Автогальма
Тема: Перевірка автогальм у вантажних поїздах
9.4.1. У вантажних поїздах після передачі управління машиністу другого локомотива або при зміні кабіни на перегоні після зупинки поїзда в зв'язку з неможливістю подальшого управління з головної кабіни локомотива, при падінні тиску в головному резервуарі нижче 5,5 кгс / см2, При причепленні додаткового локомотива в голову вантажного поїзда для проходження по одному або декільком перегонам і після відчеплення цього локомотива, а також після стоянки більше 30 хв. (У випадках, передбачених п.9.3.1.) Виробляти таку перевірку автогальм.
Машиніст після відновлення зарядного тиску зобов'язаний перевірити щільність ГМ при II положенні РКМ, яка не повинна відрізнятися від щільності, зазначеної в довідці форми ВУ-45, більш, ніж на 20% в сторону зменшення або збільшення (при зміненому обсязі головних резервуарів внаслідок передачі управління машиністу другого локомотива змінити цю норму пропорційно об'єму головних резервуарів). Переконавшись, що щільність ГМ не змінилася більш зазначеної величини, машиніст повинен виконати ступінь гальмування зниженням тиску в ЗрР на 0,6 - 0,7 кгс / см2 і відпустити гальма. Помічник машиніста повинен перевірити дію гальм на гальмування і відпускання на вагонах у головній частині поїзда, кількість яких встановлюється наказом Президента ЗАТ «НК« КТЖ »і вказується в місцевих інструкціях.
Якщо під час перевірки щільності ГМ машиніст виявить зміна більш, ніж на 20% від зазначеної в довідці форми ВУ-45, проводиться скорочене випробування автогальм. Якщо на локомотиві, обладнаному сигналізатором № 418, сигнальна лампочка "ГМ" загоряється на стоянці, перевірити справність сигналізатора ступенем гальмування, при якій лампа "ТМ" повинна згаснути. Переконавшись у справності сигналізатора, провести скорочене випробування автогальм.
На станціях, де є штатні оглядачі вагонів, скорочене випробування проводиться оглядачами за заявкою машиніста, а де ця посада не передбачена - локомотивною бригадою або працівниками, навченими виконанню операцій з випробування автогальм (перелік посад встановлює ЗАТ «НК« КТЖ »).
9.4.2. Якщо в хвості вантажного поїзда є підштовхує локомотив, гальмівна магістраль якого включена в загальну магістраль поїзда, і радіозв'язок діє справно, то машиніст цього локомотива контролює стан ГМ поїзда і вільний прохід по ній стисненого повітря в зазначених вище випадках, за показаннями манометра ГМ та спрацьовування сигналізатора № 418. Щільність гальмівної магістралі при цьому не перевіряють, а також не виробляють гальмування і відпускання автогальм.
Перед відправленням поїзда машиніст штовхача зобов'язаний повідомити по радіозв'язку величину тиску в гальмівній магістралі машиністу головного локомотива.
Завдання на дистанційне навчання:
Прочитати, законспектувати і вивчити. конспекти присилати викладачу на вайбер 0669797045