A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

управління та технічне обслуговування тепловоза

Дата: 19.09.2023 13:26
Кількість переглядів: 62

Тема:

Під'їзд тепловоза до складу поїзда

5.1. При під'їзді до складу машиніст повинен управляти локомотивом з передньої кабіни, допоміжним гальмом зупинити локомотив на відстані 5-10 метрів від першого вагона, після чого порядком, встановленим ТРА станції, під'їхати під склад зі швидкістю не більше 3 км / год, щоб в момент з'єднання автосцепов забезпечити плавність зчеплення.

5.2. Після зчеплення локомотива з вантажним потягом, машиніст короткочасним рухом від складу повинен перевірити надійність зчеплення. Зчеплення локомотива з пасажирським чи вантажно-пасажирським складом перевіряють тільки за сигнальними відростках і положенню замків автозчепів.

До з'єднання рукавів між локомотивом і першим вагоном, оглядач зобов'язаний повідомити машиністу: про наявність пасажирських вагонів, локомотивів і вагонів моторвагонного рухомого складу в складі вантажного поїзда, про завантаження вантажних вагонів у складі (навантажені, порожні), кількість вагонів у пасажирському поїзді, наявність в ньому вагонів з вимкненими ЕПГ чи вагонів із західноєвропейськими гальмами. Отримавши необхідну інформацію, машиніст зобов'язаний відрегулювати кран машиніста на величину зарядного тиску згідно з таблицею 3.2. або пункту 3.2.6. і включити розподільник повітря на режим відповідно до вимог пункту 3.2.7. Зазначені вище особливості складу оглядач вагонів повинен зафіксувати в довідці ВУ - 45.

Помічник машиніста після причеплення локомотива до состава і переходу машиніста в робочу кабіну, за командою машиніста, повинен продути через кінцевий кран гальмівну магістраль локомотива з боку складу, з'єднати рукав ГМ між локомотивом і першим вагоном (до вмикання джерела живлення при наявності ЕПТ), відкрити кінцевий кран спочатку у локомотива, а потім - вагона.

Машиніст і оглядач вагона зобов'язані візуально переконатися в правильності зчеплення автозчепів за сигнальними відростках і положенню замків і з'єднання рукавів, відкриття кінцевих кранів між локомотивом і першим вагоном. При обслуговуванні локомотива одним машиністом оглядач вагонів або спеціально виділений за наказом начальника залізниці працівник після причеплення локомотива до состава і переходу машиніста в робочу кабіну за командою машиніста повинен продути через кінцевий кран гальмівну магістраль локомотива, з'єднати рукава ТМ між локомотивом і першим вагоном (до вмикання джерела живлення ЕПТ при його наявності) і відкрити кінцевий кран спочатку в локомотиві, а потім у вагоні.

5.3.При багаторазовій тязі і обслуговуванні кожного локомотива одним машиністом з'єднання рукавів і відкриття кінцевих кранів між локомотивами виконує машиніст другого локомотива, між останнім локомотивом і першим вагоном виконує помічник першого локомотива, а виконання цієї роботи перевіряє машиніст першого локомотива разом з машиністами інших локомотивів і за правильність виконання несе відповідальність. Крім того, при багаторазовій тязі машиніст першого локомотива разом з машиністами інших локомотивів перевіряє, чи встановлені ручки комбінованого крана (або крана подвійної тяги) в положення подвійної тяги.

При багаторазовій тязі і обслуговуванні кожного локомотива одним машиністом з'єднання рукавів і відкриття кінцевих кранів між локомотивами виконує машиніст другого локомотива.

5.4. Після причеплення локомотива до пасажирського складу, з'єднання рукавів і відкриття кінцевих кранів, машиніст зобов'язаний поставити РКМ в I положення і витримати її протягом 3-4 сек., Потім перевести в поїзне положення, при якому виробляти подальшу зарядку гальмової магістралі поїзда.

5.5. Після причеплення локомотива до вантажного состава із зарядженою гальмівною мережею машиніст повинен підвищити тиск в магістралі вище нормального зарядного. Для цього РКМ необхідно перевести в перше положення і витримати в цьому положенні до підвищення тиску в ЗрР на 0,5-0,7 кгс / см2 вище зарядного тиску, на який відрегульований кран машиніста, а потім перевести в поїзне положення.

5.6. Після причеплення локомотива до вантажного состава, загальмованому або з незарядженою гальмівною магістраллю, необхідно до з'єднання рукавів і відкриття кінцевих кранів провести гальмування зниженням тиску в УР на 1,5 кгс / см2.

Після з'єднання рукавів і відкриття кінцевих кранів між локомотивом і першим вагоном РКМ в I положення і витримати до підвищення тиску в УР на 1,0-1,2 кгс / см2 вище зарядного тиску, на який відрегульований кран машиніста, після чого РКМ перевести в поїзне положення.

 

Завдання: законспектувати і вивчити.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Питання і завдання присилати на вайбер 0669797045


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень