8. Культура речи – объявления, которые водитель должен делать по громкоговорящей установке должны быть:

• четкими (без хрипа и шипения),

• короткими,

• спокойными,

• доброжелательными,

• тактичными.

• без повелительных интонаций, т. е. необходима работа над дикцией или установка записи объявлений на магнитофон.

• Кроме обязательных объявлений водитель может давать другую информацию:

* о соблюдении Правил дорожного движения при обходе трамвая, троллейбуса, автобуса,

* о поддержании чистоты в салоне троллейбуса,

* о необходимости придерживаться за поручни, спинки сидений во избежание падений и травм,

* о величине штрафа за безбилетный проезд,

* о том, что в салоне запрещается:

• курить,

• проезжать в нетрезвом виде, пачкающей одежде,

• ставить вещи и детей ногами на сидения.

 

 

 

Урок № 10                            Гр.  2                                                                                                06.11.20

Тема: Етика водія під час дорожньо-транспортних пригод

ДТП - це завжди стрес для водія, тим більше, якщо його модель автомашини дешевше тієї, що належить іншим учасникам аварії.

Тому спочатку найважливіше - взяти себе в руки і не піддаватися психологічному чи іншому тиску з іншого боку.

Навіть при незначній аварії важливо дочекатися співробітників ДІБДР.

Постарайтеся, якщо є така можливість, залучити на свій бік свідків. І врахуйте, всі, хто перебував з вами в машині у момент аварії, навіть якщо це ваші родичі - так само свідки.

Поведінка водія при ДТП

Потрапивши в аварію постарайтеся взяти себе в руки і діяти згідно наших порад, узгоджуючи з конкретною обстановкою.

Від докладної і ретельної фіксації всіх обставин аварії залежить дуже багато. Надалі на підставі спочатку складених документів - протокол огляду місця події, довідка про ДТП, протокол про технічний стан транспортних засобів, схеми ДТП, обьяснения учасників ДТП, показання свідків і т.д. органи ДАІ встановлюють зв'язок між діями водіїв і наслідками. Тому, не намагайтеся що-небудь змінити в обстановці ДТП, а навпаки приймайте всі міри до найбільш повного фіксування всіх слідів. Якщо у вас на очах інший учасник події намагається приховати сліди, пересуває свою машину, прибирає осколки і т.д., спробуйте спочатку м'яко надоумити його, а якщо це не виходить, зверніть на це увагу свідків і за допомогою підручних предметів позначити первісне розташування прибраних речових доказів.

До того, як приїдуть даішники, постарайтеся самі серед присутніх роззяв або зупинених за вами водіїв знайти людей, які бачили аварію , а не її наслідки. У деяких випадках пообіцяєте цим людям компенсувати всі їхні витрати по явкам в ДАІ або в суд як свідків, запишіть їх ПІБ, телефони, адреси. Ці відомості збережете в себе а копію передайте даішникам для внесення до протоколу. ДАІ відразу запропонує пройти обстеження на алкоголь, ні в якому разі не відмовляйтеся, але вимагайте огляду в медичній установі. Якщо другий водій відмовляється від огляду, прослідкуйте, щоб даішники це занесли до протоколу. Якщо ваш кривдник явно п'яний, вимагайте, щоб це також занесли в протокол, що у нього явні ознаки сп'яніння - запах, нетвердо стоїть на ногах, невиразна мова і т.д., причому заручитеся кількома свідками цього, а то в житті буває, що на наступний день ця людина принесе довідку, що він був абсолютно тверезий, адже її можна купити у знайомого лікаря.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень